Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Oon ei-ensikertalainen hakija niin tietty ymmärrän sen, että ensikertalaiskiintiö täytyy täyttää ensin, mutta hieman kyllä ärsyttää kun pisteeni olivat yli 5p enemmän kuin alimman hyväksytyn ja silti jäin varasijoille (2. varasija). Toivottavasti varasijat nyt kuitenkin liikkuisivat tuon verran, että pääsisin sisään!
Mistä näette pisteet? Mulla ei oo tullut sähköpostia. Näkeekö oma opintopolusta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näette pisteet? Mulla ei oo tullut sähköpostia. Näkeekö oma opintopolusta?
Mulle tuli sähköpostiin, mutta opintopolusta löytyy myös tuloskirje oman hakemuksen näkymästä :)
Diakiin valittiin pelkän valintakokeen perusteella, siellä ei katsottu lainkaan todistusarvosanoja. Valintaperustesuosituksesta tasasijasäännöt: 1. Valintakoepisteet 2. hakutoivejärjestys 3. ylitäyttö/alitäyttö/arvonta. Eli lienee sitten arvottu, jos oli samat pisteet ja hakutoivesija.
Mikseiköhän mulla näy tuolla opintopolussa koko tuloskirjettä...
Turun AMK verkkopainoitteinen sairaanhoitaja. Haluisko joku tehdä WhatsApp ryhmän?
Vierailija kirjoitti:
Turun AMK verkkopainoitteinen sairaanhoitaja. Haluisko joku tehdä WhatsApp ryhmän?
Tää olis hyvä idea
Mullekaan ei ole tullut koko Opintopolun tuloskirjettä vielä eikä opintopolussakaan näy kirjettä. Mistähän sen pitäisi näkyä? En saanut paikkaa.
Se tuloskirje tulee huomenna niille ketkä ei oo saanu paikkaa. Muut sai tänään sen sähköpostilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis hyvä idea
Kannatan.
WhatsApp-ryhmän tekemiseen tarvitsee kaksi numeroa - yksinään ei voi tehdä ryhmää. Joku voi lainata kaveria tai seurustelukumppania hetkeksi. Perustajalla on sitten ryhmän tiedoissa valinta "Kutsu linkillä" jonka voi jakaa haluamilleen ihmisille.
Helpoiten organisoituminen onnistunee sähköpostin kautta, joku luo jonkun osoitteen ja pistää sen tänne.
En itse liity Turkuun mitenkään.
Onnea kaikille jotka opiskelupaikan sai!
Mistä olette löytäneet Laurean pisterajat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette löytäneet Laurean pisterajat?
Tänään tuli tuloskirje.
Lohjan sosionomiopinnot kutsuu syksyllä, jes!
Oisi kyllä kiva tietää mitkä on olleet ei-ensikertalaisten alimmat pisteet millä on tulleet valituksi. Mulla pisteitä 60, ja vaikka hyvät pisteet onkin niin ei varmaan paljosta jäänyt puuttumaan että oisin ilman paikkaa jäänyt..
Laurean sosionomi verkko-opinnot pisteraja oli 60, Lohjalla 55, eli hyviä ja motivoituneita hakijoita on kyllä riittänyt. Eli älkää opintopaikkaa vaille jääneet surko, hyviä olette olleet kuitenkin, toivottavasti syksyn/ensi kevään haut tuottaa paremman tuloksen!
Turku sairaanhoitajat wa
NO NYTHÄN MINÄ HOKASIN ETTEI SAVONIA ILMOITA VARASIJOJA, LUKEE NETTISIVUILLA! ELI KÄYTÄNNÖSSÄ SOITTO SAATTAIS TULLA JOS JOKU PERUIS PAIKAN KUN PISTEET EI AIVAN SURKEAT OLLU..
Vierailija kirjoitti:
Turku sairaanhoitajat wa
Ei toimi tuo linkki.
Katso Opintopolusta koulutuksen tiedoista Hakeminen-välilehdeltä. Siellä kerrotaan tasapistesääntö. Todennäköisesti alettu verrata jotain muuta suoritusta, vaikkapa Sotelin pisteitä tai äidinkielen arvosanaa (ihan nyt vaan heitin jotain!) jolla teidät saatu järjestykseen. Viime kädessä järjestys, kyllä vaan, voidaan arpoa.