G: Kuinka moni ulkoilee tänään lastensa kanssa? Lasten iät?
Kommentit (28)
En ole vielä itse lähtenyt ulos, siivoillut kaappeja sillä aikaa kun lapset kävivät leikkipuistossa. Kohta syödään ja sitten menen lasten kanssa yhdessä ulkoilemaan. Tarkoitus ois ottaa kaakaot ja keksit mukaan ja lähteä vähän pidemmälle. Mies töissä, joten me lasten kanssa keskenään. Muutoin lähtis mieskin mukaan. Sehän ois aina pihalla :D
Niin ja lapset 6v. ja 8v.
Onneksi lapset ulkoilee jo itse :)
Teinitytär lähti kävellen poikakaverin luokse ja pikkuveli 11v. on pyöräilemässä.
Itse en ehdi ulos kun keräilen kirppikselle meneviä tavaroita ja pesen peittoja + tyynyjä niin on sitten ensi viikonloppuna hyvä petata pedit yövieraille.
Ja laittelen myös talvivaatteita pois kun tuskin tässä nyt villasukkia ja toppahousuja ym enää tarvitsee.
Yliarvostettua. Pääsee onneksi huomenna tarhassa uloskin.
Minä. Kävin aamulla hiihtämässä 5,6 ja 7-vuotiaiden kanssa.
Klo 13 oli ratsastustunti 15-vuotiaan kanssa - siis molemmille.
Nyt istun verannalla läppäri sylissä ja kahvikuppi vieressä enkä "ulkoile" 2 ja 3-vuotiaan aknssa vaan salakuuntelen heidän leikkejään samalla kun yritän olla puuttumatta 5,6 ja 7-vuotiaiden puussakiipeilyyn.
Just ollaan ulkona 3-vuotiaan kanssa. Oltu reilu tunti, vartin päästä sisälle. Huh selvisin, tylsää on mut lapsi nauttii.
Me käytiin aamupäivästä tunnin kävelylenkki ja nyt tunnin päästä lähetään ulos uudestaan.. lapsi 1,5 v.
Joka päivä, monenikäisten kanssa, tietysti, ja tykkään.
Vastahakoisesti 3v:n kanssa käveltiin noin tunti viimassa naamat syväjäässä kun 1v. nukkui vaunuissa. Olisin voinut jättää väliin :)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 17:00"]
Vastahakoisesti 3v:n kanssa käveltiin noin tunti viimassa naamat syväjäässä kun 1v. nukkui vaunuissa. Olisin voinut jättää väliin :)
[/quote]
Minäkään en tykkää tuollaisista "ulkoiluista ulkoilun vuoksi".
Jos itsellä mielekästä tekemistä, menen mukaan... jos ei niin teen omia töitäni ja pidän lapsia silmällä ikkunasta. Olen siis kirjoittaja nro 7.
Oltiin koko perhe meren jäällä kävelyllä ja lopuksi paistettiin nuotiolla makkarat. Lasten iät 4, 7 ja 9 vuotta.
[/quote]
Minäkään en tykkää tuollaisista "ulkoiluista ulkoilun vuoksi".
Jos itsellä mielekästä tekemistä, menen mukaan... jos ei niin teen omia töitäni ja pidän lapsia silmällä ikkunasta. Olen siis kirjoittaja nro 7.
[/quote]
Heh, olet onnekas kun voit istua sisällä ja valvoa ikkunasta. Tekisin itsekin niin aina kun mahdollista mutta kun asutaan keskustassa kerrostalossa ja pihaa ei ole niin pakko viedä jonnekin kerran päivässä tai hyppii seinille. Mutta mielekästä ei mulle ole, ei. :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 18:43"]
Heh, olet onnekas kun voit istua sisällä ja valvoa ikkunasta. Tekisin itsekin niin aina kun mahdollista mutta kun asutaan keskustassa kerrostalossa ja pihaa ei ole niin pakko viedä jonnekin kerran päivässä tai hyppii seinille. Mutta mielekästä ei mulle ole, ei. :D
[/quote]
Jeps. Minulla on onnea tuossa asiassa.
Tsemppiä sinulle, että "jaksat" halki epämielekkäiden pakkoulkoiluvuosien.
Minä ulkoilen, lapset ovat alle 1v ja 3v sekä mukana myös lasten serkku iältään 6v.
Ja siis ollaan ulkoiltu koko pääsiäisajan joka päivä useamman tunnin lasten kanssa vaihtelevalla kokoonpanolla.
Yleensä aina ulkoillaan, tänään kuitenkaan ei, koska aamupäivällä oli uintia ja iltapäivällä sukulaisvierailu. Lapset 2v ja 4v.
Täällä, 3v pojan kanssa ulkoiltiin :)
Joo, käytiin yhdessä hiihtämässä koko perhe. Lapset 8v ja 11v.
Ulkoiltu on noin 5 tuntia tänään ja koko pääsiäinen.Kelit olleet niin loistavat ettei oo raskinu olla sisällä ollenkaan. Lapset 10,8,6,2 vuotiaat
Täällä 4v