Aina juhlaillan jälkeen mietin, mitä yksityisasioitani ja tyhmää olen viinipäissäni puhunut. Onko muita?
Muita samanlaisia, joista tulee promillejen myötä hölösuita, jotka lörpöttelevät asioita, joita ei välttämättä tarvitsisi puhua muille, varsinkaan puolitutuille? Hävettää aina seuraavana päivänä ja toivon vain, että ihmiset eivät muista tai ole kiinnittäneet huomiota.
Kommentit (9)
Minä pelkään mitä vanhuuden höppänyydessä tulee avauduttua.
Onneksi ei ole tuota ongelmaa, muistan aina seuraavana päivänä mitä tuli tehtyä ja sanottua; käy ehkä kerran kymmenessä vuodessa että menee filmi niin pahasti poikki ettei muista. Tai 'onneksi' ja onneksi, joskus olisi ihan kiva unohtaakin... Kun taas vaimoni on sellainen että hänen ei tarvitse edes ottaa paljon, niin muisti pätkii.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tuota ongelmaa, muistan aina seuraavana päivänä mitä tuli tehtyä ja sanottua; käy ehkä kerran kymmenessä vuodessa että menee filmi niin pahasti poikki ettei muista. Tai 'onneksi' ja onneksi, joskus olisi ihan kiva unohtaakin... Kun taas vaimoni on sellainen että hänen ei tarvitse edes ottaa paljon, niin muisti pätkii.
Ei minulla ole muistamisongelmaa vaan hölötysongelma.
Ap
Ihan sama, nytkin pelkään että joku soittaa ja sitten kerron liikaa...oon vetänyt ns. sunnuntai päiväkännit. Pullo punkua kohta mennyt ja saunaoluetkin juotu ennakkoon. En oo edes syönyt mitään ja nyt on turha nennä saunaan kun ei oo edes sauna olutta 🤬 Kiukuttaa jo ennakkoon huomis aamu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy aiheeseen?
Eiköhän 99% ymmärrä, että jurrissa puhutut on jurrissa puhuttuja.
No mulla on tota ongelmaa ihan selvänäkin. Enkä usein myöskään muista, mitä hölötin. Joten joo, kyllä ahdistaa.
Täällä. Tulee kännissä hölötettyä vaikka mitä noloa ja sitten on morkkis.