Poltan tupakkaa omassa (ei vuokra) asunnossa. Mitä haluat kysyä minulta?
Oma asuntoni, saan tehdä, MITÄ HALUAN! Mitä haluat kysyä minulta?
M39
Kommentit (95)
Minkin poltan tupakkaa ja olen puutarha harrastelija, kasvatan yrttejä ja hedelmiä, syön terveellisesti mutta rakastan vedellä tupakkaa enkä pelkää kuolemaa. En halua elää liian pitkään sillä kaikki jotka ovat eläneet niin ei ole laadukasta se elämä siellä loppupäästä vaan pitkää kuoleman odottelua masentuneena vahvassa lääkityksessä.
Jollain pitää lyhentää elämistä ettei eläisi liian pitkään kuluttamassa ja kitumassa ja on vastuutonta elää täällä liian pitkään. Kun sanoin olevani alkoholisti niin sain parempaa palvelua sairaalassa kuin joku raitis pitkään elävä työkseen valittava. Tupakoitsijana ja alkoholistina lyhenee se elämä kaksikymmentä vuotta ja yhteiskunta säästää. Sukulaisilta säästyy jotain raatoa käydä katsomassa ikuisuuden kun ei kuole se koskaan vanhainkodissa ja kaikki hyötyvät.
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään ajattele naapureitasi? Itselläni on tuollainen naapuri joka polttaa sisällä, ja se oksettava haju tulee seinien läpi tänne. Ällöttävää muutenkin ja astman kanssa vielä vittumaisempaa. Tämän kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat pohjasakkaa.
Niin tietenkin, seinien läpi tulee.
Samoin kuin kirkumisesi ja kakaroittesi meteli.
Oikeastaan en usko, että röökin haju tulee seinien läpi. Olet oksettava tyyppi, itkuiikka.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Minkin poltan tupakkaa ja olen puutarha harrastelija, kasvatan yrttejä ja hedelmiä, syön terveellisesti mutta rakastan vedellä tupakkaa enkä pelkää kuolemaa. En halua elää liian pitkään sillä kaikki jotka ovat eläneet niin ei ole laadukasta se elämä siellä loppupäästä vaan pitkää kuoleman odottelua masentuneena vahvassa lääkityksessä.
Jollain pitää lyhentää elämistä ettei eläisi liian pitkään kuluttamassa ja kitumassa ja on vastuutonta elää täällä liian pitkään. Kun sanoin olevani alkoholisti niin sain parempaa palvelua sairaalassa kuin joku raitis pitkään elävä työkseen valittava. Tupakoitsijana ja alkoholistina lyhenee se elämä kaksikymmentä vuotta ja yhteiskunta säästää. Sukulaisilta säästyy jotain raatoa käydä katsomassa ikuisuuden kun ei kuole se koskaan vanhainkodissa ja kaikki hyötyvät.
Tuolla asenteella kannattaisi mennä jo hirteen, niin yhteiskunta säästäisi vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä yhtään mitään - tiedän kaltaisesi ja pysyn kaukana jos kohtaan.
Omassa asunnossani saan tehdä, mitä haluan.
APtupakoivat haisee tosi pahalle ja riippuvuus on niin kova, että irti ei pääse.
ihan nistitouhua.
Niinkö? Tietenkin silakan haju on parempi jonkun mielestä. Varsinkin kun siihen on tottunut, ominaishaju.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
183 cm
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua haittaa se, että jotkut eivät halua tulla luoksesi kylään? Itse olin hieman kiinnostunut eräästä sisällä tupakoivasta miehestä, mutta hän ei käynyt juuri missään ja häneen tutustuminen olisi edellyttänyt, että olisin mennyt hänen asuntoonsa ja alkanut haista tupakalta. Ei tullut sitten mentyä.
Ei minun luokseni ainakaan hienopierut pääse ollenkaan.
Eri
Mitä materiaalia seinät on? Poltin joskus vuokrakämpässä 8 vee, totesin seinien putsauksen aika mahdottomaksi sen jälkeen (tapetit).
Vierailija kirjoitti:
Mitä materiaalia seinät on? Poltin joskus vuokrakämpässä 8 vee, totesin seinien putsauksen aika mahdottomaksi sen jälkeen (tapetit).
EI ole tapetteja, maalatut. Pitäisi ehkä harkita tapetoimista, tarttuisi tuoksu vahvemmin kiinni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä yhtään mitään - tiedän kaltaisesi ja pysyn kaukana jos kohtaan.
Omassa asunnossani saan tehdä, mitä haluan.
APtupakoivat haisee tosi pahalle ja riippuvuus on niin kova, että irti ei pääse.
ihan nistitouhua.
Niinkö? Tietenkin silakan haju on parempi jonkun mielestä. Varsinkin kun siihen on tottunut, ominaishaju.
Tupakoivat haisee tosi pahalle, mutta eiväthän he sitä itse ymmärrä ja haista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään ajattele naapureitasi? Itselläni on tuollainen naapuri joka polttaa sisällä, ja se oksettava haju tulee seinien läpi tänne. Ällöttävää muutenkin ja astman kanssa vielä vittumaisempaa. Tämän kaltaiset itsekkäät ihmiset ovat pohjasakkaa.
Niin tietenkin, seinien läpi tulee.
Samoin kuin kirkumisesi ja kakaroittesi meteli.
Oikeastaan en usko, että röökin haju tulee seinien läpi. Olet oksettava tyyppi, itkuiikka.
Eri
Kirkumiseni ja kakaroitten meteli? 😂 Sori vaan, olen sinkku ja osaan ottaa huomioon myös naapurini, kun kerran kerrostalossa asun. Ja miten niin röökin haju ei tule seinien läpi? Kyllä muuten tulee ja on todella oksettava haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua haittaa se, että jotkut eivät halua tulla luoksesi kylään? Itse olin hieman kiinnostunut eräästä sisällä tupakoivasta miehestä, mutta hän ei käynyt juuri missään ja häneen tutustuminen olisi edellyttänyt, että olisin mennyt hänen asuntoonsa ja alkanut haista tupakalta. Ei tullut sitten mentyä.
Eri
Eikä myöskään allergiset tai migreenistä kärsivät...
Kai nautiskelemasi savukkeet ovat North State merkkisiä?
Ootko saanut yhtään naista asuntoosi ja jäikö se nainen sinne vai lähtikö jollakin tekosyyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriEikä myöskään allergiset tai migreenistä kärsivät...
Ei tietenkään. Kaikki vialliset voi pysyä poissa.
Onko vihree nortti parempaa kuin punanen, vaiko molemmat?
Tuskin voit tietää millainen elämä ap:n naapureilla on.