Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Mulla Jamkille neljä tärppiä vetämässä, ennen perjantaita tuskin tulee tuloksia. Ekan vaiheen pisteetkin tuli aaaivan viimesenä, joten nyt jalat ylös ja rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisisi nyt Samk ne tulokset 😏
Mä odotan kans Samkin tuloksia🙈
Sama! Ja Laurean!! 😫🙄
Kyllä on vaikeeta painaa sitä julkasu nappia! Savoniassa hittaat savolaiset.. Lääkiksien tuloksia on tullu kanssa jo ni ei voi olla niin hankalaa :(
Täällä ootellaan kans ensisijaisesti samkin tuloksia 😁
Täälläkin Laurea SH puoli otaniemeen ja Hyvinkäälle odotuksessa! Arrgghh. Se 4 min testi meni kyllä penkin alle mut en tiiä paljonko vaikuttaa sit loppujelopuks pääsyyn..
4min testi ryhmähaastis ja ryhmäkeskustelu.. oli kyllä lyhyt ja ytimekäs koe :D
Tämä on aivan piinavaa!!😅 edelleen kaikki 4 hakukohdetta kesken, toivottavasti huomenna tulisi!!
Onko joskus julkaistu yöllä tuloksia? Esimerkiksi heti 00:00 jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
TAMK:iin tuli tieto mulla ja röntgenhoitajaksi pääsin!!
Onnee tosi paljon ❤️ Itselläni kanssa oli 1 ehdokas, mutta en päässykään osallistumaan pääsykokeeseen. Nyt odottelen Tamkin sh tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin Laurea SH puoli otaniemeen ja Hyvinkäälle odotuksessa! Arrgghh. Se 4 min testi meni kyllä penkin alle mut en tiiä paljonko vaikuttaa sit loppujelopuks pääsyyn..
Musta tuntuu että kusasin sen testin kun kysyttiin tutkintoa mihin haet ja laitoin että sairaanhoitaja 🤦🏻♀️ Mutta eipä ne juurikaan niitä vastauksia kattele vaan sitä miten käyttäydyt testin aikana.
Itse hain 4 laurean SH koulutukseen 🤞🏻
Hyvä tässä yhteydessä muistuttaa, että sosionomi ei ole mikään sossu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että kusasin sen testin kun kysyttiin tutkintoa mihin haet ja laitoin että sairaanhoitaja 🤦🏻♀️ Mutta eipä ne juurikaan niitä vastauksia kattele vaan sitä miten käyttäydyt testin aikana.
Mua jännitti niin paljon et kirjoitin pvm ensin vahingossa vuoden 2016😆 onneks huomasin heti, voi luoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi että laitoit sairaanhoitaja kusis sen testin? Mä olin ihan rauhallinen testissä mut vastaukset tuskin meni oikein :D Haastikset meni hyvin. Mille kampuksille hait? Mulla oli Otaniemi 1 ja Hyvinkää 2
Nämä viimeiset pari päivää on kyllä tuskaiset. Oon tähän päivään asti ollut ihan rauhallinen, vain yhdesti katsonut opintopolkua ihan vaan mielenkiinnosta. Tänään joku kärsimättömyysvimma on ottanut vallan! En pysty olemaan mitenkään päin tai ajattelemaan mitään muuta kuin niitä tuloksia! Koko ajan päivitän opintopolkua ja voivottelen :D Äääh päästäkää jo kärsimyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Jamkin odottelu on kyllä tuskaista. Mitähän rupeaisi tekemään, jotta saisi ajatukset muualle?
Mä tässä Jamkin tuloksia odotellessa aloin siivoamaan keittiötä lattiasta kattoon. Seuraavaksi vessa... 😂
Erittäin paska fiilis mullakin Tamkin sosionomi kokeesta. Niiden systeemi kusee koko valintayhteistyön eli kun heittävät porukkaa ulos jo pääsykokeen puolivälissä niin jää yksi osio kokonaan suorittamatta eli ei oo mahista päästä muuallekaan:(' Lisäks piti valmistaa laaja analyysi, jota ei sitten päässyt edes näyttämään. Syvältä!
En päässyt tamk:iin bioanalyytikoksi enkä röntgenhoitajaksi 😑 mitähän sitä nyt sitten keksis...
plääh kirjoitti:
Erittäin paska fiilis mullakin Tamkin sosionomi kokeesta. Niiden systeemi kusee koko valintayhteistyön eli kun heittävät porukkaa ulos jo pääsykokeen puolivälissä niin jää yksi osio kokonaan suorittamatta eli ei oo mahista päästä muuallekaan:(' Lisäks piti valmistaa laaja analyysi, jota ei sitten päässyt edes näyttämään. Syvältä!
Millainen tuo Tamkin kokeen ensimmäinen puolikas oli?
Tuleeko tuloksia vain ns. työaikana eli about 8-16 välillä? Voiko tuloksia tulla myös myöhemmin illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hain 4 laurean SH koulutukseen 🤞🏻Miten toi että laitoit sairaanhoitaja kusis sen testin? Mä olin ihan rauhallinen testissä mut vastaukset tuskin meni oikein :D Haastikset meni hyvin. Mille kampuksille hait? Mulla oli Otaniemi 1 ja Hyvinkää 2
Nokun se on se sosiaali- terveys- ja hoitoalan amk tutkinto, sairaanhoitaja on ammattinimike🤦🏻♀️😂
Kävin Tamkissa kokeissa, mutta en päässyt. Onko mahdollista päästä muuhun kaupunkiin kuitenkin, kun tuloksia ei oo vielä niistä tullut?