Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valaistumisen välähdys? Meditaatio loppui nauruun elämän illuusiosta.

Vierailija
07.01.2023 |

Se oli nopea mediaatio, halusin vain yhtäkkiä vaipua meditatiiviseen tilaan.
Se oikein rentoutti hetkeksi ilman mitään pinnistelyjä tai yrittämistä hiljentää mieltä. Kellua vain tässä äärettömyydessä ja ajattomuudessa.

Sitten tajusin, että minua ei edes ole oikeastaan, olen vain hahmo, jonka kautta kaikki kokemani tapahtuu.
Sen jälkeen ymmärsin, että olen perimmäiseltä olemukseltani yhtä kaiken kanssa, ykseys.

Meditaatiossa aloin ymmärtään oikeasti illuusioluonteen ja syvältä sisältä alkoi kumpuamaan riemua, että oli pakko alkaa vain nauramaan. Tällaisenko todellisuuden vankina olen luullut olevani kun totuus on jotain aivan muuta.

En oikeastaan ole täällä kysymässä valaistumisesta vaan mediaatiosta, onko teilläkin ollut hauskaa meditoidessa? Yleensä vain nukahdan rauhalliseen tilaan mutta tämä oli erilaista tänään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! Jos tila ja kokemus päällä vielä maanantaina, tahtoisin kuulla lisää.

Vierailija
2/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Eihän maailman epätodellisuudelle voi muuta kuin nauraa. Siis mieti nyt että tänne synnytään jonakin hermanneina ja käydään melko tavalla samat kuviot elämässä läpi ja lopuksi laitetaan puolitoista metriä maan alle. Siihen väliin mahtuu säätöä, kärsimystä ja ajoittaisia onnen hetkiä. Ei vaikuta todelliselta. Vähintään joku matrix, jossa ollaan laboratoriorottina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on korkeamman minän kanssa juttelemista, tapahtuu treenatessa

Mä myös tunnen todella vahvasti sen, että mä olen osa jotain suurempaa

Unissa tapahtuu myös todella paljon, mä en edes muistanut omia unia koskaan ennen omaa henkistä heräämistä. Nyt joka yö on uusi seikkailu, ne on niin todentuntusia, että mä oon välillä ihan pihalla kun mä herään, mä luulen että tää on se "feikki" maailma.

Vierailija
4/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se oli maailman suurin vitsi ja jekkujen jekku!

Vierailija
5/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran vuosia sitten meditoida. Näin violetin "valon" ja aivojen oikealla puolella tuntui jonkinlainen paineen tunne. Pää alkoi kieppua hallitsemattomasti ja naurusta ei meinannut tulla loppua edes sen jälkeen kun yritin lopettaa. Nauroin varmaan ainakin puoli tuntia. Yritin myöhemmin muutaman kerran tämän jälkeen, mutta en päässyt enää sellaiseen tilaan. Yritin kai liikaa, enkä päässyt vastaavaan rentoutuneeseen tilaan.

Vierailija
6/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut meditaatiossa itse tilan, jossa ymmärsin että elämä on sielun uni, ja kun kuolet, heräät.

Vierailija
7/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton naurun mäkin haluaisin kokea. Hienoa, että sä koit sen!! 

Vierailija
8/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat maahan, hörhöt.

Vierailija
9/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

#mt-ongelmat

#huuhaa

Vierailija
10/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. Eihän maailman epätodellisuudelle voi muuta kuin nauraa. Siis mieti nyt että tänne synnytään jonakin hermanneina ja käydään melko tavalla samat kuviot elämässä läpi ja lopuksi laitetaan puolitoista metriä maan alle. Siihen väliin mahtuu säätöä, kärsimystä ja ajoittaisia onnen hetkiä. Ei vaikuta todelliselta. Vähintään joku matrix, jossa ollaan laboratoriorottina.

Kiinnostaisi minkälaisen diagnoosin olet viimeksi saanut. 

Vierailija
11/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalat maahan, hörhöt.

Pää perseeseen, apina 😎

Vierailija
12/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi minkälaisen diagnoosin olet viimeksi saanut. 

Sun diagnoosit tiedetään. Äläpä keräile enempää pösiilö 😁

Vierailija
13/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#naiset

#mt-ongelmat

#huuhaa

Kerro lisää itsestäsi, tampo 😂

Vierailija
14/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko jotain sieniä?

Vierailija
15/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi ainoa, ap?

Vierailija
16/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#naiset

#mt-ongelmat

#huuhaa

#mies

#tosiasiat

#luotettava

#huumorintajuinen

#rento

Vierailija
17/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellinen henkinen kehitys on tervetullutta kaikille. Sitä, että pitäisi väkisin alkaa tekemään työtä sillä sektorilla, olla mukana kaikessa kaupallisuudessa joka on tuonnekin ulottunut...erikoista. Lisäksi noissakin piireissä on narsisteja ja muuta epämääräistä salaliittosakkia.

Vierailija
18/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#naiset

#mt-ongelmat

#huuhaa

#homomies

#epätosiasiat

#epäluotettava

#epähuumorintajuinen

#epärento

Homo sinä olet.

Vierailija
19/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellinen henkinen kehitys on tervetullutta kaikille. Sitä, että pitäisi väkisin alkaa tekemään työtä sillä sektorilla, olla mukana kaikessa kaupallisuudessa joka on tuonnekin ulottunut...erikoista. Lisäksi noissakin piireissä on narsisteja ja muuta epämääräistä salaliittosakkia.

Jeesuskaan ei perustanut kirkoista vaan halveksi koko juttua. Ei ulkoa löydy sitä mikä on jo sydämessä.

Vierailija
20/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viittanainen hermostui kommenteista päätellen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi