Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
69,6. Pitäisi riittää fysioterapiaan joko Metropoliaan, Laureaan tai Lahteen :)
Pisteet tuli 69.6 kuten olin laskenut..
Vierailija kirjoitti:
69,6. Pitäisi riittää fysioterapiaan joko Metropoliaan, Laureaan tai Lahteen :)
Monimuoto fyssari minulla haussa noilla sanoilla pisteillä Jyväskylä minulla ainoa haku..
Ouluun ensihoitoa, 67p esivalintakokeesta. Kuulemma ollut tänä vuonna 43 hakijaa yhtä aloituspaikkaa kohden, saapa nähdä miten tiukassa ne paikat on.
Osaisiko kukaan neuvoa, miten varsinaiseen pääsykokeeseen voisi valnistautua? Ennakkomateriaaleja kun ei ole.
68,2 kuten olin laskenut. Pitäisi riittää toimintaterapian joko Metropolian, Jyväskylään tai Ouluun :)
66,90 pistettä, ihan niin kuin laskin. Eiköhän tällä saa kutsun pääsykokeeseen, oon tosi tyytyväinen. Paljon tsemppiä kaikille, luette pääsykokeisiin tai ette. Yhdessä on ollut kiva jännittää tässä ketjussa silti :)
64,7 pistettä. Haen Metropoliaan sosionomiksi.
Tännekin tuli pisteet, 51,7. Ihan penkin alle ajattelin että koe meni ja eihäm nuo nyt kovin hurjat pisteet ole mutta paremmat kun oletin. Ekaan osioon sain kulumaan huomaamatta tunnin ja loput kolme osiota teinkin sitten tuli perseen alla paniikissa. Äikän kysymyksiin vastailin viime sekunneilla ihan umpi pähkään ja puolet jäi vastaamatta kun aika loppui.
Niin ja sosionomiksi jamkiin hain
Mulle on ainaki tullu pisteet!
Jee pisteet tuli! 74.8/80 wohoo
Taitaa olla niin paljon pisteitä ettei ne ole vielä ehtiny laskea niitä :D
55,3 mahtaakohan riittää Samkin sosionomin kokeisiin ?! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Turun amkin sivuilla sanotaan että pääsykoekutsut tulee viikkoa ennen. Tosi lyhyt aika! Vaikea järkätä työt ja lukeeko ihan turhaan sittenkin :(
Eikä sanota.
65,7 eli ne mitä odotinkin. Luulisi valintakoekutsun tulevan Jamkiin sitten myöhemmin.
Näköjää meni hyvin. 72,2 pistettä
Oikein laskin, 51,4. Aiempia pisterajoja kun katsoo niin kyllä kutsu jonnekkin pitäisi kilahtaa (fyssari). Loivasti pettynyt, mutta näillä mennään! Onnea kaikille paremmin selviytyneille 😊
Nyt tuli pisteet, ihan oikeasti! Katsokaapa vaan niin alkaa tulla teille muillekin!