Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ex-kokoomuksen kannattajia?

Vierailija
03.04.2013 |

Joko silmänne aukesivat?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 10:38"]

Joko silmänne aukesivat?

[/quote] siis tietty kokoomuksen ex-kannattajia!

t. sossu

Vierailija
2/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että olen pettynyt kokoomuksen tekemiin ratkaisuihin. Mielestäni kokoomus tekee nyt sellaisia ratkaisuja, joita sossut ja vihreät sanelee. Katainen ei ole hyvä pääministeri, ei ole tarpeeksi tiukka.

En aio äänestää ensi vaaleissa enää kokoomusta. Mutta en tiedä, mitä puoluetta sitten äänestäisin. Mikä puolue ajaa pk-yrittäjän ja oikeistomielisen liberaalikapitalistin asiaa? Ei Suomessa enää ole sellaista puoluetta. Nuorsuomalaiset voisi olla, mutta sitä puoluetta ei ole enää.

Vasemmistoa tai sossuja tai vihreitä en ainakaan äänestä. Kristillisistä en oikein tiedä. RKP on liikaa yhden asian liike. Persuja en äänestä taatusti, olen pettynyt myös Soinin toimintaan ja muutenkin aatemaailma minulle vieras. Mitä jää jäljelle? Keskusta? Ehkä monesta pahasta on valittava se vähiten pahin, ehkä se on sitten keskusta. Tai sitten myydään firma ja lähdetään maasta yrittämään jossain sellaisessa paikassa, jossa poliitikot ei ole ihan vedätettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 10:53"]

http://liberaalit.fi/

[/quote]

Nettisivujen perusteella heidän ajatusmaailmansa on yksi yhteen minun ajatusmaailmani kanssa. Mutta kyseessähän on yhdistys, ei puolue. Jos Liberaaleista tulee puolue ennen eduskuntavaaleja, ääni heille on kuitenkin riski, koska pienenä puolueena tuskin pääsevät läpi vaaleissa.

Mutta, jos tuosta tulee puolue, voisin jopa ajatella liittyväni.

Vierailija
5/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH, tarkemmin kun luin, sehän on joku kannabiksen laillistamista ajava yhdistys. Ok, no perun puheeni, ei olekaan minun juttuni. Ei tuollaisesta huumeiden laillistamista ajavasta puolueesta todennäköisesti tule Suomessa ikinä tarpeeksi suosittua. Harmi, muut ajatukset olivat hyviä.

Vierailija
6/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ex-kokoomus?

Vierailija
7/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hupaisa tuo fraasi "silmien aukeamisesta". Kuuluu samaan sarjaan kuin herääminen, järkiinsä tuleminen ja omilla aivoilla ajatteleminen. Kaikilla niillä on sama sisältö: toisen pitäisi hylätä aiempi mielipiteensä ja omaksua tämän fraasin laukojan mielipiteet. Ihan vain tiedoksi, että kyllä meillä kokoomuslaisilla on silmät ihan yhtä auki kuin sinulla.

Vierailija
8/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, olen jo ajat sitten siirtynyt kannattamaan perussuomalaisia. sdp:tä en koskaan!

Vierailija
9/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut Kokoomuksen kannalla, mutta taidan äänestää kepua ens vaaleissa (persuja en ikinä).

Katainen on iha hirveä pettymys, pikku poikanen pelleilee isoissa ympyröissä ...Stubb: oujee mahtava meininki lässynlää... Ja sitten nämä nuoremmat linssiludepyrkyrit joita siellä on tulossa - aika kauheeta. Kokoomuksella ei ole yhtään varsinaista valtiomiestä jäljellä.

Demarit ...Jutta - need I say more??? Kiesus mikä eukko! Täti tiukka, voi juma sentään. Ja ylipäätänsä koko hallitus on kamalaa katsottavaa... Kyllönen ja Arhinmäki AUAU, ja Tuomioja. Tekis mieli muuttaa maasta.

***kele!

Vierailija
10/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 11:44"]

On niin hupaisa tuo fraasi "silmien aukeamisesta". Kuuluu samaan sarjaan kuin herääminen, järkiinsä tuleminen ja omilla aivoilla ajatteleminen. Kaikilla niillä on sama sisältö: toisen pitäisi hylätä aiempi mielipiteensä ja omaksua tämän fraasin laukojan mielipiteet. Ihan vain tiedoksi, että kyllä meillä kokoomuslaisilla on silmät ihan yhtä auki kuin sinulla.

[/quote]No on niitä paljon sellaisia sairaanhoitaja-Maijoja, jotka eivät tajua kenen asialla kokoomus on. Muka työväen puolue. ap

Vierailija
11/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 12:06"]

Mä oon aina ollut Kokoomuksen kannalla, mutta taidan äänestää kepua ens vaaleissa (persuja en ikinä).

Katainen on iha hirveä pettymys, pikku poikanen pelleilee isoissa ympyröissä ...Stubb: oujee mahtava meininki lässynlää... Ja sitten nämä nuoremmat linssiludepyrkyrit joita siellä on tulossa - aika kauheeta. Kokoomuksella ei ole yhtään varsinaista valtiomiestä jäljellä.

Demarit ...Jutta - need I say more??? Kiesus mikä eukko! Täti tiukka, voi juma sentään. Ja ylipäätänsä koko hallitus on kamalaa katsottavaa... Kyllönen ja Arhinmäki AUAU, ja Tuomioja. Tekis mieli muuttaa maasta.

***kele!

[/quote]Äkkiä laivaan ja mahdollisimman kauas äläkä tule ikinä takaisin. Kannustan!

Vierailija
12/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt kokoomukseen. Kunnallisvaaleissa äänestin persua, joka pääsikin valtuustoon. Osoittautui ihan uskomattomaksi torveloksi, joka ei osaa peruskäytöstapoja tai keskustella äänestäjiensä kanssa. Lähipiiri eli muut PS valtuutetut ja ne jotka eivät läpi päässeet, olivat samanlaista sakkia.

Jykään olen pettynyt, muttA en tietenkään enää äänestä persujakaan. SDP, vasurit, vihreät ja keskustajuntit ovat ehdottomasti nounou. Ruotsalaiset ovat ihmeen mamumyönteisiä ja suomalaisvihamielisiä, muutenkin ajavat järjettömiä asioita.

Niin että ketähän sitä sitten äänestäisi?

Vierailija
13/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä se ex-kokoomus on?

Vierailija
14/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoomuksen ex-äänestäjä, enkä ole katunut poistumistani siitä kannattajajoukosta. Varsinkin muorten kokoomuslaisten änkyräoikeistopolikointi karkottaa minut sieltä.

En voi äänestää kokoomusta, persuja, kepua tai RKP:tä. Jotain nyt kuitenkin jää jäljelle. Toivoisin kyllä jotain uutta Suomen puolue-elämään, koska en aio myöskään jättää äänestämättä.

Vierailija
15/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep, perussuomalaisia nykyään. Yrittäjä ei voi luottaa kokoomukseen, siihen voi luottaa vaan suuryrittäjät ja munattomat wannabeet.

Vierailija
16/38 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareet on wannabe-porvareita. Täysin tuhoon tuomittu puolue.

Vierailija
17/38 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 22:53"]

hep, perussuomalaisia nykyään. Yrittäjä ei voi luottaa kokoomukseen, siihen voi luottaa vaan suuryrittäjät ja munattomat wannabeet.

[/quote]

Mä en kyllä hahmota, miten sun mielestä perussuomalaiset on erityisesti yrittäjien kannalla. Mikä niiden ratkaisu tämän hetkiseen tilanteeseen ja talouden kohentamiseen muka on?

Tuntemani persupoliitikot (kunnallistasolla) ei ainakaan omaa mitään näkemystä valtakunnanpolitiikkaan, vaikka sinne ovat kovasti matkalla. Ainoa asia, mitä he ajaa, on se, että vähemmän töitä mulle ja kansanedustajapaikka. Ovat virkamiehiä. Ei MITÄÄN hajua yrittämisestä.

Vierailija
18/38 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin persuihin jo europarlamenttivaaleissa ja jatkoin samalla linjalla eduskuntavaaleissa. Tosin nyt kunnallisvaaleissa äänestin Keskustan ehdokasta, koska persujen lista oli ihan perseestä meidän paikkakunnallamme. Persuille itselleen on parempi, että harvat läpimenijät ovat fiksua porukkaa kuin että läpi menee kaiken maailman kylähulluja (kuten nyt on monessa paikassa huomattu).

Kokoomusella on edelleen paljon hyviä ehdokkaita, joista voisin löytää itselleni sopivan ehdokkaan, mutta johto on niin omahyväisten pyrkyreiden '(Katainen, Stubb...) valtaama, etten varmasti äänestä kokoomusta nykyjohdon aikana.

Vierailija
19/38 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen entinen kokoomuksen kannattaja.  Nyt ääneni menee perussuomalaisille.  Onneksi paikallisjärjestön johdossa on ihan täysipäinen nainen.  (olen mies)

Toivoisin Soinin väistyvän ja puolueen järjestäytyvän sisäisesti uudestaan siten, että ehdokasasettelu olisi jatkossa erittäin tiukkaa.  Puolue kun tuntuu noin muuten edustavan viimeistä terveen järjen ääntä niin maahanmuutosta puhuttaessa, kuin vaikkapa rahan syytämisestä muihin maihin.  Tältä osin kokoomuksen eväät ovat aivan lopussa.  Ennen tuollaista toimintaa sanottiin tyhmyydeksi, nyt tuolla toiminnalla on jokin fiksumman kuuloinen pitempi rimpsu nimenä, jossa esiintyy sana globalisaatio ja jokin käsittämätön "työvoimantatarve".  (suomalainen työtön voisi tuohon jo todeta, että "mitä vittua !?" )  Näissä asioissa kokoomuksen  toiminta on minusta hyvin epäisänmaallista, ja omaa maata ja sen kansalaisia vahingoittavaa toimintaa. Myös se nyppii, ettei tunnu olevan edes yritystäkään kitkeä harmaata taloutta, ulkomaisen työvoiman jatkuvaa suoranaista riistoa - on se väärin tuokin toiminta - ja sen ulkomaisen halpatyövoiman käytöstä aiheutuvaa työttömyyttä kotimaisille ja lakien mukaan toimiville yrittäjille. En minä varsinaisesti tiedä kenen etuja kokoomus ajaa, mutta tuo toiminta ei enää suomen kansalaisten etuja kyllä mitenkään aja.

Tuntuu, että ne ovat lisäksi jääneet puolueena muutaman idiootin ja ammattimaisen mielensäpahoittajan panttivangeiksi.  Vasemmiston käsissä oleva media vielä höystää tätä jatkuvaa kaiken tahallaan väärinymmärtämistä, ja estää aivan asiallisenkin  keskustelun vakavista aiheista.

Minä olen pettynyt.  Olin ehkä aiemmin kokoomuslainen sanottaisiinko lähinnä sellaisella antivasemmistolaisella tavalla, enkä minä ole koskaan kaivannut sitä koti-uskonto-isänmaa paatosta.  Mutta jokin säädyllisyys nyt pitäisi kuitenkin löytyä.  Maassa on todellisuudessa jo yli 500 000 työtöntä, kun lasketaan hömpänpömppä ja muut tukityöllistetyt mukaan, ja samoin nämä jotka joka niemen ja notkon kristillisissä kansanopistoissa opiskelevat jotain medianomiaa ja elokuvien leikkaamista, aivan kuin ne jostain joskus muka tuollaisia hommia niillä tiedoilla ja taidoilla saisivat. Samanaikaisesti iljetään puhua jostain "työvoima vajeesta"...  Voisi sanoa, että anteeksi kuinka ?

On se nyt kumma, että entisenä porvarina sitä joutuu alkamaan puhua oikeudenmukaisuudesta ja sen puutteesta omien joukossa.

Kaipa minä olen nykyisin siis perussuomalainen.  En ole kuitenkaan näkemääni tyytyväinen. Siellä on sitä kovantason osaamista vähän liian paljon kuitenkin vielä hukassa, ehkäpä sitä nyt tulee kun ehdokasasettelua saadaan sille tolalle, että toimintaan kehtaavat myös osaavat ihmiset osallistua. Toivon asian olevan näin. Samoin sieltä pitäisi tyhmät ja änkyrät siivota nurkista pois, ihan silläkin uhalla että joku niistä voisi vaikka jopa pahoittaa mielensä.  Se puolue kuolee, ellei uskottavuutta tule lisää. Paras veto olisi Soinilta nyt lähteä kunniapuheenjohtajaksi ja vetäytyä takavasemmalle vanhemman neuvosmiehen rooliin, ja antaa puolueen sisällä tapahtua se normaali valtataistelu, jonka ne toivottavasti etevimmät sitten voittaisivat. Mikään puolue ei voi olla yhden miehen ympärille muodostunut kehä, Soinin on älyttävä tehdä tilaa niille muillekin. Se on huonompi juttu, ellei hän sitä ymmärrä tehdä.

Keski-ikäinen hyvinkoulutettu vaimoni ajattelee suurin piirtein samoin.  On meitä siis hiljalleen aika kasvava määrä, entisiä kokoomuslaisia. Se OLI hyvä puolue, katto korkealla ja seinät leveällä, ihan niinkuin nimikin sanoi. Puolue toimi hyvänä vastapainoina vasemmistolaisuudelle ja sille kaikelle tympeälle, mitä se edustaa ja edusti.  Jostain syystä kokoomus hukkasi sen oman arvopohjansa. Ei siellä enää käsittääkseni keskustella, ei ainakaan niin että se mitenkään ulospäin näkyisi, ja toimintahan on suoraan sanoen jo aivan tyhmää nykyään.

Euroopan Unioni on itse rikkonut itsensä, emme me ole sitä tehneet.  Asian voisi jo todeta, ja sanoa että on ollut monta vuotta aikaa muuttaa sitä suuntaa, ja kukaan, ei kukaan, ole sitä vielä(-kään) tehnyt. Kaikki ottavat vain yhä lisää lainaa omiin kuluihinsa. Vastuullista olisi todeta tämä ääneen ja myös todeta, että emme tule enää jatkamaan kyseisellä linjalla.  Nyt tätä äkkipysäystä vältellään, ja maa ylivelkaantuu yhä enemmän ja enemmän.  Jos kyseessä olisi yksittäinen ihminen, hänen tyhmyyttään sääliteltäisiin. Nyt kun tuon tekee valtio ja porvaripuolue sen johdossa, niin kukaan ei julkea moista toimintaa enää edes kritisoida.

Minä kritisoin, ja annan ääneni nyt jonnekin muualle ja toimintaan, joka minusta on enemmän tervepäisempää hommaa.

-.-

Vierailija
20/38 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusta äänestän siksi että sosialistit häviäisivät, vaikka kataisen touhut onkin syvältä, olen kuitenkin nähnyt mitä sosialistit saa aikaan, sitä en halua nähdä uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi