Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan tupakkaa omassa (ei vuokra) asunnossa. Mitä haluat kysyä minulta?

Vierailija
23.03.2019 |

Oma asuntoni, saan tehdä, MITÄ HALUAN! Mitä haluat kysyä minulta?
M39

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko myös nuotiota olohuoneen lattialla.

Vierailija
82/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia nämä kuvat herättävät?

https://www.buzzfeed.com/daves4/cigs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mukavan miehen, mutta lopetin tapailut heti, kun selvisi, että hän polttaa kotonaan sisällä. 

Kämppä haisi ja näytti ihan hirveältä tupakan kellestamana. Ei siellä olisi voinut koskaan käydä kylässä. 

Vierailija
84/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ostaja ei todellakaan arvosta tupakoitua asuntoa. Karkoittaa ison osan ostajista pois.

Sen lisäksi, että asunto haisee, ihan kaikki sun vaatteet ja tavarat haisee. Sen vuoksi sinäkin haiset jopa enemmän, kuin "normaali" tupakoitsija. Hyi. Ilmeisesti et halua olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä?

Luulen, että haju leviää myös talossa muihin asuntoihin.

Minulle tärkeintä on OMA viihtyvyys. Tykkään tupakoida vuoteessa, sohvalla, kakalla ja suihkussa. Omassa asunnossani voin tehdä, kuten haluan. Kukaan EI VOI estää minua.

Jos tuoksu leviää, niin minkäs minä sille voin.

AP

Kyllä voi estää ihan helposti. Jos savusi leviäisivät minun OMAAN (ei vuokra) asuntooni, hakkaisin huulesi tohjoksi ja katkoisin sormesi. Ei olisi polttamisestasi enää haitta, kun et pystyisi polttamaan. Problem solved :).

Sopii yrittää. Et ilmeisesti halua elää vanhaksi. No ei se kannattakaan. Tule käymään.

T. Naapuri

Älä pikkuhintti inise ;).

En inise enkä ole pikkuhintti. Olen heteronainen.

Vierailija
85/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mukavan miehen, mutta lopetin tapailut heti, kun selvisi, että hän polttaa kotonaan sisällä. 

Kämppä haisi ja näytti ihan hirveältä tupakan kellestamana. Ei siellä olisi voinut koskaan käydä kylässä. 

Ei hän sinua olisi kelpuuttanut.

Mukavat saavat parempia.

Vierailija
86/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulen moikkaamaan sua keuhkosyöpäläisten saattohoitokodissa, niin testamenttaatko kämpän mulle?

Vierailija
87/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ajattele naapureitasi? Itselläni on tuollainen naapuri joka polttaa sisällä, ja se oksettava haju tulee seinien läpi tänne. Ällöttävää muutenkin ja astman kanssa vielä vittumaisempaa. Tämän kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat pohjasakkaa.

Niin tietenkin, seinien läpi tulee.

Samoin kuin kirkumisesi ja kakaroittesi meteli.

Oikeastaan en usko, että röökin haju tulee seinien läpi. Olet oksettava tyyppi, itkuiikka.

Eri

Kirkumiseni ja kakaroitten meteli? 😂 Sori vaan, olen sinkku ja osaan ottaa huomioon myös naapurini, kun kerran kerrostalossa asun. Ja miten niin röökin haju ei tule seinien läpi? Kyllä muuten tulee ja on todella oksettava haju. 

Naapurissa asuu ketjupolttajanarkkari, joskus rapussa haisee. Ilmeisesti jättänyt välioven auki. Mutta mitään hajua ei seinien läpi tule. Oletko tosissasi?

Vierailija
88/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on joku trolli. Eihän kukaan täysjärkinen mies (ja vielä yli 30) ajattele näin..

Vierailija
89/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alennat asuntosi jälleenmyyntiarvoa? Tyhmää!

EI ole kiirettä pois. Viihdyn hyvin täällä. Luen kirjaa sängyssä ja tupakka palaa samalla. Moni ostaja voi jopa arvostaa tupakoitua asuntoa, koska silloin haluaa itsekin tupakoida siellä. Jos olisi täysin tupakoimaton asunto, ei ehkä viitsisi. Eli minulla on itse asiassa myyntivaltti käsissäni.

AP

Eivät edes tupakoiijat halua asuntoa, jossa on poltettu sisällä. Se haisee niin valtavan pahalta.

Vierailija
90/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni noin niinkun omasta mielestä

Vierailija
91/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alennat asuntosi jälleenmyyntiarvoa? Tyhmää!

EI ole kiirettä pois. Viihdyn hyvin täällä. Luen kirjaa sängyssä ja tupakka palaa samalla. Moni ostaja voi jopa arvostaa tupakoitua asuntoa, koska silloin haluaa itsekin tupakoida siellä. Jos olisi täysin tupakoimaton asunto, ei ehkä viitsisi. Eli minulla on itse asiassa myyntivaltti käsissäni.

AP

Eivät edes tupakoiijat halua asuntoa, jossa on poltettu sisällä. Se haisee niin valtavan pahalta.

Kyse on tuoksusta. Tupakoijan asunto tuoksuu kotoisalta tupakoijan mielestä ja siksi hän haluaa ostaa sen.

AP

Vierailija
92/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuti omakotitaloon kun alkoi nillittäminen parveke grillauksesta ja röökin poltosta keittiössä. Ei ollut edes kielletty mutta naapuria nyt tuntui haaittaavan mun pihvinpaisto (Weber sähkögrilli) ja satunnainen lisituuletin tupakointi.. Myin kämpän ja sinkkuminäni tilalle muutti nainen jolla oli 16 kissaa + niiden pennut eli kissa kennel. Toivottavasti kissanpissa tuoksuu yhtä hyvälle kuin silloin tällöin liesituulettimen alla vedetty rööki 😂

Vierailija
93/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko àhteríin?

Vierailija
94/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen elämänlaatu on kyllä heikentynyt kun enää ei saa nortitella siellä missä huvittaa. Ennen jopa tupakoimattoman (juntimman) perheen kotona ymmärrettiin tuoda tuhkis vieraalle, jotta herra sai kiskaista virkistävät henkoset samalla kun seurasi pikku-Liisan leikkejä.

Komppaan ap:ta. Savukkeen aromi on suorastaan herkullinen ja itsekin nautin tupakoinnista oikeaoppisesti sisätiloissa. Aah mikä tuoksu ja virvoittava nautinto. Nykyjuntit eivät enää ymmärrä todellisten nautintojen päälle. Tupakointi on ihanaa ja kaunista.

Vierailija
95/95 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kylpyhuoneen kattosi täynnä ruskeita pilkkuja ja ikkunalasit kellertävät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan