Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Onko kukaan saanut kutsua estenomin pääsykokeisiin? Laurean sivulla ei löytynyt pisterajaa.
Onko kukaan saanut Metropoliasta tietoa? Hain itse sosionomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Samk anyone ?
Samkii tuli ainaki mulle valintakoekutsu sairaanhoitajaksi.
Sain äsken pääsykoekutsun röntgenhoitajaksi turkuun. tarkottaako sitä etten voi tulla enää hyväksytyksi todistusvalinnalla?
Sairaanhoitaja koekutsu tuli Samkiin.
HAMK tai Samk sosionomi kutsua kellekään vielä tullut ?
Samkiin tuli kutsu fysioterapian valintakokeeseen. Nyt odotellaan viel sosionomin kokeeseen kutsua. Pisteet 66,3
Musta tuntui, että koe oli todella vaikea, vaik oon todella paljon lukenut materiaalia jne. Sain 55 p ja olin todella tyytyväinen siihen.. Miten on mahdollista, että suurilla osalla täällä on yli 60 p? :D
Vierailija kirjoitti:
Samkiin tuli kutsu fysioterapian valintakokeeseen. Nyt odotellaan viel sosionomin kokeeseen kutsua. Pisteet 66,3
Miks näitä pantataan, kun täytyyhän olla tiedossa jo ketä kutsutaan kun muut jo julkaisseet.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntui, että koe oli todella vaikea, vaik oon todella paljon lukenut materiaalia jne. Sain 55 p ja olin todella tyytyväinen siihen.. Miten on mahdollista, että suurilla osalla täällä on yli 60 p? :D
Mun mielestä koe ei ollut vaikea😄 ennakkomateriaalin kysymykset oli sellasia, että niihin osasi vastata nopeasti jos oli lukenut kunnolla artikkelit. Matematiikka oli erittäin helppo ja äidinkieli myös. Se on vaan vei vähän enemmän aikaa. Englanti oli ainoa osuus, joka tuntui oikeesti vähän hankalalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks näitä pantataan, kun täytyyhän olla tiedossa jo ketä kutsutaan kun muut jo julkaisseet.
No nyt tuli kutsu sosionomin valintakokeeseen samkiin heti perään. Kyllä ne sielt tulee tiputellen et tuskin niit mitään pantataan erityisesti.
Sais pikkuhiljaa noi Tamkin pisterajat tulla. Pahoin vaan pelkään, että pisterajat sosionomiks on +70p jos turussakin oli 69p. Itellä pisteet 70.9, lievästi sanottuna jännittää.
Tein kokeen itse, sain suht hyvät pisteet mutta ei riittäneet pk seudun kouluihin, toinen hakukerta oli. Harmittaa kun todella halusin opiskelemaan, mutta tiedän että en ole ainoa.
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koe ei ollut vaikea😄 ennakkomateriaalin kysymykset oli sellasia, että niihin osasi vastata nopeasti jos oli lukenut kunnolla artikkelit. Matematiikka oli erittäin helppo ja äidinkieli myös. Se on vaan vei vähän enemmän aikaa. Englanti oli ainoa osuus, joka tuntui oikeesti vähän hankalalta..
Minusta taas englannin osio oli kaikkein helpoin. Riitti kun luki kertaalleen tekstin läpi ja sitten vastasi kysymyksiin, jotka olivat todella helppoja. Äidinkielen osio oli minulle yhtä helppo ja todella nopeasti Nämä ovat aika henkilökohtaisia, mikä on kenellekin helppo ja mikä kenellekin vaikea osio. En omista kokemuksistani lähtisi yleistämään yhtään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Sais pikkuhiljaa noi Tamkin pisterajat tulla. Pahoin vaan pelkään, että pisterajat sosionomiks on +70p jos turussakin oli 69p. Itellä pisteet 70.9, lievästi sanottuna jännittää.
Eikö Tamkissa pisterajat yleensä ole ollut alempana kuin Turussa?
Turkuun tuli kutsut. Itsellä Saloon, pisteet 63.1.
Onko joku löytänyt jo jostain Jamkin, Metropolian ja Tamkin rajat? Yritin etsiskellä itse, ei tullut vastaan.
Onko kukaan saanut tänä päivänä Metropoliasta kutsua mihinkään? Ja miksi niitä pisterajoja pantataan, kun kerran ne ovat jo selvillä? Mulla meni koko viikonloppu stressatessa ja nyt tämäkin päivä näyttää sujuvan samoissa merkeissä, kun ei mitään tietoa tule.
Mulle tuli Savoniaan kutsu, sh, 73 pistettä!!!!