Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kommentoi tuolla aiemmin, että matematiikasta täytyy saada puolet oikein. Mistä tällainen tieto?
Lopeta toi trollaaminen😴
No hyvä jos oli trolli
Huomasitteko enkun ekassa ja vikassa kysymyksessä jotai outoo? Eiks niis oo virhe, ainaki vika oli ”oikein” mutta silti mallivastauksissa ”väärin”?
Miten noita pisteitä voi laskea väärin edes :D ensin vaan laskee oikeat ja sitten vähentää väärät vastaukset × 0.3 :D
Kukaan hakenut SeAMKiin sosionomiksi?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko enkun ekassa ja vikassa kysymyksessä jotai outoo? Eiks niis oo virhe, ainaki vika oli ”oikein” mutta silti mallivastauksissa ”väärin”?
Ekassa kysymys oli muotoiltu huonosti (jopa väärin?). Vika oli mielestäni ok.
Ekaa kertaa tein nyt sotelin ja jos oikein laskin niin n.50-60p vois tulla (kun en muista mitä vastasin kaikkiin niin vähän karkea arvio). Tyytyväinen olen :) jännitti kyllä ihan piruna ja lopussa meinas ahistuskohtausta pukata kun aika loppui kesken ennakkomatskuissa. Harmittaa kun olisin kuitenkin osannut ne jos aikaa olis ollu.
Varmistelin liian kauan alussa enkkua ja äikkää niin aikaa meni...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että molemmissa "väärin" on oikea vastaus.
Tekstissä oli ekaan kohtaan, että naisten hormonitasojen vaihtelu ei vaikuta heidän näkemyksiinsä miesten viehättävyydestä.
Ja vikaan, että e-pillereiden käyttö ei vähentänyt naisten viehätystä maskuliinisiin kasvoihin.
Kumpaankaan väittämään ei siis tekstissä otettu kantaa mitenkään, joten "väärin" on molempiin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko enkun ekassa ja vikassa kysymyksessä jotai outoo? Eiks niis oo virhe, ainaki vika oli ”oikein” mutta silti mallivastauksissa ”väärin”
Ei ole virhettä. Vika oli ehkä hankalin kohta, mutta "väärin" on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että molemmissa "väärin" on oikea vastaus.
Tekstissä oli ekaan kohtaan, että naisten hormonitasojen vaihtelu ei vaikuta heidän näkemyksiinsä miesten viehättävyydestä.
Ja vikaan, että e-pillereiden käyttö ei vähentänyt naisten viehätystä maskuliinisiin kasvoihin.
Kumpaankaan väittämään ei siis tekstissä otettu kantaa mitenkään, joten "väärin" on molempiin oikein.
Mutta kyllähän hormonitasot vaihtelevat! Sillä ei vain ole vain ole vaikutusta arviointiin.
Eiks idea ollu että ehkäisypilleri EI vahvistanu naisten mieltymystä miehisiin kasvoihin. Nii miks toi vika kysymys on sit väärin? Vai luinko väärin :D
Sanottiin mun mielestä ihan vikassa lauseessa mul on kuvaki siitä
Joku tuossa aiemmin kommentoi että oli tarkastanut aineistoon laittamiaan vastauksia ja ne olivat olleet ihan eri mitä hän oli klikannut aiemmin. Jäi nyt ihan julmetusti asia vaivaamaan kun koetta tehdessäkin tuli yhdessä kohtaa mieleen että hiirtä kun rullaa alas- tai ylöspäin jonkun kysymyksen päällä niin se vaihtaa sitä valintamollukan paikkaa. En sitten muistanut lopussa asiaa enää tarkistella että oliko näin käynyt ja kuinka paljon :o Ei helkkari sentään, kamala tulosten odotteluaika tiedossa ja hitonmoinen harmitus jos oikeet vastaukset on muuttuneet tolla tavalla vääriksi
Oiskohan 61.5 pisteillä mahdollisuuksia ensihoidon pääsykokeisiin tampereelle? :O
Mun mielestä siis se englannin eka oli oikein, koska mä arvioin kysymyksen seuraavasti; Naisen nähdessä viehättävän miehen, hänen hormoonitasonsa ei vaihdu sillä hetkellä. / Naisten hormoonitasot eivät ole vaihtuvia, vaikka näkökentässä olisi viehättävä mies.
Vika on väärin, koska siihen ei ole suoraa kommenttia. Tulkitsin sen näin;
Ainoastaan näyttöä oli vastakohtaisesti, eli toiseen suuntaan, eli e-pillerit EIVÄT heikentäneet naisen mieltymyksiä!
Missään ei lukenut että vahvistaisivat mitään, ainoastaan 0-rajasta ei ollut negatiivistalaskua mieltymyksen suhteen.
Odotan niiiiin paljon, että saisi omat vastaukset sähköpostiin, että pääsisi tarkastamaan omat pisteet.
Sen perusteella mihin muistan vastanneeni oikein, olisi n. 40 pistettä tulossa, kun laskin virheinä myös ne vastaukset mitä en muista miten vastasin. Aikakin loppui kesken, joten 8 kysymykseen en päässyt vastaamaan.
Jospa tulisi edes muutama piste lisää...
Porin Samkiin hain sosionomiksi ja todella toivon ja rukoilen pääseväni pääsykokeeseen!
Vierailija kirjoitti:
Joku tuossa aiemmin kommentoi että oli tarkastanut aineistoon laittamiaan vastauksia ja ne olivat olleet ihan eri mitä hän oli klikannut aiemmin. Jäi nyt ihan julmetusti asia vaivaamaan kun koetta tehdessäkin tuli yhdessä kohtaa mieleen että hiirtä kun rullaa alas- tai ylöspäin jonkun kysymyksen päällä niin se vaihtaa sitä valintamollukan paikkaa. En sitten muistanut lopussa asiaa enää tarkistella että oliko näin käynyt ja kuinka paljon :o Ei helkkari sentään, kamala tulosten odotteluaika tiedossa ja hitonmoinen harmitus jos oikeet vastaukset on muuttuneet tolla tavalla vääriksi
Ois kyllä uskomattoman paskasti toteutettu koe jos hiiren rullalla vastaus vaihtuis. Ei vaan voi olla mahdollista.
Moni laskee pisteet väärin ja siksi noin korkeita pisteitä