Mies osti naisten pikkuhousut Tokmannilta
Minulla ei ole tapana toisten ostoksiä miettia, mutta onhan tuo nyt mielenvikaisen hauskaa. Kun PAREMPI vaihtoehto on se, että mies on joku perverssi, joka pukeutuu naisten alusvaatteisiin. Toinen vaihtoehto nimittäin on, että joku nainen saa mieheltään lahjaksi pikkuhousut Tokmannilta :D
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitää olla lahjaksi? Jos se nainen pyysi tuomaan alushousuja tokmannilta?
Eiköhän nainen itse osta omat alushousunsa. Mies voi kieltämättä olla niin saamaton vätys, että laittaa naisystävänsä ostamaan kalsarinsa.
Ei kukaan pervessi mies uusia osta. Käytettyjä ne pitää olla suoraan jalasta.
Siinä ei ole mitään ihmeellistä jos nainen ostaa miehelle alushousut mutta jos mies ostaa naiselle niin onpa pervoa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden pitää olla lahjaksi? Jos se nainen pyysi tuomaan alushousuja tokmannilta?
Eiköhän nainen itse osta omat alushousunsa. Mies voi kieltämättä olla niin saamaton vätys, että laittaa naisystävänsä ostamaan kalsarinsa.
Jaa. Meillä se joka menee kauppaan, ostaa sen, mitä tarvitaan. Niin vätystä miestä minulla ei ole, etteikö se osaisi ostaa s-koon mustia pikkuhousuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpä ihan teoreettisia ajatuksia, kuten liikuntarajoite, sairaus jne... Sattuuko muuten olla noin tyhmä?
Teoreettisia ajatuksia tosiaan. Ne on naiset, jotka jäävät hoitamaan sairaita miehiään. Mies taas jättää sairastuvan naisen sillä sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää haistella niitä?
Pyyhkäisee alakiilaan vähän silakanpintaa, niin kyllä se kelpaa.
Jos juttu alkaa minulla ei ole tapana, mutta. Niin silloin todellakin on tapana
ostin myös, mukana rintaliivit ja kuukautissiteitä, miks se on ihmeellistä tehdä puolison ostokset.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää haistella niitä?
Pyyhkäisee alakiilaan vähän silakanpintaa, niin kyllä se kelpaa.
Käske rouvasi mennä lääkäriin, pippelisi on aiheuttanut jonkun tulehduksen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet...?
Mitä väliä? Kerroinhan jo että mielenvikaisella on hauskaa katsella toisten ostoksia. Olisit lukenut aloitukseni.
AP.
Ostan säännöllisesti miehelleni boxereita..Olenko perverssi? Ihan normaalia mielestäni miehenkin ostaminen naiselleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen pyytänyt miestä ostamaan tiettyjä alkkareita, kun on kauppakeskukseen mennyt. Itse en ole ehtinyt ja on ollut tarve saada pikaisesti uudet alushousut, esimerkiksi urheiluharrastukseen. On teillä ihmettelemisen aiheet.
Pyysin miestä ostamaan itselleni alkkarit. Kokoni on xxl, joten mies ei kehdannut ostaa. Eikö olekin lapsellinen ukko 😜
Kyllä on ajat tosiaankin muuttuneet nykyään ihmetellään kaikkia.
Ap vaikuttaa aika yksinkertaiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänpä ihan teoreettisia ajatuksia, kuten liikuntarajoite, sairaus jne... Sattuuko muuten olla noin tyhmä?
Teoreettisia ajatuksia tosiaan. Ne on naiset, jotka jäävät hoitamaan sairaita miehiään. Mies taas jättää sairastuvan naisen sillä sekunnilla.
Jos oma kokemuksesi on tuo, niin saat katsoa peiliin että missä on vika.
Meillä Tokmanni (ja Lidl) on lähikauppoja ja sieltä ostetaan mitä nyt tarvitaankaan ihan sukupuolesta riippumatta kumpi meistä nyt kaupassa sattuu käymään. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään että olisi jotenkin outoa ja perverssiä jos minä ostan sieltä miehelleni boxereita tai hän ostaa minulle sieltä alusvaatteita.
Justiinsa pari viikkoa sitten pyysin että kun käy kaupassa tuo mulle samalla uudet rintaliivit.