Kiltti mies täällä. Otin äsken pitsan uunista ja aion seuraavaksi katsoa Madeleine-dokumenttia Netflixistä. Haluatko kysyä jotain?
Netflix pyörii tässä toisessa ikkunassa ja voin hyvin vastata kysymyksiin samalla.
Kommentit (46)
Kummastelen ihmisiä, joita kiinnostavat rikokset.
Kuka syyllinen sun mielestä katoamiseen?
Vierailija kirjoitti:
The dirt ei oo sun juttu? Suosittelen katsomaan.
Ei näyttäisi olevan mun juttu.
Mitä naapurin tytön makuuhuoneessa tapahtuu perjantai iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka syyllinen sun mielestä katoamiseen?
Olen päättänyt etten ota siihen kantaa. Minulla ei ole mielipidettä siihen. Voi oikeasti olla joku kaappaaja tai voi olla vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista uikutusta ja karvaisten pakaroiden pumppausta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu mies ja äänistä päätellen se soittaa musiikkia siellä.
En halua. Tulin kertomaan, että laitoin juuri puolisolleni browniet paistumaan ja nyt alan tehdä meille ruokaa. Emme katso Netflixiä, ehkä vähän aikaa ykköseltä Perjantaita ja sen jälkeen menemme sänkyyn. Mukavaa iltaa sinullekin, nauti elämästä! <3
Vierailija kirjoitti:
Kuka vei Madeleinen?
Eiks se ollu se jenkki ja nyt niillä on muksujakin. Ruotsin hovistahan tässä puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pitsassa on täytteenä?
Se on ostettu Lidlistä että en välttämättä halua tietää.
Onko sulla muitakin lävistyksiä kuin korvissa?
Mitä sinun pizzassa on? Minä tilasin kaksi pizzaa. Aion herkutella ja kuunnella äänikirjaa. Molemmat pizzaa ei tosin ole minulle, perhe yllättyy ja toivottavasti myös ilahtuu pizzoista kunhan kotiutuvat.
Pitääpä itekki kattoa toi dokkari.
En halua kysyä mitään, mutta haluan sanoa bon appetit ja ko. dokkari oli kiinnostava. Mukavaa iltaa.
PS Toinen hyvä dokkari oli Murhaportaat. Pääosan esittäjä on oppikirjaesimerkki narsistista.
Kelpaisiko kiltti nainen kainaloon vai vihaatko naisia?
Esittele perusteellisesti laukkusi/reppusi tms sisältö.
The dirt ei oo sun juttu? Suosittelen katsomaan.