Rantakeleihin aikaa 2kk. Joko olet bikinikunnossa?
Tänään tilasin uusia kesävaatteita. -15kg talven aikana pois. Ja peili kiittää 🧜♀️
Kommentit (39)
Olen aina bikinikunnossa. Miksi en olisi? En ymmärrä niitä jotka lihovat koko ajan ja sitten parkuvat toukokuussa kun on plösö olo. Miksi ei voida pitää kunnosta huolta vuoden ympäri?
Eiköhän se ole minimaalinen osa joka todella siinä kunnossa on!
Mutta ei hätää, pallot pallojen joukkoon vaan reippaasti, ette erotu enemmistöstä!
Olen normaalipainoinen, mutta kiitos geenieni ja aikaisemman rillutteluelämäni olen saanut keskivartalooni pienen renkaan. Jostain syystä haaveilen täysin litteästä ja timmistä vatsasta, vaikka sellaisen saavuttaminen vaatisi älytöntä ja ilotonta fitnesskuuria. Ja vatsani ei ole edes mitenkään epätavallinen, mutta rannalls uikkareissa hengailun ajatteleminenkin vetää mielen matalaksi. Joka kevät haaveilen ”rantakunnosta”, mutta en kuitenkaan ole valmis omistamaan elämääni litteälle vatsalle. Näillä mennään!
Joo ei 2kk päästä todellakaan rannalle.
Viime toukokuussa oli rantakelit, juhannuksena taas ei.
Mulla on sen verran isot biksut, että mahtuu kyllä. Jeeee kohti kesää :)
En sanoisi rantakeleiksi vielä kun jäätkään ei ole sulaneet silloin
En ole :/ paino jotain 76kg
Oon bikinivalas
Vierailija kirjoitti:
En ole :/ paino jotain 76kg
Oon bikinivalas
solahdat mukavasti rantapyyhkeeltä veteen
Olen bikinikunnossa mutta inhoan kylmiä uimarantoja. Otan aurinkoa parvekkeella. Mutta ennustan ensi kesän olevan jääkylmä.
Vierailija kirjoitti:
En ole bikinikunnossa. Tosin en viihdy rannoilla aurinkoa ottamassa. Mutta rehellisesti sanoen, sen verran on ylikiloja ja huono kroppa että vaikeaa tulee kesäpukeutuminen taas olemaan.
Samaa tässä tuskailin jo ihan näiden kevyempien kevätvaatteidenkin kanssa. Tai siis lähinnä vasta takkien kanssa, mutta sama ongelma se tulee TAAS olemaan muidenkin vaatteiden kanssa. Kaikki kevättakit kinnaa ja kiristää ja näin silmämääräisesti sanoisin, että ympärysmitasta pitäisi saada tasaisesti pois kymmenisen senttiä, ehkä hieman enemmänkin jotta ne istuisi nätisti. Pari kolme vaatekokoa siis pitäisi tiputtaa nyt enin asap ja siksipä otinkin itseäni niskasta kiinni ja olen käynyt nyt joka päivä lenkillä ja skarpannut syömisen kanssa.
160/87
Mihinkä minä niitä bikineitä tarvitsisin kun ilkosillaan aurinkoa otan jos otan.
Minulla on 2 leikkausarpea vatsassa enkä tykkää käyttää bikinejä. Tuttujen kanssa saunoessa ei ole haitannut.
Koko talven olen kuntoillut ja nyt on litteä vatsa sekä pyöreä peppu 👍
N26
Olen ympäri vuoden bikinikunnossa, niin nytkin vaikka menossa rv31. Mutta pienne kun on määrä syntyä toukokuussa, niin voi olla ettei silloin ihan hirveästi kiinnosta rannalla keikkuminen bikineissä (vuodon takia). Mutta enköhän loppukesästä jo rannalle minäkin tieni löydä.
Olen aina bikinikunnossa. Mutta maailma ei ole siihen valmis.
t. Juhani 62 v 140 kg