Poltan tupakkaa omassa (ei vuokra) asunnossa. Mitä haluat kysyä minulta?
Oma asuntoni, saan tehdä, MITÄ HALUAN! Mitä haluat kysyä minulta?
M39
Kommentit (95)
Etkö yhtään ajattele naapureitasi? Itselläni on tuollainen naapuri joka polttaa sisällä, ja se oksettava haju tulee seinien läpi tänne. Ällöttävää muutenkin ja astman kanssa vielä vittumaisempaa. Tämän kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat pohjasakkaa.
Mitä merkkiä poltat? Itse polttelen kameleita vuokra-asunnossa. Naapuri sanoi että savu tulee sinne kun poltan kuulemma liesituulettimen alla. Valehtelee, koska mulla ei edes ole liesituuletinta ja vaikka olisi, niin miksi istusin keittiössä polttamassa, kun voin tehdä sitä olohuoneessa telkkaria katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saat tehdä omassa asunnossasi mitä lystäät. Asunnon arvonlasku on kuitenkin tosiasia. Pinttynyttä tupakanhajua ei saa pinnoista oikein mitenkään, hyvä, jos edes pintaremontilla lähtee. Mutta tappio on tietysti omasi.
Haluan jättää jäljen elämästäni asuntoon. Kuinka monen ruumis löydetään yksinäisenä, korjataan pois ja mikään ei muistuta hänestä enää? Minun kohdallani käy toisin. Elän seinissä, lattioissa, ikkunan karmeissa, vessanpöntön tiivisteissä jne jne jne vielä pitkään maallisen vaellukseni jälkeenkin.
AP
Tupakanhaju ei kovin persoonallinen jälki elämästäsi ole.
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään ajattele naapureitasi? Itselläni on tuollainen naapuri joka polttaa sisällä, ja se oksettava haju tulee seinien läpi tänne. Ällöttävää muutenkin ja astman kanssa vielä vittumaisempaa. Tämän kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat pohjasakkaa.
Minulla on OIKEUS tehdä asunnossani niin kuin haluan!!! 😠😠😠 Naapuri voi tilkitä seinänsä miten haluaa. Minä keskityn nauttimaan omasta elämästäni ja siihen kuuluvat savukkeet.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä poltat? Itse polttelen kameleita vuokra-asunnossa. Naapuri sanoi että savu tulee sinne kun poltan kuulemma liesituulettimen alla. Valehtelee, koska mulla ei edes ole liesituuletinta ja vaikka olisi, niin miksi istusin keittiössä polttamassa, kun voin tehdä sitä olohuoneessa telkkaria katsellen.
Marlboro Ice Blast. Monesti poltan TV:tä katsoessa kanssa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olethan varautunut aikaiseen kuolemaan tai kitumiseen keuhkoahtauman vuoksi? Oma isäni kuoli keuhkosyöpään 40-vuotiaana. Kolme vuotta vielä sulla. Tee testamentti ajoissa.
Olen lääketieteellinen ihme. Elän vieläkin, vaikka poltan.
Eikö sinua haittaa se, että jotkut eivät halua tulla luoksesi kylään? Itse olin hieman kiinnostunut eräästä sisällä tupakoivasta miehestä, mutta hän ei käynyt juuri missään ja häneen tutustuminen olisi edellyttänyt, että olisin mennyt hänen asuntoonsa ja alkanut haista tupakalta. Ei tullut sitten mentyä.
Erikoinen koko juttu, ihminen tai tarina.Ei taida TOTTA-HEH?
Paljonko tupakointiisi kuluu rahaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ostaja ei todellakaan arvosta tupakoitua asuntoa. Karkoittaa ison osan ostajista pois.
Sen lisäksi, että asunto haisee, ihan kaikki sun vaatteet ja tavarat haisee. Sen vuoksi sinäkin haiset jopa enemmän, kuin "normaali" tupakoitsija. Hyi. Ilmeisesti et halua olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä?
Luulen, että haju leviää myös talossa muihin asuntoihin.
Minulle tärkeintä on OMA viihtyvyys. Tykkään tupakoida vuoteessa, sohvalla, kakalla ja suihkussa. Omassa asunnossani voin tehdä, kuten haluan. Kukaan EI VOI estää minua.
Jos tuoksu leviää, niin minkäs minä sille voin.
AP
Kyllä voi estää ihan helposti. Jos savusi leviäisivät minun OMAAN (ei vuokra) asuntooni, hakkaisin huulesi tohjoksi ja katkoisin sormesi. Ei olisi polttamisestasi enää haitta, kun et pystyisi polttamaan. Problem solved :).
Sopii yrittää. Et ilmeisesti halua elää vanhaksi. No ei se kannattakaan. Tule käymään.
T. Naapuri
Älä pikkuhintti inise ;).
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua haittaa se, että jotkut eivät halua tulla luoksesi kylään? Itse olin hieman kiinnostunut eräästä sisällä tupakoivasta miehestä, mutta hän ei käynyt juuri missään ja häneen tutustuminen olisi edellyttänyt, että olisin mennyt hänen asuntoonsa ja alkanut haista tupakalta. Ei tullut sitten mentyä.
Mistä tunnet sä ystävän? Jos ei kestä tupakantuoksua, ei ole ole minun ystäväni. Näe ihminen ennakkoluulojesi lävitse.
AP
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tupakointiisi kuluu rahaa kuukaudessa?
Helposti 300-400 €. Olen saanut perinnön, rahaa riittää. En polttamalla ehdi tuhota omaisuutta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tupakoiva mut sisällä poltto tuoksahtaa omaan nenään aikas kamalalta mut jos ois omakotitalo niin tekisin kyllä yhdestä huoneesta sikari huoneen, sinne nojatuoliin sit, aaah.
Nyt en ymmärrä, miksi pitäisi olla omakotitalo. Meillä on neliössä röökiä.
Siis röökihuone, tämä puhelin haluaa kirjoittaa omat juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä yhtään mitään - tiedän kaltaisesi ja pysyn kaukana jos kohtaan.
Omassa asunnossani saan tehdä, mitä haluan.
AP
tupakoivat haisee tosi pahalle ja riippuvuus on niin kova, että irti ei pääse.
ihan nistitouhua.
Eivätkö naapurisi valita hajusta? Olen kuvitellut että sisällä tupakointi on jo suomessa kokonaan menneiden vuosikymmenten juttu mutta eipä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naapurisi valita hajusta? Olen kuvitellut että sisällä tupakointi on jo suomessa kokonaan menneiden vuosikymmenten juttu mutta eipä näköjään.
Ehkä valittavatkin. Mutta entä sitten? ENTÄ SITTEN? Oma asunto, omat rahat. Hankkisivat hekin elämän.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä valittavatkin. Mutta entä sitten? ENTÄ SITTEN? Oma asunto, omat rahat. Hankkisivat hekin elämän.
AP
Voi sinua. Heillä on elämä. Paljon pitempi kuin sinulla. Sinun ilosi on sisällä polttelu, surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan varautunut aikaiseen kuolemaan tai kitumiseen keuhkoahtauman vuoksi? Oma isäni kuoli keuhkosyöpään 40-vuotiaana. Kolme vuotta vielä sulla. Tee testamentti ajoissa.
Poltan menttoolisavukkeita, ne on eri juttu.
APNiillä kuoleekin nopeammin. Mentholi avaa keuhkoputkia vastaanottamaan myrkyt tehokkaammin. Verisuoniin ne leviävät vikkelämmin ja kuolo korjaa raadon nopeammin.
En usko. Itse uskon, että menttooli suojaa minua.
AP
No höh, pilasit kohtalaisen hauskan provon. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ostaja ei todellakaan arvosta tupakoitua asuntoa. Karkoittaa ison osan ostajista pois.
Sen lisäksi, että asunto haisee, ihan kaikki sun vaatteet ja tavarat haisee. Sen vuoksi sinäkin haiset jopa enemmän, kuin "normaali" tupakoitsija. Hyi. Ilmeisesti et halua olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä?
Luulen, että haju leviää myös talossa muihin asuntoihin.
Minulle tärkeintä on OMA viihtyvyys. Tykkään tupakoida vuoteessa, sohvalla, kakalla ja suihkussa. Omassa asunnossani voin tehdä, kuten haluan. Kukaan EI VOI estää minua.
Jos tuoksu leviää, niin minkäs minä sille voin.
AP
Kyllä voi estää ihan helposti. Jos savusi leviäisivät minun OMAAN (ei vuokra) asuntooni, hakkaisin huulesi tohjoksi ja katkoisin sormesi. Ei olisi polttamisestasi enää haitta, kun et pystyisi polttamaan. Problem solved :).
Sopii yrittää. Et ilmeisesti halua elää vanhaksi. No ei se kannattakaan. Tule käymään.
T. NaapuriÄlä pikkuhintti inise ;).
Tule lehmä käymään. ;)
Näytän mikä olen.
Tykkään menttoolin tuoksusta ja mausta.
AP