Perhe vitsailee sairauksilleni
Voisihan sinä tulla kävelysauvojen kanssa palloa potkimaan yms. No pyysi mies sitä anteeksi mutta kuitenkin. Tuli vaan paha mieli. En minä ole halunnut pahaa menierin tautia, rytmihäiriöitä, sjögrenin syndroomaa ja muita sairauksia. Haluaisin minäkin pystyä liikkumaan.
Kommentit (66)
Luulin, ettei sitä menieren tautia ole vielä diagnosoitu?
No, miksi ei voisi? Nojaat keppeihin paikallasi ja potkaiset palloa, kun muut syöttävät sen luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
No, miksi ei voisi? Nojaat keppeihin paikallasi ja potkaiset palloa, kun muut syöttävät sen luoksesi.
Tietysti mä voin mutta en mä voi mihinkään harkkoihin mennä ja siitä se vitsailu tuli.
Vieläkö sinulla on ne sairaudet? Ethän sinä sitten voi perhepäivähoitajaksi ryhtyä?
Ei sinulla mitään Ménièren tautia ole (lääkäri heitti sen ilmoille, kun ei muutakaan keksinyt). Vasta tältä palstalta opit jonkun oikean ménièrepotilaan kirjoituksista esimerkiksi sen, että huimaus ilmenee kohtauksina.
Ja sitten selitit, että pystyit kohtauksen tultua yksinäsi kävelemään jäähallista autolle. Oikean ménièrekohtauksen aikana ei kävellä yhtään mihinkään, ei edes tuettuna. :)
Kirjoitat aina kärsiväsi huimauksesta, rytmihäiriöistä, sjögrenin syndroomasta ja "muista sairauksista".
Koskaan et kuitenkaan kysyttäessäkään suostu kertomaan, mitä ne "muut sairaudet" ovat. Onko kyseessä esimerkiksi arubantuberkuloosi? :)
Noo... käske niitä sairauksia vitsailemaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin vaan olit kokiksi ryhtymässä pari päivää sitten.
Voivoi, menneen talven lumia. Tänään Ammattivalittaja ilmoitti ryhtyvänsä perhepäivähoitaaksi. :D
Millä lailla sjögrenin syndrooma estää palloa potkimasta?
Mutta onneksi se mies on kuitenkin muuttunut niin rennoksi ja mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla mitään Ménièren tautia ole (lääkäri heitti sen ilmoille, kun ei muutakaan keksinyt). Vasta tältä palstalta opit jonkun oikean ménièrepotilaan kirjoituksista esimerkiksi sen, että huimaus ilmenee kohtauksina.
Ja sitten selitit, että pystyit kohtauksen tultua yksinäsi kävelemään jäähallista autolle. Oikean ménièrekohtauksen aikana ei kävellä yhtään mihinkään, ei edes tuettuna. :)
Menierin tautia on myös lievempänä ja kyllä lääkäri on sen mulla virallisesti todennut olevan.
Sähän avauksessa sanot, että sulla ei se Menier ole lievänä vaan pahana muotona?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat aina kärsiväsi huimauksesta, rytmihäiriöistä, sjögrenin syndroomasta ja "muista sairauksista".
Koskaan et kuitenkaan kysyttäessäkään suostu kertomaan, mitä ne "muut sairaudet" ovat. Onko kyseessä esimerkiksi arubantuberkuloosi? :)
Niin koska niitä on niin monta. Toinen jalka on toista lyhyempi, on skolioosi, oppimisvaikeudet, pcos, keliakia, ne rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma ja menieri. Ja kaikki lukee lääkärin papereissa eli ei ole itse keksittyä.
Mikäs lääkitys sulla on siihen meniereen?
Vierailija kirjoitti:
Sähän avauksessa sanot, että sulla ei se Menier ole lievänä vaan pahana muotona?
Välillä se on huonona ja välillä parempana. Kun silloin jäähallilta hoipuin autollemme, niin pitelin kyllä muiden autoista kiinni ja meno oli kyllä tosi huteraa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs lääkitys sulla on siihen meniereen?
Ei vielä mitään. Vain se että välttelen suolaisia ruokia. Toivon kyllä saavani lääkityksen.
Tosissasiko ajattelet, että a) sinut hyväksytään opiskelemaan kokiksi tai lastenhoitajaksi ja b) voit työskennellä noissa ammateissa?
Vierailija kirjoitti:
Münchhausenin oireyhtymä.
Entäs jos saat oikeasti menierekohtauksen ja kaadut niiden hoitolastesi päälle?
Ja niin vaan olit kokiksi ryhtymässä pari päivää sitten.