Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Eikö Jamkista ole vieläkään tietoa?
Vierailija kirjoitti:
No syksyllä sitten uusi yritys, metropoliaan hain toimintaterapiaa 68 pistettä ei kyllä riitä.. toivo eli pääsykoekutsuun, mutta nyt kun Oulu ja Turku on pisteet julkistanut niin voin unohtaa pääsykoekutsun odottelun. Kovin on pisteet noussut, eli tuskin huonommille hävisin. Ekaa kertaa sotelin esivalintakokeen tein ja omaan suoritukseeni olen tyytyväinen.
Onnea ja tsemppiä pääsykokeisiin kaikille!
Tsemppiä sulle syksyyn, toivottavasti silloin onnistaa!
Sain kutsun Turkuun valintakokeeseen sairaanhoitajaksi. Mulla oli kuitenkin toimintaterapia ykkösenä ja pisteiden pitäisi riittää siihen valintakokeeseen myös.
Ei kai toi siis nyt tarkota, että en saa kutsua toimintaterapian valintakokeisiin kun sain jo kutsun sairaanhoitajan valintakokeisiin?
Tiedättekö onko esim Turku AMK:n toimintaterapeuttiopintoihin hakeneet 826 vs 25 päässeet, onko 826 ne jotka laitto paperit vai ne jotka oli valintakokeessa?
Onko jamkista kuulunut mitään kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun Turkuun valintakokeeseen sairaanhoitajaksi. Mulla oli kuitenkin toimintaterapia ykkösenä ja pisteiden pitäisi riittää siihen valintakokeeseen myös.
Ei kai toi siis nyt tarkota, että en saa kutsua toimintaterapian valintakokeisiin kun sain jo kutsun sairaanhoitajan valintakokeisiin?
Koska kyseessä on kaksi eri alaa, joiden valintakokeet todennäköisesti eroavat toisistaan, olettaisin sinun saavan kutsut molempiin. Valintakokekutsuja voi saada kutsuja moneen eri paikkaan ellei kyseessä ole saman alan valintayhteistyö, muutenhan opintoihin pääseminen olisi vain yhden kortin varassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö onko esim Turku AMK:n toimintaterapeuttiopintoihin hakeneet 826 vs 25 päässeet, onko 826 ne jotka laitto paperit vai ne jotka oli valintakokeessa?
Hakijat varmaan, tuskin noin paljon valintakokeessa kuitenkaan, kun aloituspaikkoja vaan 25
Vierailija kirjoitti:
Turun AMK ei oo vielä järjestänyt valintakokeita. Ainakaan sotelin valintakokeita.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin Jamkin sivuilta pisterajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa linkin? Ite en löydä kuin edellis vuosien...
Sain valintakoekutsun!
Laurea, rikosseuraamusala. Omat pisteet sotelista 71,5. Karseasta migreenistä kärsiessä tuli edes vähän hyvä mieli😅 ei kyllä yhtään tiedä mitä odottaa, viime vuonna hain yliopistoon ja tämä oli eka soteli ja eka jatkoon pääsy. Oon niin akateeminen ihminen, että vähän ahdistaa mennä ilman ennakkomateriaalia tietämättä yhtään mitä siellä kokeessa sitten tulee vastaan. Haluaisin niin kovasti opiskelemaan😩
Missä Tamkin kutsut ja pisterajat?!
Onko jamkin 2019 pisteet jossain?
Missä ne jamkin pisteet ja kutsut viiipyyy
Onko toiskertalaisilla hakijoilla eri pisterajat vai samat tässä vaiheessa kun kaikilla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä kyllä mitään vielä ole. Lopettakaa toi trollaaminen. Ainoastaan 2018 hakijatilastot ja pisterajat löytyy.
Onko hamk vielä ilmoitellut mitään?