Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poltan tupakkaa omassa (ei vuokra) asunnossa. Mitä haluat kysyä minulta?

Vierailija
23.03.2019 |

Oma asuntoni, saan tehdä, MITÄ HALUAN! Mitä haluat kysyä minulta?
M39

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkkiä poltat?

Marlboro Ice Blast

Ap

Vierailija
22/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi kuuluu sarjaan tyhmimmät tavat. Ensin tupakka vie rahat, ja lopulta terveyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan varautunut aikaiseen kuolemaan tai kitumiseen keuhkoahtauman vuoksi? Oma isäni kuoli keuhkosyöpään 40-vuotiaana. Kolme vuotta vielä sulla. Tee testamentti ajoissa.

Huomasinkin, että vain vuosi enää!

Vierailija
24/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ostaja ei todellakaan arvosta tupakoitua asuntoa. Karkoittaa ison osan ostajista pois.

Sen lisäksi, että asunto haisee, ihan kaikki sun vaatteet ja tavarat haisee. Sen vuoksi sinäkin haiset jopa enemmän, kuin "normaali" tupakoitsija. Hyi. Ilmeisesti et halua olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä?

Luulen, että haju leviää myös talossa muihin asuntoihin.

Minulle tärkeintä on OMA viihtyvyys. Tykkään tupakoida vuoteessa, sohvalla, kakalla ja suihkussa. Omassa asunnossani voin tehdä, kuten haluan. Kukaan EI VOI estää minua.

Jos tuoksu leviää, niin minkäs minä sille voin.

AP

Kyllä voi estää ihan helposti. Jos savusi leviäisivät minun OMAAN (ei vuokra) asuntooni, hakkaisin huulesi tohjoksi ja katkoisin sormesi. Ei olisi polttamisestasi enää haitta, kun et pystyisi polttamaan. Problem solved :).

Vierailija
25/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon poltat sisällä, siis montako röökiä per päivä keskimäärin.

Askin pari. Aina sisällä, en koskaan parvekkeella eli olen kohtelias naapureita kohtaan.

AP

Vierailija
26/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan varautunut aikaiseen kuolemaan tai kitumiseen keuhkoahtauman vuoksi? Oma isäni kuoli keuhkosyöpään 40-vuotiaana. Kolme vuotta vielä sulla. Tee testamentti ajoissa.

Poltan menttoolisavukkeita, ne on eri juttu.

AP

Vierailija
27/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe, Menthol-savukkeet kielletään koko EU alueella tammikuussa 2022. Loppuu sullakin Ice blastin polttelu.

Vierailija
28/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat tehdä omassa asunnossasi mitä lystäät. Asunnon arvonlasku on kuitenkin tosiasia. Pinttynyttä tupakanhajua ei saa pinnoista oikein mitenkään, hyvä, jos edes pintaremontilla lähtee. Mutta tappio on tietysti omasi.

Vierailija
29/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni poltti piippua 93-vuotiaaksi. En jaksa elää niin vanhaksi. En tupakoi, en tiedä auttaisiko siihen, ettei tarvitsisi kitua jossain hoivakodissa, tuskin.

Ohis

Vierailija
30/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehe, Menthol-savukkeet kielletään koko EU alueella tammikuussa 2022. Loppuu sullakin Ice blastin polttelu.

Haen sitten Venäjältä.

AP

Vierailija
31/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niillä kuoleekin nopeammin. Mentholi avaa keuhkoputkia vastaanottamaan myrkyt tehokkaammin. Verisuoniin ne leviävät vikkelämmin ja kuolo korjaa raadon nopeammin.

Vierailija
32/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ostaja ei todellakaan arvosta tupakoitua asuntoa. Karkoittaa ison osan ostajista pois.

Sen lisäksi, että asunto haisee, ihan kaikki sun vaatteet ja tavarat haisee. Sen vuoksi sinäkin haiset jopa enemmän, kuin "normaali" tupakoitsija. Hyi. Ilmeisesti et halua olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä?

Luulen, että haju leviää myös talossa muihin asuntoihin.

Minulle tärkeintä on OMA viihtyvyys. Tykkään tupakoida vuoteessa, sohvalla, kakalla ja suihkussa. Omassa asunnossani voin tehdä, kuten haluan. Kukaan EI VOI estää minua.

Jos tuoksu leviää, niin minkäs minä sille voin.

AP

Kyllä voi estää ihan helposti. Jos savusi leviäisivät minun OMAAN (ei vuokra) asuntooni, hakkaisin huulesi tohjoksi ja katkoisin sormesi. Ei olisi polttamisestasi enää haitta, kun et pystyisi polttamaan. Problem solved :).

Sopii yrittää. Et ilmeisesti halua elää vanhaksi. No ei se kannattakaan. Tule käymään.

T. Naapuri

Vierailija
33/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saat tehdä omassa asunnossasi mitä lystäät. Asunnon arvonlasku on kuitenkin tosiasia. Pinttynyttä tupakanhajua ei saa pinnoista oikein mitenkään, hyvä, jos edes pintaremontilla lähtee. Mutta tappio on tietysti omasi.

Haluan jättää jäljen elämästäni asuntoon. Kuinka monen ruumis löydetään yksinäisenä, korjataan pois ja mikään ei muistuta hänestä enää? Minun kohdallani käy toisin. Elän seinissä, lattioissa, ikkunan karmeissa, vessanpöntön tiivisteissä jne jne jne vielä pitkään maallisen vaellukseni jälkeenkin.

AP

Vierailija
34/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, niin saat kunnes joku naapuri haistaa sen omassa kämpässään. Silloinkin olet vuosia vielä vahvoilla. Muistathan pitää huolen paloturvallisuudesta itsesi ja muiden vuoksi.

Vierailija
35/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tupakoiva mut sisällä poltto tuoksahtaa omaan nenään aikas kamalalta mut jos ois omakotitalo niin tekisin kyllä yhdestä huoneesta sikari huoneen, sinne nojatuoliin sit, aaah.

Vierailija
36/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan jättää jäljen elämästäni asuntoon. Kuinka monen ruumis löydetään yksinäisenä, korjataan pois ja mikään ei muistuta hänestä enää? Minun kohdallani käy toisin. Elän seinissä, lattioissa, ikkunan karmeissa, vessanpöntön tiivisteissä jne jne jne vielä pitkään maallisen vaellukseni jälkeenkin.

AP

Periaatteensa kullakin.

Vierailija
37/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niillä kuoleekin nopeammin. Mentholi avaa keuhkoputkia vastaanottamaan myrkyt tehokkaammin. Verisuoniin ne leviävät vikkelämmin ja kuolo korjaa raadon nopeammin.

En usko. Itse uskon, että menttooli suojaa minua.

AP

Vierailija
38/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tupakoiva mut sisällä poltto tuoksahtaa omaan nenään aikas kamalalta mut jos ois omakotitalo niin tekisin kyllä yhdestä huoneesta sikari huoneen, sinne nojatuoliin sit, aaah.

Olen miettinyt joskus samaa. Jos voitan lotossa, haluaisin hienon, mahonkisen kirjaston, missä olisi myös takka ja nahkahuonekalut. Siellä voisi satunnaisesti nauttia savukkeen konjakki-tai viskilasillisen kanssa. Toki huoneeseen täytyisi myös hankkia jonkinlainen tehostettu ilmanvaihtosysteemi, ettei savu pinty liikaa kalusteisiin. Sellainen hyvin kevyt ja mieto sikarin/savukkeen tuoksu ei haittaa, mutta tupakansavulla kunnolla kyllästetty huone haisee kyllä ihan kamalalle.

Vierailija
39/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengität koko ajan tupakansavua ja elät siinä. Moninkertaistat sairastumisesi. Sydän- ja verisuonistotaudit, diabetes, keuhkosyöpä, astma, keuhkoahtauma, virtsarakon syöpä jne. tulevat sinulle ennen pitkää. Mieti vielä, kannattaako. Menisit edes ulos, se pienentäisi altistumistasi.

Vierailija
40/95 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, miksi pitäisi olla omakotitalo. Meillä on neliössä röökiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi