Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Kukaan saanut Diakiin (sosionomi) kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Hamkista ei vissiin oo vielä kuulunut?
Samaa mäkin odottelen. Mulle ei ainakaan.
Suoraan sanottuna tämänkin kutsusysteemin voisi toteutta aivan toisella tavalla. Juu, voi lähettää s-postilla kutsut jokaiselle kutsutulle, MUTTA olisi huomattavasti järkevämpää kirjata ne myös nettiin siten, että tunnistautuneena voi päästä niitä katsomaan. Miksei Opintopolkua hyödynnetä tässä? Nyt ihmiset sitten pohtivat, että tuleeko niitä kutsuja vielä, tuleeko ne tipottain eri päivinä vai miten. Miksi ihmeessä ylipäätään kutsut pitää lähettää useampana eri päivänä? Tai eri aikoihin? Pöljää. t. se 69.2 pistettä saanut ja yhä kutsua odottava
Vierailija kirjoitti:
Onko joku löytänyt estenomi pisterajat?
Ei niitä oo tuolla laurean sivuilla, lukee et ne jotka ei mainittu tulee se kutsu sähköpostiin😰
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt lukenut ties kuinka monta sivua taaksepäin, mutta onko siis Tamk lähettänyt jo kutsuja vai ei? Metropolia on ilmeisesti kaikki kutsut jo lähettänyt, vai? Mulla oli Tamk ykkösenä ja Metropolia kakkosena kahdessa eri alassa. Jännittää, että miten käy.
Selasin kummankin koulun nettisivuja, enkä löytänyt kuin viime vuoden pisterajoja. Onko joku löytänyt jotain muuta?
Ei ole Tamk lähettänyt kaikkia kutsuja, eikä Metropoliakaan. Joka vuonna ne on tulleet eri aikaan eri ihmisille. Älä kysy miksi. Tämä on nyt kolmas hakukertani. Ja pisterajat julkistetaan vasta sitten, kun kaikki kutsut on lähetetty. Esim. Laurea julkaisi kaikki muut paitsi sosionomin pisteet tänä vuonna jo pe, kun oli saanut kaikki muiden alojen paitsi sosionomin kutsut lähetettyä. Ja siis sitten kutsun saamiseen vaikuttaa se, että jos sulla on ylempänä joku toive, joka ei ole vielä saanut kutsuja lähetettyä. Tää on sekava systeemi tiedän.
Metropolia ja röntgen - SAIN KUTSUN! Minuutti sitten. Pisteet 68.2. Olen NIIN onnellinen, olin jo valmis luovuttamaan koko homman osalta, kun täällä ihmiset hehkuttivat kutsujaan, enkä saanut. Olen aakkosten loppupäässä, jos se jotain vaikuttaa, kuten joku tuossa ylempänä sanoi. MAHTAVAA <3
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna tämänkin kutsusysteemin voisi toteutta aivan toisella tavalla. Juu, voi lähettää s-postilla kutsut jokaiselle kutsutulle, MUTTA olisi huomattavasti järkevämpää kirjata ne myös nettiin siten, että tunnistautuneena voi päästä niitä katsomaan. Miksei Opintopolkua hyödynnetä tässä? Nyt ihmiset sitten pohtivat, että tuleeko niitä kutsuja vielä, tuleeko ne tipottain eri päivinä vai miten. Miksi ihmeessä ylipäätään kutsut pitää lähettää useampana eri päivänä? Tai eri aikoihin? Pöljää. t. se 69.2 pistettä saanut ja yhä kutsua odottava
Tämä on kyllä tympeää. Voisikohan asiasta laittaa suoraan palautetta johonkin, luulisi niiden kehittävän systeemiä jos tarpeeksi menisi palautetta. Täältä tuskin palaute menee perille saakka.
Eipä tullu kutsua si Tamkii...Vituttaa kyl
Metropolia toimintaterapeutti. Pisteet 69,9. Kutsu tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ihmiset voisivat odottaa, että sähköpostit ehditään lähettää, sen sijaan että martyroivat netissä, että "se oli sit varmaan siinä, ei kutsua, vaikka joku muu on omansa jo saanut"...
Ei se sähköpostikaan nyt mitään ajatustenlukua ole. Menee aikansa lähettää tuhannet ja taas tuhannet viestit eikä niitä voi massiivisia määriä kerralla lähettää, kaatuu vielä koko koulun järjestelmät. Järjestelmiä ei voi mitoittaa yksittäisen ruuhkahuipun perusteella.
Malttia vähän kaikille!
Huh, kutsu Metropolian sh-kokeeseen. Pisteet 73,5
Jee 66,9 pisteillä kutsu Metropolian kokeisiin sh!
Eikö Samkin päiväsosionomista vieläkään mitään ?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullu kutsua si Tamkii...Vituttaa kyl
No ei oo kuule tullu kellekään muullekaan vie, joten lopeta vittuuntumisesi.
Vierailija kirjoitti:
Metropolia toimintaterapeutti. Pisteet 69,9. Kutsu tuli.
Onnea sulle, hieno juttu. Mäkin hain toteksi. Mulla oli pisteet 68.2. Ei jäänyt paljosta siis kiinni mun pääsy valintakokeeseen. No, mut se oli sit tarkoitettu niin. Metropolian röntgeniin tuli kutsu, josta olen hitsin onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Saan hermoromahduksen jos Tamkin kutsut ei tule pian😅
2 viikossa se hermoromahdus sit varmaan tulee.
Jes pääsin Tamk röntgenhoitaja n. 75p!!!!!! Mut joo voi olla et kaikki kutsuista ei tuu samaan aikaan, joten malttia odottamiseen niin kuin jotkut ovat aiemmin jo sanoneetkin.
Onks metropoliaan kätilöks hakeneita jotka ois saanu kutsua?
Sain Metropoliaan kutsun! Fyssariksi hain ja omat pisteet 73,5p.