Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe vitsailee sairauksilleni

Vierailija
24.03.2019 |

Voisihan sinä tulla kävelysauvojen kanssa palloa potkimaan yms. No pyysi mies sitä anteeksi mutta kuitenkin. Tuli vaan paha mieli. En minä ole halunnut pahaa menierin tautia, rytmihäiriöitä, sjögrenin syndroomaa ja muita sairauksia. Haluaisin minäkin pystyä liikkumaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissasiko ajattelet, että a) sinut hyväksytään opiskelemaan kokiksi tai lastenhoitajaksi ja b) voit työskennellä noissa ammateissa?

Jotain mun on yritettävä kun en eläkkeelle pääse, sen on lääkäri sanonut ja työkuviot on menossa uusiksi. Niistä en halua enempää sanoa.

Vierailija
22/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat aina kärsiväsi huimauksesta, rytmihäiriöistä, sjögrenin syndroomasta ja "muista sairauksista".

Koskaan et kuitenkaan kysyttäessäkään suostu kertomaan, mitä ne "muut sairaudet" ovat. Onko kyseessä esimerkiksi arubantuberkuloosi?  :)

Münchhausenin oireyhtymä.

Noista mun sairauksista on ihan viralliset lääkärintodistukset. Ne on esim lueteltu kaikki äitiyskortissa aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos saat oikeasti menierekohtauksen ja kaadut niiden hoitolastesi päälle?

Menieriä sairastavat käyvät töissä. En olisi ainoa.

Vierailija
24/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan vastaa suoraan kysymykseen.

Mutta ei se mitään. Kysyn uudestaan: 1) uskotko, että sinut hyväksytään kokki- tai lastenhoitajaopiskelijaksi?

2) Uskotko, että valmistut opinnoistasi, jos pääset opiskelemaan jompaankumpaan ammattiin?

3) Jos uskot valmistuvasi, niin millä perusteella?

4) Uskotko, että kykenet työskentelemään kokkina? Entä perhepäivähoitajana?

Vierailija
25/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kirjoitit, että olitte baarissa miehen kanssa perjantaina. Miksei nämä kaikki sairaudet vaivanneet sinua ollenkaan perjantai-iltana?

Vierailija
26/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissasiko ajattelet, että a) sinut hyväksytään opiskelemaan kokiksi tai lastenhoitajaksi ja b) voit työskennellä noissa ammateissa?

Jotain mun on yritettävä kun en eläkkeelle pääse, sen on lääkäri sanonut ja työkuviot on menossa uusiksi. Niistä en halua enempää sanoa.

Tätähän sinä olet täällä kymmenen vuotta jankannut. Että "jotain mun on yritettävä". Eikös olisi vähitellen aika siirtyä sanoista tekoihin?

Vierailija
27/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan vastaa suoraan kysymykseen.

Mutta ei se mitään. Kysyn uudestaan: 1) uskotko, että sinut hyväksytään kokki- tai lastenhoitajaopiskelijaksi?

2) Uskotko, että valmistut opinnoistasi, jos pääset opiskelemaan jompaankumpaan ammattiin?

3) Jos uskot valmistuvasi, niin millä perusteella?

4) Uskotko, että kykenet työskentelemään kokkina? Entä perhepäivähoitajana?

Ainakin haen niihin koska en eläkkeellekkään pääse.

Vierailija
28/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "yrittäminen" jonka valittaja on toteuttanut, on se wikipediareissu Aruballe. Muuten tuuli vain heiluttaa huuliansa.

Vierailija
29/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kirjoitit, että olitte baarissa miehen kanssa perjantaina. Miksei nämä kaikki sairaudet vaivanneet sinua ollenkaan perjantai-iltana?

Niin olin. Alkoholi lopettaa hetkeksi huimauksen. Enkä ole ainoa jolle käy näin, huomaat jos menet facebookkiin menieristä kärsivien sivuille.

Vierailija
30/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mihinkään hae. Tiedät sen erinomaisen hyvin.

Saatko sä oikeasti jotakin mielihyvää tästä satuilustasi?

Vierailija
31/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat aina kärsiväsi huimauksesta, rytmihäiriöistä, sjögrenin syndroomasta ja "muista sairauksista".

Koskaan et kuitenkaan kysyttäessäkään suostu kertomaan, mitä ne "muut sairaudet" ovat. Onko kyseessä esimerkiksi arubantuberkuloosi?  :)

Niin koska niitä on niin monta. Toinen jalka on toista lyhyempi, on skolioosi, oppimisvaikeudet, pcos, keliakia, ne rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma ja menieri. Ja kaikki lukee lääkärin papereissa eli ei ole itse keksittyä.

Minulla on keliakia, kala-allergia, munasarjakysta, Aspergerin oireyhtymä, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, kroonistunut masennus, lordoosi, rytmihäiriöitä, närästystä, ärtynyt suoli, migreeni, atooppinen iho, lättäjalat, plantaarifaskiitti ja vielä kuule kuivat silmätkin kaupan päälle!

Ja silti voin tehdä ihan mitä haluan.

Jos et tahdo potkia palloa, älä potki. Mutta älä käytä sairauksia tekosyynä.

Vierailija
32/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mihinkään hae. Tiedät sen erinomaisen hyvin.

Saatko sä oikeasti jotakin mielihyvää tästä satuilustasi?

Kyllä mä vaan haen. Muutenkin on elämämme muuttumassa.

Vierailija
33/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Vuosikymmenet sä olet täällä selittänyt, että haet opiskelemaan, ryhdyt R-kioskiyrittäjäksi, perustat hoitokodin, muutat Helsinkiin, haet taas opiskelemaan, alat perhepäivähoitajaksi, ryhdyt kokiksi, hommaat oman asunnon, jätät miehesi, haet opiskelemaan...

Et tietenkään vastaa tähänkään, mutta kysynpä ihan huvikseni: häpeätkö ikinä tuota loruiluasi?

Vierailija
34/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska niitä on niin monta. Toinen jalka on toista lyhyempi, on skolioosi, oppimisvaikeudet, pcos, keliakia, ne rytmihäiriöt, sjögrenin syndrooma ja menieri. Ja kaikki lukee lääkärin papereissa eli ei ole itse keksittyä.

Minulla on keliakia, kala-allergia, munasarjakysta, Aspergerin oireyhtymä, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, kroonistunut masennus, lordoosi, rytmihäiriöitä, närästystä, ärtynyt suoli, migreeni, atooppinen iho, lättäjalat, plantaarifaskiitti ja vielä kuule kuivat silmätkin kaupan päälle!

Ja silti voin tehdä ihan mitä haluan.

Jos et tahdo potkia palloa, älä potki. Mutta älä käytä sairauksia tekosyynä.

Kyllä mä potkin palloa tuossa pihalla kesäisin mutta tarkoitin sitä etten virallisiin harkkoihin osallistu enkä mene virallisesti pelaamaan jalkapalloa.

Vierailija
35/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Vuosikymmenet sä olet täällä selittänyt, että haet opiskelemaan, ryhdyt R-kioskiyrittäjäksi, perustat hoitokodin, muutat Helsinkiin, haet taas opiskelemaan, alat perhepäivähoitajaksi, ryhdyt kokiksi, hommaat oman asunnon, jätät miehesi, haet opiskelemaan...

Et tietenkään vastaa tähänkään, mutta kysynpä ihan huvikseni: häpeätkö ikinä tuota loruiluasi?

Nyt on elämä muuttumassa ja olen mä tässä vuosien varrella kouluihin ja töihin hakenut, monenlaista mitä en ole tänne laittanut.

Vierailija
36/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet pärjääväsi opinnoissa ja työelämässä, ne lukuisat sairautesi ovat sitten onneksi erittäin lievää muotoa.  Ja sehän on hieno asia.  :)

Vierailija
37/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on elämä muuttumassa ja olen mä tässä vuosien varrella kouluihin ja töihin hakenut, monenlaista mitä en ole tänne laittanut.

No nyt ollaan jännän äärellä..not

Vierailija
38/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelet pärjääväsi opinnoissa ja työelämässä, ne lukuisat sairautesi ovat sitten onneksi erittäin lievää muotoa.  Ja sehän on hieno asia.  :)

Ainakin lääkäri sanoi etten pääse eläkkeelle.

Vierailija
39/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, et mene virallisiin jalkapalloharjoituksiin etkä ryhdy ammattimaiseksi jalkapalloilijaksi???

Vaikka olet tuommoinen 45-vuotias timmi 120-kiloinen mimmi?

Vierailija
40/66 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas... anna mä arvaan? Meinaatte muuttaa Aruballe koko perhe ja aloittaa siellä uuden elämän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi