Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin hoitaja on lähettänyt tyttöni tekemiä

Vierailija
05.03.2013 |

Piirustuksia omalle tyttärelleen (joka asuu isällään). Saako näin tehdä? Minusta hieman omituista, että kysymättä minulta lapseni piirustuksia on lähetelty ihmisille joita en tunne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä aika ihmeelliseltä o_O. Onko tyttösi pyytänyt lähettämään?

Vierailija
2/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini oli päiväkodissa töissä, ne hoitolapset lähettelivät joskus piirustuksia mun lapsille (joista äitini oli heille kertonut). Mun mielestä oli tosi herttaista ja nuo lapset siis itse oma-aloitteisesti halusivat piirustuksia tehdä. En ymmärrä miksi tuollaiseen tarvittaisiin vanhempien lupaa. Tekeehän ne lapset jatkuvasti toisilleenkin piirroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollakulla kotona "Päiväkodin säännösti I - XIV" -teosta? Siinä mielestäni on kohta, jossa puhutaan tästä lasten piirustusten antamisesta eteenpäin kysymättä vanhemmilta lupaa. En vain muista, mitä siinä sanotaan.

Vierailija
4/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off topic mutta musta oli herttaista, kun ollessani kipeänä poikani (5v) tarhakaverit lähetti mulle piirrustuksia. :D Poika oli kertonut äidin olevan sairaana ja sieltä sitten tuli prinsessaa ja monsteria tuherrettuna. Suloista.. :)

En nyt sinuna tekisi tuosta kovinkaan suurta numeroa.. 

Vierailija
5/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pk hoitajat heittää ne roskiin

Vierailija
6/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen lasten parissa ja joskus lapset antavat minulle piirustuksia annettavaksi lapsilleni. Laitan kylläkin nuo piirustukset usein roskiin. Kotona on piirustuksia ihan riittävästi omastakin takaa.

Vierailija
7/7 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin hoitaja vaikuttaa asiallisemmalle ja lasta enemmän kunnioittavalle kuin ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi