Olenko harvinaisuus,kun en ole missään sosiaalisessa mediassa?
Olen 40v nainen ja en tosiaankaan ole missään sosiaalisessa mediassa. Ystäväni väitti ettei kovinkaan monta alle 50v enään jolla ei ole fasea, instagram tai tvitteriä.Hän sanoi että olen ainut hänen tutuista.
Kommentit (36)
Et ole.
Itse olen 25 enkä ole sosiaalisessa mediassa.
Lasketaanko vauva.fi sosiaaliseen mediaan?
Et ole,en minäkään ole. Tiedän muutamia jotka eivät ole.
Käytät kuitenkin tätä palstaa, eli et ole ilman somea. Kuinka hyvin kruunu kiiltää?
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Ei lasketa,kun täällä ei olla omalla nimellä. Ap
Tarkistapa ap sosiaalisen median määritelmä. Ja mieti sitten, oletko sosiaalisessa mediassa vai et. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytät kuitenkin tätä palstaa, eli et ole ilman somea. Kuinka hyvin kruunu kiiltää?
Nämä on näitä, jotka kuvittelee somen tarkoittavan Facebookia, Instagrammia tai Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Lasketaan.
Seuraavaksi sun mielestä keltaiset kukat on narsisseja ja kaikki punaiset ovat punatulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Ei lasketa,kun täällä ei olla omalla nimellä. Ap
Wikipedia.
Ei lasketa tätä, kun täällä ollaan anonyyminä.Vai onko joku omalla nimellään täällä?
Tämä on anonyymi keskustelupalsta jonne ei edes tarvitse rekisteröityä. Vaikka tää jonkun määritelmän mukaan olisikin sosiaalista mediaa niin aika eri asia kuin nuo mainitut, joissa ihminen yleensä esiintyy suunnilleen itsenään tai kaunisteltuna versiona itsestään.
No, kai sinä suht harvinainen olet, mutta et ainutlaatuinen. Mulla on muutama kaveri, jotka eivät ole missään sosiaalisessa mediassa, ja hyvin pyyhkii heilläkin.
No niinpä niin, en sitten ole minäkään, tosin en tiedä missä nyt olen. Varmaan hukassa.
Jutteletko täällä ihmisten vai keinoälyn kanssa ap? Luulet siis kirjoittavasi tekoälyn kanssa?
Pidätkö ihmisiä kaduilla todellisina?
Oikein ap.
Ja toivottavasti jatkossa käytät "sosiaaliselta medialta" säästyvän ajan oikeinkirjoituksen ja kielioppisääntöjen opiskeluun. :)
Hyvät "Tiina" ja "Kate" (toki olette eri ihmisiä).
Sosiaalinen media on nimenomaan paikka niille, jotka haluavat esiintyä anonyymeinä. Vain hyvin pienessä osassa sosiaalista mediaa esiinnytään omalla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on anonyymi keskustelupalsta jonne ei edes tarvitse rekisteröityä. Vaikka tää jonkun määritelmän mukaan olisikin sosiaalista mediaa niin aika eri asia kuin nuo mainitut, joissa ihminen yleensä esiintyy suunnilleen itsenään tai kaunisteltuna versiona itsestään.
Juuri näin, minulla on kuusi persoonaa. Niillä kaikilla esiinnyn somessa ihan omana itsenäni.
En mäkään oo missään sosiaalisessa mediassa. En koskaan tuu tekemäänkään mitään tiliä mihkään,tai no onhan mulla sähköposti,työn takia pakko olla.
Sosiaalinen media (arkikielessä some) tarkoittaa verkkoviestintäympäristöjä, joissa jokaisella käyttäjällä tai käyttäjäryhmällä on mahdollisuus olla aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja, ei pelkästään tiedon vastaanottaja.
Sosiaalisessa mediassa viestintä tapahtuu monelta monelle. Toisin sanoen perinteiselle medialle ominainen viestijän ja vastaanottajan välinen ero puuttuu.
Käytännössä viestintä sosiaalisessa mediassa tapahtuu jonkin keskitetyn palveluntarjoajan kautta.
Netin keskustelupalsta on tyypillinen sosiaalisen median kanava.
Minä en ole Facebookissa enkä Instassa - enää. Twitteriä yms. ei ole koskaan ollutkaan. Ihan raivorehellinen syy miksi poistin profiilini oli, että ei ketään kiinnostanut minun juttuni ja se alkoi masentaa. Kun joku on aika ajoin ihmetellyt poistumistani, olen sanonut syyksi että kylläistyin. Yhdelle sanoin syyksi (joka on myös ihan oikeakin syy), että kyllästyin ihmisten negatiivisuuteen. Tämä vähän nosti kulmakarvojaan, mutta en tiedä nostiko siksi että sanoin tuollaisen ääneen vai siksi, että tunnisti itsensä siitä.
Olen 37-vuotias nainen, ja ollut Facebookissa alusta asti, ja sitä ennen Irc-Galleriassa, ja sitä ennenkin ties missä. Aika aikaansa kuitenkin.
Ja missäpä Tiina ajattelet olevasi juuri nyt?