Perhe vitsailee sairauksilleni
Voisihan sinä tulla kävelysauvojen kanssa palloa potkimaan yms. No pyysi mies sitä anteeksi mutta kuitenkin. Tuli vaan paha mieli. En minä ole halunnut pahaa menierin tautia, rytmihäiriöitä, sjögrenin syndroomaa ja muita sairauksia. Haluaisin minäkin pystyä liikkumaan.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas on ero mietinnässä.
Ei vielä sunnuntai-iltana.
Ero tulee aina maanantaiaamuna, kun se ukko ennen töihin lähtöään vähän komandeeraa. Seuratkaapa vaan valittajan maanantaiavautumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Taas on ero mietinnässä.
Ei vielä sunnuntai-iltana.
Ero tulee aina maanantaiaamuna, kun se ukko ennen töihin lähtöään vähän komandeeraa. Seuratkaapa vaan valittajan maanantaiavautumisia.
Mä sanoin että koko perheen elämä on muuttumassa. Miksi de pitäisi tänne selittää ihmisille jotka vinoilee,?
Ei missään nimessä pidä! Sun ei pidä selittää tänne yhtään mitään!
Ja siitä huolimatta selität sitä elämääsi kymmenen avauksen verran joka päivä...
Valittaja selittää vasta sitten kun se on ensin keksinyt seuraavan selityksen.
Viikon päästä se jo osaa selittää senkin, miksi ei sittenkään hakenutkaan mihinkään töihin eikä opiskelemaan.
Olen tällä palstalla ensimmäistä kertaa enkä tiedä mikä tämä ketju on. Kuulostaa kuitenkin oudolta että joku valittaa ja kertoo kaikista asioistaan tänne. Jos olet töissä niin työvoimatoimisto ei palvele sinua. Jos taas et ole töissä vaan sairauslomalla niin hakeudu kuntoutukseen ja miettikää yhdessä sinulle sopivin koulutus terveytesi huomioonottaen. Ja sjögrenin syndrooma sehän on kuivasilmäisyys eikä tosiaankaan estä työntekoa. Ota itseäsi niskasta kiinni, hae apua koulutukseen hakemiseen äläkä roiku nettipalstoilla sääliä ja haukkumisia hakemassa. Onnea matkaan.
Perusammattivalittajasettiä. Tähän kysymykseen ei tietenkään tule vastausta.