Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
74,8 täälläkin! Milloinkohan kutsut tulee....
48,1 pistettä :( Tuskin pääsee mihinkään noilla pisteillä.
67.3 pistettä, eli juuri niin kuin olin laskenutkin, Turku AMK fysioterapeutiksi hain ensimmäisenä vaihtoehtona ja uskon kyllä kutsun tulevan☺️
Älä nyt. Mä sain vain 42,2 :( toivo elää täällä pohjoisessa. sh opintoihin tähtään. Pettynyt kyllä olen.
Mulki vaan 47 pistet.. Viime vuonna ollu raja 51, et tuskin kutsua tulee.
77,4 pistettä. Metropoliaan haen.
Tuli 59,5. Saa nähdä pääseekö Turkuun sairaanhoitajaksi. Luen nyt kuitenkin vaikka yhtään en ole varma pääsystä. Ja voi ahdistus tätä sh pääsykoemateriaalia, sitä sitten piisaa ja luulin että noi esivalintakokeen estamoinnit sun muut eliittialat oli vaikeita...
48.8 Metropolia/ osteopatia. Muita jotka haki samaan? Pistemäärät?
50,4 sain ja Laureaan sosionomin verkko-opintoihin haen. Hyvinkäällä ei ole tätä koulutusta ollut, mutta pisterajat muissa Laurean toimipisteissä vuosina 2017-2018 ovat aika suurella haitarilla, 42 - 67 pistettä. 😱😰
74,8 pistettä, tamk sh. Sit odottelemaan varsinaista valintakoetta.
Turkuun hain ensihoitoon ja sain 60,5. Pääseeköhän sillä?
Mistä ne viime vuoden rajat näkee?
Onko terveydenhoitajaksi hakeville pääsykoe materiaali??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Turun amkin sivuilla sanotaan että pääsykoekutsut tulee viikkoa ennen. Tosi lyhyt aika! Vaikea järkätä työt ja lukeeko ihan turhaan sittenkin :(
Eikä sanota.
Aiemmin luki, olen kalenteriinkin merkannut! Nyt ei näköjään enää lue
Kukaan hakenut Turkuun bioanalyytikoksi? Millaisia pisteitä saitte?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan hakenut Turkuun bioanalyytikoksi? Millaisia pisteitä saitte?
Hain Turkuun bioanalyytikoksi, sain tasan 66 pistettä.
55,3 pojoa, Laureaan monimuotoon sosionomiksi hain ykkösvaihtoehtona, sinne alin pisteraja viime vuonna 54,5p.. Kakkosvaihtoehtona Otaniemeen sh monimuoto, sinne viime vuonna n. 48 alin pisteraja.. Kovin toiveikas en siis uskalla olla. :/
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne viime vuoden rajat näkee?
Itse löysin Laurean sivuilta ”usein kysytyt kysymykset”-osiosta.
76,1 pistettä Turku fysioterapeutti