Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee hamk sosionomi kesken, mitä se meinaa? Jos muilla tuloksia tullut
Sitä että se on kesken
Niin mut jos muilla tullu varasijoja ja tuloksia jo
Löydät ihan opintopolun faq syyn miks sulle ei oo vielä tullu
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tosiaan Hamkista sähköpostiin tieto, että pääsen sh-koulutukseen. Lisäksi siinä luki, että "Virallisen tuloskirjeen näet Oma opintopolku –palvelussa 28.6.2019 alkaen." Eli en tiedä, että näkyisikö niitä tuloksia vielä ollenkaan tuolla opintopolussa. En pääse katsomaan, kun OP ei päästä.
Näkyis mutta näät tuloskirjeestä pistees sillon
Niin? Ne eivät tule kaikille samaan aikaan.
Nyt pääsin kirjautumaan Osuuspankilla! Tosin vain nähdäkseni että kaikki mun hakukohteet vieläkin kesken..
Ääh pääsin sisään mutta kaikki (myös hamk) on kesken :(( Milloinkohan osaa odottaa tuloksia jos osalla on jo tullut
TAMK:iin tuli tieto mulla ja röntgenhoitajaksi pääsin!!
Vierailija kirjoitti:
Apuaaa monelta sait tietää??
Vierailija kirjoitti:
Ääh pääsin sisään mutta kaikki (myös hamk) on kesken :(( Milloinkohan osaa odottaa tuloksia jos osalla on jo tullut
Varmaankin riippuu valintakoeyhteistyötä tekevien oppilaitosten tulosten eriaikaisuudesta ja siitä mihin porukka on hakenut. Vasta kun kaikki on saatu pisteytettyä oikeaan järjestykseen, voidaan tulokset julkaista.
Tietääkö joku onko tietojen jako aakkosjärjstetyksessä vai sekalaisesti? Meinaan S kirjaimeen voi hetki kestää
Muita jotka hakeneet Tamkiin sosionomiksi mutta eivät päässeet psykologin haastatteluun? Todella paska fiilis ettei ole mahdollisuutta päästä enää muihin hakukohteisiin vaikka muualla helpommat kokeet joiden kautta olisi paikka tullut paljon helpommin. Harmi etten tätä hakiessani tiennyt :(
Tulihan ne Jamkin esivalinta kutsutkin viimeisenä.. Varmaan samalla tavalla menee nämäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuaaa monelta sait tietää??
Siis piti laittamani tähän, että 11.30 tuli sähköposti :D
Vierailija kirjoitti:
Muita jotka hakeneet Tamkiin sosionomiksi mutta eivät päässeet psykologin haastatteluun? Todella paska fiilis ettei ole mahdollisuutta päästä enää muihin hakukohteisiin vaikka muualla helpommat kokeet joiden kautta olisi paikka tullut paljon helpommin. Harmi etten tätä hakiessani tiennyt :(
Millaset tamkin kokeet oli?
Julkaisisi nyt Samk ne tulokset 😏
Oi OAMK, miksi olet niin hidas.. t. Kärsimätön kärsii
Vierailija kirjoitti:
Julkaisisi nyt Samk ne tulokset 😏
Mä odotan kans Samkin tuloksia🙈
Tosi turhauttavaa odotella turun sosionomia. Salon monimuotoon tuli jo tulokset, samoin ensihoitoon. Miksei vielä turun sossut 😣
Jamkin odottelu on kyllä tuskaista. Mitähän rupeaisi tekemään, jotta saisi ajatukset muualle?
Mulle tuli tosiaan Hamkista sähköpostiin tieto, että pääsen sh-koulutukseen. Lisäksi siinä luki, että "Virallisen tuloskirjeen näet Oma opintopolku –palvelussa 28.6.2019 alkaen." Eli en tiedä, että näkyisikö niitä tuloksia vielä ollenkaan tuolla opintopolussa. En pääse katsomaan, kun OP ei päästä.