Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kaunis/hyvännäköinen?

Vierailija
03.04.2013 |

Tiedän, olen säälittävä huomionkerjääjä, mutta olen pohtinut miltä mahtaisin kuulostaa ulkopuolisen mielestä. Kuvaani en nyt sentään tänne uskalla laittaa.

Tässä siis ulkoiset piirteeni: 

Hiukset ovat pitkät ja vaaleat

Siniset silmät, ripset pitkät (luonnolliset)

Mitat 162/54 c- kuppi, hoikka

Ikää 20+

Pukeudun klassisesti. 

Mitä mieltä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sanotte minusta? Ikää 20+ ruskeat suuret bambin silmät, tummanruskea luonnonkihara tukka, ruskettunut iho, pari kauneuspilkkua kasvoissa ja tiukka pylly.

Ai niin melkein unohdin mainita että olen läski, omenavartaloinen, perseeni on tiukka siksi että kaikki läskit kertyy pääasiassa keskivartaloon, minullla on turpea naama ja kaksoisleuka, huonot keltaiset hampaat ja ihan karsea iho jossa on paljon mustapäitä ja finnejä.

Vierailija
22/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä iltaa.

Kiitos vastauksistanne, tiedän että aloitus ei ollut mikään järkevin mutta epävarmuuksissaan sitä kaikkea keksiikin. 

En osaa sanoa, ketä noista linkin naisista muistutan eniten, mutta ehkä tuo paris hilton voisi kuvata minua noista parhaiten. Tosin hiukseni eivät ole noin platinanvaaleat, vaan luonnollisemmat, enkä myöskään ole yhtä tikkulaiha, vaan kurvikkaampi. Myös nenäni on vähän samankaltainen kuin hänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hiltonin nenää haukutaan turhaan. Eli voit olla nättikin? Pointtini oli kuitenkin että kuvailustasi ei voi vielä päätellä varsinaista ulkonäköä.

Vierailija
24/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v, ikäiseni näköinen. Nuorena olin urheilija, telinevoimistelija, kroppa oli todella hyvä. Pituutta ei ole kuin 156cm ja näytän lihapullalta nykyään. Hiukset ovat tummat ja paksut, silmät suuret. Ei ole enää väliä, mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni, ennen oli.

Vierailija
25/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kuulosta oikein mukavalta tytöltä! Ehkä hiukan epävarmalta, mutta ainakin ulkoisesti kuulosta oikein hyvältä. Mutta paljonhan on kiinni siitä miten itsensä "kantaa" ja käyttäytyy. Jos kiinnostaa jutella enempi, niin laita postia osoitteeseen herrasmiestaalla@gmail.com

Vierailija
26/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo näköjää putoili t-kirjaimia pois matkasta :)

Vierailija
27/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä n:kin :)

Vierailija
28/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain mutta olen onnellisesti varattu. Ap

Vierailija
29/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään treffikutsuja ja sähköpostiosoitteita tänne kyllä kaivannut, vaan asiallista keskustelua ulkoisesta kauneudesta ja ihmisten mielipiteistä. Ap

Vierailija
30/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Jos ei aio laittaa kuvaa, on ihan turhaa kysellä, onko hyvännäköinen. Oletko koskaan kuullut sanontaa "yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa"?

T. 175 cm pitkä ja 55 kg painava nainen, jolla on 70 G -kupin rinnat. Vyötärönympärys 65 cm, lantionympärys 95 cm. Alaselkään asti ulottuvat blondit hiukset. Painovoiman kumoava pylly ja rotusääret. Posliininvalkoinen, virheetön iho.

Ai niin, ja possunenä, hörökorvat ja selluliittia enemmän kuin laki sallii. Kauniiksi kehuttu useammin kuin kerran, mutta yhtä useasti myös on ulkonäköä haukuttu. Että silleen.

Vierailija
31/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nuorena on kauneimmillaan. Onneksi vanhempana tajuaa, ettei se ole niin tärkeätä. Kauniita nuoria naisia pidetään usein tyhminä, joten ap:nkin kannattaisi varmaan panostaa enemmän sisäiseen kauneuteen ja itseluottamuksen kohentamiseen.

Vierailija
32/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni nuorena on kauneimmillaan. Onneksi vanhempana tajuaa, ettei se ole niin tärkeätä. Kauniita nuoria naisia pidetään usein tyhminä, joten ap:nkin kannattaisi varmaan panostaa enemmän sisäiseen kauneuteen ja itseluottamuksen kohentamiseen.

Vierailija
33/33 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset