Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Hakiko kukaan Seinäjoelle sairaanhoitajaksi?
Täällä ainakin yksi hakija!
Vierailija kirjoitti:
Miten suurin osa kertoo täälä, että on saanu kokonaispisteiks +70? Tämän keskustelun perusteella pääsyrajat tulee oleen pilvissä
Nimim. Itsellä pisteet +60
Joka haussa sama juttu. Onhan niissä vähän eroja ja voi olla että tän kevään koe olo helpompi kuin esim.syksyllä. Oon itse hakenut vuosi sitten keväällä ja viime syksynä ja silloinkin tuntui että kaikki saanut lähestulkoon täysiä pisteitä, tunsin itseni ihan luuseriksi. Eipä tuo silti näkynyt pisterajoissa..
Eli täällä on niitä tosi hyvin pärjänneitä ja osa myös laskenut väärin pisteensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten suurin osa kertoo täälä, että on saanu kokonaispisteiks +70? Tämän keskustelun perusteella pääsyrajat tulee oleen pilvissä
Nimim. Itsellä pisteet +60
Kannattaa muistaa, että se on se jäävuoren huippu joka vetelee noita 70+ pisteitä, ja sama huippu myös joka kertoo saaneensa kyseiset pisteet. Suurin osa kokeeseen osallistujista todennäköisesti jää sinne 40-55 pisteen väliin niiku joka vuosi. Koko ketjun lukeneena luin ehkä noin viisi vastausta missä joku ilmoitti saaneensa alle 60 pistettä ja kaikki muut oli yli 60 pistettä. Se on vaan aika normaalia että ihmiset jotka sai alle 60 pistettä ei halua huudella niistä pisteistä.
Ketkä hakivat tamk, laureaan tai diakiin terveydenhoitajaksi?
Ite sain 50+ pisteitä, vähäsen harmittaa oma tulos ku täällä tule ilmi et porukka saanu 70+ pisteitä...
Mitäs te muut terveydenhoitajat, mihin ootte hakenu ja paljon saitte pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus jo aiemmin ollut Jamkin varsinaisissa pääsykokeissa?
Mä oon, tosin se oli v. 2011 että en tiedä onko tästä hyötyä. Mutta silloin sairaanhoitajan pääsykokeissa oli joku matikan osuus, ryhmätehtävä 6 hengen ryhmässä jossa piti tuottaa joku kirjoitus tms. ja sitten yksilöhaastattelu. Mihin suuntautumiseen haet? Mä haen nyt fyssariksi ja näytti muistaakseni olevan, että enää ei ole yksilöhaastattelua, vaan joku ryhmäjuttu ja kirjallinen tehtävä.
Kuinka moni haki Metropoliaan toteksi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toimintaterapeutiksi Helsinkiin hakeva🙋♀️
Tänne keskustelemaan varmaan päätyy enemmän niitä kaikkein motivoituneimpia ja sillä lailla "fiksuimpia", että ovat täältäkin hakeneet vinkkejä koetta varten. Lisäksi ne, joilla on hyvä mieli kokeen jälkeen, tulevat varmaan useammin tänne kertomaan pisteensä. Ne heikommin menestyneet varmaan ovat hiljaisempaa sakkia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on myös taipumuksena antaa edustava kuva itsestään, eli tänne kerrotaan lähinnä omat hyvät pisteet - osalla lisättynä Pienellä Palstalisällä.
Niinpä toikin voi olla selittävää tekijää, mutta miksi nimettömänä antais ymmärtää hyvän tuloksen?!? Ehkä omaa itseluottamuoksen pönkittämiseksi..
Mutta silti, onkohan porukka oikeasti saanu näin hyviä tuloksiä, mitä tässä tule ilmi ja jos on niin varmaankin pääsyraja pistet nousevat huimasti
Juu, se on ihan oma taiteenlajinsa se persoonatyyppi.
Lisäksi tämä on melkoisen trollivaltainen paikka.
Ainakin minun silmiini koe oli todella helppo. Aamupäivällä joku naureskeli täällä että no jopas oli typerä kompa, artikkelissa luki tertiääri ja kokeessa luki tertiaari, se oli tietenkin se väärä vastaus!
Ei ollut, ja sen jälkeen alettiin itkeä kuuluuko oikeasti yleissivistyksenä tietää, että tertiääri ja tertiaari ovat sama asia. (Kuuluu.)
Hakiko kukaan bioanalytiikkaan täällä? :-)
Onko kukaan täältä hakenut Rovaniemelle tai Kemiin sosionomiksi?
Onko täällä kukaan hakenut suuhygienistiksi? Itse hain Turkuun. Pisteet 67,6. Mitenhän mulle käy .. veikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
HAKIKO KUKAAN OULUN AMK ENSIHOITOON?!
Hain Ouluun ja eh amk. Pisteitä lähtee -7,8.
62,5 pistettä, hain diakiin Th ja sh :)
Oletteko jo saaneet tulokset vai muistaako joku oikeasti miten vastasi mihinkin kysymykseen?
69,2 pistettä ja sosionomin pääsykokeisiin pitäs päästä heittämällä. Oon tosi tyytyväinen, vaikka muutamaa virhettäni jäin ihmettelemään mistä täällä ketjussa ollut jo puhetta. Matikka mulla todella heikko mutta sain kuiteskin 9,7 pistettä siitä, syksyllä sain vaan 5p. 😌
Tsemppii kaikille pääsykokeisiin!
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan hakenut suuhygienistiksi? Itse hain Turkuun. Pisteet 67,6. Mitenhän mulle käy .. veikkauksia?
Mä hain Metropoliaan. Mietin kans et pitäsköhän vaan suoraan unohtaa pääsykokeet, kun tuntuu et kaikki on saanu niin huippupisteet ja ei menny itel ehk ihan nappiin. :D
Hain, ja tiedän että en pääse ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi toimintaterapeutiksi Helsinkiin hakeva🙋♀️
Täällä toimintaterapiaa metropoliaan hakenut - paljon tuli soteli-pisteitä teillä muilla toteksi hakevilla? Itselläni 67... saas nähdä miten käy 🤔
Ei helvetti 😂😂😂😂