Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantakeleihin aikaa 2kk. Joko olet bikinikunnossa?

Vierailija
20.03.2019 |

Tänään tilasin uusia kesävaatteita. -15kg talven aikana pois. Ja peili kiittää 🧜‍♀️

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina bikinikunnossa (vaikka uimapukua käytänkin). Miksi en olisi?

Vierailija
2/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uimapukukunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toukokuussa ei nyt ihan vielä ole niitä rantakelejä. Aikaisintaa juhannuksen jälkeen.

Vierailija
4/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on toukokuun puolivälissä rantakelit? Meillä on yleensä järvikin vielä jääsä silloin. Rantakelit on sitten heinäkuusssa.

Vierailija
5/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on bikinikunto? Langanlaihuus? Olen bikinikunnossa, jos olen kesällä hengissä ja kykenevä pukemaan ne bikinit päälleni, enempää en tarvitse. En ole menossa esittelemään itseäni sinne rannalle, vaan nauttimaan. Niin juuri, kesästä ja lämmöstä pitää nauttia ihan niin kuin joskus lapsena, uikkarit päälle ja menoksi. Naiseus on inhottvaa, jos koko ajan pitää miettiä miltä näyttää.

Vierailija
6/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina "bikini"-kunnossa, mutta en harrasta bikinejä. Vitiligo ei salli.

Enkä kyllä suosittele kenellekään muullekaan tuota rantagrillausta. Itsensä paistaminen on turnoff ja niin 80-lukua.

Vierailija
7/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onneksi 4 kk aikaa saada itseni bikinikuntoon sillä vasta silloin etelänmatka. Suomessa en bikineissä heilu muutenkaan koskaan. Kiire kyllä tulee sillä painoa nyt 60 kg ja mielellään 45-50 kg haluaisin painaa...

Vierailija
8/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisiin rantakeleihin on nelisen kuukautta, riippuu vähän kesästä.

Vierailija
9/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole bikinikunnossa. Tosin en viihdy rannoilla aurinkoa ottamassa. Mutta rehellisesti sanoen, sen verran on ylikiloja ja huono kroppa että vaikeaa tulee kesäpukeutuminen taas olemaan.

Vierailija
10/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, just tultiin rantalomalta niin pohjarusketuskin löytyy jos suomessa sattuisi bikinikelejä tulemaan.,

Vierailija
11/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina bikinikunnossa ja bikinejä tulee käytettyä ihan talvellakin. Aurinkoa en kylläkään ota. 

Vierailija
12/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakunnossa kuin saimaanorppa konsanaan.

Vierailija
13/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina bikinikunnossa ja bikinejä tulee käytettyä ihan talvellakin. Aurinkoa en kylläkään ota. 

Talvella bikinit? Okei.

Vierailija
14/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina bikinikunnossa, olin silloinkin, kun ylipainoa oli rutkasti. Vartaloni ei ole täydellinen, mutta minä + bikinit = rantakunto.

YOLO. Kaikki vain nauttimaan kesästä, oli sitten bikini tai uimapuku mieluisempi.

Vierailija
15/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta olla toukokuussa rantakunnossa...

Vierailija
16/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hengaile rannoilla mutta olen silti bikinikunnossa. Ihmettelen miksi ap:n peili kiittää? Onko se puhuva peili? Eiköhän se ole terveys joka kiittää?

Vierailija
17/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta tavoittelen jotain vielä parempaa aloittamalla juoksemisen.

Vierailija
18/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni voi rehellisesti sanoa haluavansa nähdä lihavan ihmisen bikineissä? Miksi pitää olla nimenomaan bikinit eikä peittävämpi asu?

Vierailija
19/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole :/ oon 170 pitkä pitäis painaa 55-57 et oisin siinä kunnossa et kehtais rannalle mennä. En oo käyny Suomessa rannalla vuosiin. Etelässäkin olin vaatteet päällä ja pikaisesti vaa pulahdin mereen. Painan tällä hetkellä 62kg ja vatsa on kuin hyytelökasa. :'(

Yleensä painan 59 mut nyt on paino noussu jostai syystä.... liikaa herkkuja varmaa...

Vierailija
20/39 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole koskaan edes kokeillut bikinejä. Enkä tule kokeilemaankaan, saati sitten että menisin julkiselle paikalle niin. Peitän itseni huolella myös (etenkin) rannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi