Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Eihän niitä pisterajoja tiedetä ennen kuin pääsykokeisiin kutsuttavat on valittu.
Samalla vaivalla ne on lähetettykin ne kutsut.
Vaikuttaa että Jamkiin toimintaterapian monimuodon valintakokeisiin ei olisi ennakkomateriaalia vai onko jollain muuta tietoa?
Joku sanoi että ennen tullu pisteet 6 päivää kokeen jälkeen, eli tänään?
Vierailija kirjoitti:
Jännittää niin paljon et mua oksettaa😥😥Mitä aattelette millon ne laittaa spostiin ollaaks me päästy sisään vai ei? Onko mahdollista et perjantaihin saakka menee? Ja hei voiks joku auttaa mua jos oon saanut ennakosta 25pistettä, enkust 3,5 pistettä, matskusta 11,5 ja äikkä täydet eli 15pistet
Sori mut huonot pisteet, et tuu pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että Jamkiin toimintaterapian monimuodon valintakokeisiin ei olisi ennakkomateriaalia vai onko jollain muuta tietoa?
Ei ole ennakkomateriaalia. Ennen on ollut ainakin kirjallinen tehtävä, yksilöhaastattelu ja ryhmätyöhommeli. Varmaan sama kaava edelleen.
Mulle ei oo tullut pisteitä!!!
Vierailija kirjoitti:
MÄ SAIN PISTEET MAILIIN!!!
Varmasti xD
Seamkin pisterajat kyllä kiinnostaisi viime vuodelta. Sairaanhoitajaksi hain ja pisteet jotka löysin on 2017 D:
Seinäjoelle sairaanhoitajaksi kirjoitti:
Seamkin pisterajat kyllä kiinnostaisi viime vuodelta. Sairaanhoitajaksi hain ja pisteet jotka löysin on 2017 D:
seamk hakijatilasto
valitse tuloksista vuoden 2018 tiedot
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoelle sairaanhoitajaksi kirjoitti:
seamk hakijatilasto
valitse tuloksista vuoden 2018 tiedot
Ei paljoa valintakoepisteet hetkauta ku haluaisin tietää esivalintakoe pisterajan 2018 vuodelta. :)
Ainakin sulla on hyvä luetun ymmärtäminen. Opiskele enkkua ja nopeaa tiedonhakua. Ensi kerralla uusi yritys ja sitten pääset jatkoon:)
Nopeustesti kirjoitti:
Ainakin sulla on hyvä luetun ymmärtäminen. Opiskele enkkua ja nopeaa tiedonhakua. Ensi kerralla uusi yritys ja sitten pääset jatkoon:)
Ei tule enää uutta Sotelia. Tämä oli viimeinen.
Kaikki pääsykokeet yliopistoja myöten siirtyvät ennakkomateriaalittomaan valintakokeeseen. Ja yli puolet opiskelupaikoista jaetaan yo-todistuksella (taidealat poislukien).
Pelottavaa kyllä huomata millaisia ihmisiä sotelin kautta on hakenut. Asialliseen kysymykseen vastaillaan töykeesti kun samalla vaivalla voisit asiallisesti tuoda vastauksen kysyjälle. Mutta minkäs sille voi, meitä on moneen junaan ja moni olis voinut jäädä vaikka sinne asemalle.
Rauhaa ja rakkautta vain ja onnea tuleviin pääsykokeisiin kaikille.
Pelottavaa myös huomata kuinka osaamattomia ihmisiä on hakenut. Mutta ei se mitään, siksi on karsintakoe.
Minkälainen on kirjallinen tehtävä ollut toim.terapia jamk monimuotoon?Mitä kannattaisi harjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on kirjallinen tehtävä ollut toim.terapia jamk monimuotoon?Mitä kannattaisi harjoitella?
Jonkinlainen luetunymmärtämistehtävä yleensä. Ei mitään erityisosaamista tai ennakkotietoa vaativa. Kieli voi ehkä olla myös englanti.
Millaiset valintakokeet Jamkiin sosionomin päiväpuolelle?