Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Luulen, että todella moni muukin on laittanut ammattinimikkeen tuohon tutkinto kohtaan. Myös minä. Mulla ei itseasiassa käynyt muu edes mielessä, koska meidät oltiin ilmoittautumisiinkin jaettu siellä paikan päällä vastaavasti eri tiskeille, eli vaikka ”sosionomi, hyvinkää”.
Vierailija kirjoitti:
Tamkilta ei vielä oo tullut; eh, th, sh tai kätilö. Kaikki kesken. Riipii. 😂
Mulla on semmonen tunne, et nää jää huomiselle 🤦🏼♀️
Jännittää niin paljon. Mä taas veikkaan, että tulokset tulee vasta perjantaina.
Lukeeks kaikilla koodissa noi ohjeet uudelle opiskelijalle?
Laurea ja Metropolia ei varmaan tuu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeks kaikilla koodissa noi ohjeet uudelle opiskelijalle?
Lukee.
Vierailija kirjoitti:
Laurea ja Metropolia ei varmaan tuu ikinä.
Sanos muuta..
Xamkilta tuli juuri sähköposti että opiskelupaikka myönnetty !!
Vierailija kirjoitti:
Onnea! :) mikä ala?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut👏🏼
Voisko laurea laittaa jo tänään tulokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! :) mikä ala?
Sairaanhoitaja, monimuoto 🙂
Ihan on konkreettisesti huono olo ja sellainen usvainen tunne päässä, surisee 🤯😳😅
Turun amk, ei vieläkään mitään.. en tiedä auttaako odotuksen tuskaan yhtään tämä ketjun lukeminen kun tää palauttaa ajatukset tähän vaikka kaikkee muuta tekemällä yritän pitää ahistuksen poissa.
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Mulla xamk kesken mutta on viimeinen vaihtoehto. Tuleeko hyväksymis sähköposti silti vaikka ei ole 1. Omassa Hakujärjestyksessä
Rauhottelen vielä etenkin Laurean tietojen odottelijoita. Viime syksyllä ainakin minulla, Laurea tuli näkyviin viimeisenä päivänä. Samalla myös alempi hakukohteeni ilmoitti vain, että kesken.
Turku amk ei mitään ainakaan röntgen, bio, suuhygienisti ja hammasteknikosta 😱 Tää jännitys on hirveetä vaikka en usko pääseväni.
Jotenkin tää odottaminen ei ois niin paha jos kaikille tulis sillon vikana päivänä, mut kun tuloksia on alkanu ripotteleen niin koko ajan jännittää jos omatkin tulis jo😶
Båååå kirjoitti:
Mulla xamk kesken mutta on viimeinen vaihtoehto. Tuleeko hyväksymis sähköposti silti vaikka ei ole 1. Omassa Hakujärjestyksessä
Tulee
Tamkilta ei vielä oo tullut; eh, th, sh tai kätilö. Kaikki kesken. Riipii. 😂