Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin jotain epäilyttävää puolisoni puhelimesta ja epäilen pettämistä, miten edetä

Kande37
23.03.2019 |

Olemme olleet 5 vuotta parisuhteessa, mutta asumme eri paikkakunnilla. Olimme toissapäivänä ulkona yhdessä ja kun palasimme illalla kotiin, hän laittoi puhelimestaan musiikin soimaan ja meni suihkuun.

Kyysin häneltä jotain, mutta en kuullut vastausta, kun musiikki soi, joten vaimensin ääntä ja näin samalla näytöllä keskustelun hänen ja hänen ystävänsä välillä (ilmeisesti pikavastauksena tehty), jossa hänen ystävänsä oli lähettänyt hänelle puhelinnumeron ja kysynyt seuraavassa viestissä, että joko viestit. Puolisoni oli vastannut, että kyllä, vaikka onkin tyhmää.. Ja että he vasta tutustuvat, ei vielä mitään muuta.

En nyt keksi muuta kuin huonona vaihtoehtoja mitä viestit voivat tarkoittaa. Olin sen verran epätoivoinen viestin nähtyäni, että painoin viestissä annetun numeron ylös ja totesin että numero on vastakkaista sukupuolta olevalle ihmiselle, puolisoni paikkakunnalla.

Näemme seuraavan lerena vasta viikon päästä ja olen jo nyt aivan rauniona, ajatellen eri vaihtoehtoja, mutta en haluaisi nostaa kissaa pöydälle, jos kyse onkin "ei mistään" ja toisaalta en halua käydä keskustelua puhelimitse.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Etsiä todisteita ja ottaa käydä keskustelu kasvotusten ja vain odottaa siihen asti vai..?

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt sisusta kiinni, ja kysy ihan suoraan. Kun rakentelet omassa päässäsi skenaarioita, voit päätyä mihin vain niiden kanssa.

Ketä muka oikeasti jaksaa pelottaa joku "uuu, viestintäsalsiuus rikottu, nyt putkaalinnaavankilaa?!? "

No ei ketään. Olisi hauska nähdä se oikea keissi, kun petturi on mennyt poliisille itkemään että puoliso luki pettämisviestit! Jep, sitähän minäkin.

Vierailija
22/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nää vastaukset taas on, asia ei varmaan ole niin selkeä miltä vaikuttaa. :D

Voit kysyä suoraan mieheltä, koska olet nähnyt viestit vahingossa, etkä tarkoituksella ronklannut puhelinta. ”Joko viestit?” ei nyt ole ehkä mistään vaarallisimmasta ja selkeimmästä päästä, voi olla vaikka joku puolituttu kaverin kaveri, joka on luvannut selvittää jonkun asian miehelle tai toisinpäin? Ja meillä ainakin on laiteltu toistemme kaverellekin viestiä, että mitä jos vaan on jonkun tyttöystävä?

Jos ei kuitenkaan ole tallentanut edes numeroa tai viestit ei ole tasoa ”moi kulta <3”, niin rauhottuisin ja kysyisin. Varmasti osaat aistia kumppanistasi onko hän rehellinen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelet onko teidän suhteella tulevaisuutta kun ette viiteen vuoteen ole edenneet saman katon alle.

Vierailija
24/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletatte, että ap on nainen ja viestitteijä mies?

Koska aloitus on selkeästi naisen käsialaa? Toki puoliso voi olla myös nainen, joka pettää naiskumppaniaan miehen kanssa.

Kerro lisää tästä "naisen käsialasta" millaiset asiat tekstissä viittaavat nimenomaan tähän naisen käsialaan? Ja miten mies kirjoittaisi asian? Minä näen tuon ihan neutraalina. Onko minulla naisen vai miehen "käsiala"?

Tämä noudattaa täysin niitä samoja sanakäänteitä, joita täällä on tismalleen samaa aiheesta vähintään kerran kuussa. Ei olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Vierailija
25/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein näitä viestejä nähdään vahingossa. Itse en ole koskaan nähnyt vahingossa mitään puolisoni puhelimesta, koska ei voisi vähempää kiinnostaa koko puhelin. 

Aloittajankin tapauksessa olisin yksinkertaisesti kävellyt lähemmäs ja sanonut, että en kuullut mitä vastasit sen sijaan että olisin alkanut näplätä toisen puhelimesta äänenvoimakkuutta pienemmäksi. 

Vierailija
26/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nää vastaukset taas on, asia ei varmaan ole niin selkeä miltä vaikuttaa. :D

Voit kysyä suoraan mieheltä, koska olet nähnyt viestit vahingossa, etkä tarkoituksella ronklannut puhelinta. ”Joko viestit?” ei nyt ole ehkä mistään vaarallisimmasta ja selkeimmästä päästä, voi olla vaikka joku puolituttu kaverin kaveri, joka on luvannut selvittää jonkun asian miehelle tai toisinpäin? Ja meillä ainakin on laiteltu toistemme kaverellekin viestiä, että mitä jos vaan on jonkun tyttöystävä?

Jos ei kuitenkaan ole tallentanut edes numeroa tai viestit ei ole tasoa ”moi kulta <3”, niin rauhottuisin ja kysyisin. Varmasti osaat aistia kumppanistasi onko hän rehellinen vai ei.

Kumppani oli myöskin vastannut että viestin lähettäminen oli tyhmää ja että vasta tavataan. Mitäs selittelet nämä?

Vierailija
27/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska aloitus on selkeästi naisen käsialaa? Toki puoliso voi olla myös nainen, joka pettää naiskumppaniaan miehen kanssa.

Kerro lisää tästä "naisen käsialasta" millaiset asiat tekstissä viittaavat nimenomaan tähän naisen käsialaan? Ja miten mies kirjoittaisi asian? Minä näen tuon ihan neutraalina. Onko minulla naisen vai miehen "käsiala"?

Tämä noudattaa täysin niitä samoja sanakäänteitä, joita täällä on tismalleen samaa aiheesta vähintään kerran kuussa. Ei olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Ja aina viikonloppuisin. Nyt sitten pitäisi seurata, miten asia etenee, löytyykö uusia todisteita, käyttäytyykö kumppani epäilyttävästi, lähteekö ap varjostamaan tätä jne jne... EVK

Vierailija
28/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mielenrauhasi vuoksi annan elämänkokemuksen tuoman neuvon. Jos epäilet pettämistä, älä jää tonkimaan asiaa vaan päätä suhde heti. Satutat vaan itseäsi lisää.

Jo epäilys kertoo, että suhteessa ei ole kaikki kuten pitäisi. Epäilyksen kanssa on hirveää elää, se kalvaa.

Olin yli 10v suhteessa miehen kanssa, joka petti jatkuvasti. Hän jäi kiinni viesteistä puhelimessa, siitä, että oli kaupungilla treffeillä toisen naisen kanssa (satuin menemään samaan kahvilaan), hänellä oli suhde toiseen naiseen 2 vuotta, useaan otteeseen nettitreffi-ilmoituksia, jne.

Lähdin useita kertoja. Aina hän lirkutteli itkien minut takaisin. Sitten hän lähti itse, huutaen, raivoten minua pilkaten. Ja taas olisi puolen vuoden päästä tullut takaisin.

Siksi sanon. Kun ensimmäinen epäilys herää, suhde on menetetty. Ei edes kannata satutta itseään tutkimalla asiaa enempää. Luottamusta ei ole, lopeta suhde.

Vierailija
29/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani oli myöskin vastannut että viestin lähettäminen oli tyhmää ja että vasta tavataan. Mitäs selittelet nämä?

Eipä se vaan kumppani on vastannut että on vasta tutustumassa tähän tyyppiin, jonka numeron kaveri antoi. Eli kyllä on jo tapailtu/ viestitelty enemmän.

Vierailija
30/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhelimen näytön näkeminen mikään rikos ole. Onko tuo nainen joku ulkomaalaistaustainen (hieroja) vai ihan perussuomalaisen nimi? Kyllähän tuo asia selvältä vaikuttaa. Ilmoita erosta ja hanki mies samalta paikkakunnalta.

Joo perussuomalainen ei haittaa, sellasen kanssa saa pettää. Mutta auta armias, jos on ulkomaalainen tai mikä pahempaa: vihervassari!

Btw, miten nimestä voi tietää puoluekannan?

Vierailija
31/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas puhelimen piilottelu ja "et saa koskea mun puhelimeen tai teet rikoksen" on aihe potkia toinen mäkeen. Jos ei ole salattavaa ei nillitä siitä jos toinen vaikka lainaa puhelinta oh gasp 

Ei sieltä mitään pomppaa esiin, jos sitä lainaa. Yksityisasiat ovat yksityisasioita.

Kyllä minun näytölläni ainakin näkyy viestien ilmoitukset ja pieni pätkä viestin alusta. Miksi tätä pitää aina jankuttaa, ettei muka vahingossa mitää näy? Ettekö ole nähneet älypuhelimia? 

Vierailija
32/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "näin viestit  vahingossa"-tarinat ovat aina mielenkiintoisia. Pitää aina lukea nämä aloitukset niin näkee millaisia uusia "vahinkoja" on keksitty.

Missä sovelluksessa näkyvät omatkin lähetetyt viestit ruudulla jos siinä on samanaikaisesti jokin musiikkisovellus päällä? Saapuneet kyllä saattavat näkyä, mutta koko keskustelu???

Jos ei sulje sovellusta kokonaan, vaan se jää sinne "välilehdeksi" auki, se kyllä pomppaa sieltä helposti, jos räpeltää jotain muuta auki olevaa sovellusta. Juuri testasin, että esim whatsappista kyllä vilahtaa ne viestit. 

Vierailija
33/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas puhelimen piilottelu ja "et saa koskea mun puhelimeen tai teet rikoksen" on aihe potkia toinen mäkeen. Jos ei ole salattavaa ei nillitä siitä jos toinen vaikka lainaa puhelinta oh gasp 

Ei sieltä mitään pomppaa esiin, jos sitä lainaa. Yksityisasiat ovat yksityisasioita.

Kyllä minun näytölläni ainakin näkyy viestien ilmoitukset ja pieni pätkä viestin alusta. Miksi tätä pitää aina jankuttaa, ettei muka vahingossa mitää näy? Ettekö ole nähneet älypuhelimia? 

Ei minulla ainakaan ne omat vastaukset näy. Vain uudet saapuneet viestit.

Vierailija
34/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina viikonloppuisin. Nyt sitten pitäisi seurata, miten asia etenee, löytyykö uusia todisteita, käyttäytyykö kumppani epäilyttävästi, lähteekö ap varjostamaan tätä jne jne... EVK

Siis mitä ihmeellistä siinä on, että ihmiset tapaavat seurustelukumppaneitaan, riitelevät, käyvät baarissa, viestittelevät ja kirjoittelevat palstalle viikonloppuna? Tai ylipäätään miksi sitä on niin vaikeaa uskoa, että joku petetty tai pettämistä epäilevä kertoisi asiasta nimenomaan tällä palstalla. En ihan oikeasti tajua, mitä epäuskottavaa tässä on. Näitä tapahtuu ihan koko ajan. Miksi niistä ei kirjoitettaisi palstalle? 

Vierailija
35/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmeellistä siinä on, että ihmiset tapaavat seurustelukumppaneitaan, riitelevät, käyvät baarissa, viestittelevät ja kirjoittelevat palstalle viikonloppuna? Tai ylipäätään miksi sitä on niin vaikeaa uskoa, että joku petetty tai pettämistä epäilevä kertoisi asiasta nimenomaan tällä palstalla. En ihan oikeasti tajua, mitä epäuskottavaa tässä on. Näitä tapahtuu ihan koko ajan. Miksi niistä ei kirjoitettaisi palstalle? 

Koska pikkuhiljaa sitä vaan alkaa tunnistamaan tiettyjen tyyppien kirjoitustyyli. Tämä on vaan eräs variaatio täällä usein toistuvasta teemasta. Plussaa siitä, että sukupuolia ei selkeästi mainittu. Tämäkin on tosin tietyille kehittynein mille kirjoittajille harkittu tehokeino. Siispä 1/5

Vierailija
36/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ne omat vastaukset näy. Vain uudet saapuneet viestit.

Entäs kun jätät ne sovellukset auki eli et sulje niitä kokonaan, vaan jätät ne vain taustalle auki? 

Vierailija
37/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä tätä nun puhelinta ei saa katsoa kauhea yksityisyyden loukkaus ym.mitä ihmettä te ihmiset siellä puhelimissanne sailytätte että se on niin salaista.itselläni ei ainakaan ole mitään syytä peitellä.senkus mies tutkii jos haluaa.ei ole multa pois.

Vierailija
38/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos vastaus on "joo vaikkei pitäisi..."...

Vierailija
39/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet onko teidän suhteella tulevaisuutta kun ette viiteen vuoteen ole edenneet saman katon alle.

Miksi ihmeessä suhteessa tai edes avioliitossa, pitäisi muuttaa saman katon alle??

Vierailija
40/189 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pikkuhiljaa sitä vaan alkaa tunnistamaan tiettyjen tyyppien kirjoitustyyli. Tämä on vaan eräs variaatio täällä usein toistuvasta teemasta. Plussaa siitä, että sukupuolia ei selkeästi mainittu. Tämäkin on tosin tietyille kehittynein mille kirjoittajille harkittu tehokeino. Siispä 1/5

Mikä tyyli ja teema? Ihan normaalia kirja/puhekieltä. Ja teema nyt sattuvat koskemaan aika monia parisuhteita. Mitä se todistaa? Ymmärtäisin, jos olisi aina jotain erikoisia kielikuvia tai villiä tajunnanvirtaa, mutta tämäkin aloitus on tavallistakin tavallisempaa kerrontaa. 

Kerro minulle, mikä tuossa aloituksessa on esimerkiksi niin erikoinen ilmaisutapa, että sen oikein tunnistaa eikä sitä voi käyttää kuin joku yksi ja sama henkilö. Itse olen hiljattain kertonut tällä palstalla melko tavallisen parisuhdepulman ja minuakin syytettiin provoksi. En ihan oikeasti tajua, mitä te kuvittelette tällä provohuutelulla saavuttavanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi