Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Laurea risen tulos tuli! :D seuraavia ootellessa..
Turku (Salo) sosionomi monimuoto ja Porin sosionomi monimuoto oli tullu.
Onks jollain tietoa paljonko Poriin oli monimuoto on hakijoita ja löytyykö sellaiset tilastot jo jostain?
Koitin hakea myös sieltä vipusesta? Vai mikä olikaan nimeltään 😊
Vierailija kirjoitti:
Turku amk ei mitään ainakaan röntgen, bio, suuhygienisti ja hammasteknikosta 😱 Tää jännitys on hirveetä vaikka en usko pääseväni.
Sieltä on tullut vasta ensihoitajat ja salon sosionomit
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sähköpostia vai näkyikö Opintopolusta?
Olisi todellakin parempi, jos kaikkien tulokset pamahtaisivat samalla kellonlyömällä, eikä tällä tavalla ripotellen. Ennen opintopolkua oli parempi systeemi. Kotiin tiesi odottaa tuloskirjettä tiettynä etukäteen määrättynä päivänä, ja se kirje oli joko paksu (hyväksytty) tai ohut (ei hyväksytty). Muistan vieläkin, miten en nukkunut koko yönä, kun odotin sitä kirjettä sinä tiettynä päivämääränä. Lopulta postiluukku kävi aamupäivällä ja se rymähdys oli niin suuri, että olin jo äänestä melko varma, että paksu kirje sen on oltava ja niinhän se olikin!
Xamk sosionomi hyväksytty tieto tuli. On vain 4. Sijalla mulla kun päiväopinnot viiminen vaihtoehto. Hamk monimuoto 63. Varasija 😂 ja diakin sekä laurean monimuodot vielä kesken... Aaarg tulis nyt ne loputkin tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku :)
Osaako joku sanoa pystyiskö jotenkin Turun ensihoitajan tuloksesta (varasijasta) päätellä sairaanhoitajalle pääsyä? Onkohan sairaanhoitajalle kuinka paljon helpompi päästä kuin ensihoitajalle?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa pystyiskö jotenkin Turun ensihoitajan tuloksesta (varasijasta) päätellä sairaanhoitajalle pääsyä? Onkohan sairaanhoitajalle kuinka paljon helpompi päästä kuin ensihoitajalle?
Ei voi päätellä, mutta onhan sh helpompi päästä kuin ensihoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todellakin parempi, jos kaikkien tulokset pamahtaisivat samalla kellonlyömällä, eikä tällä tavalla ripotellen. Ennen opintopolkua oli parempi systeemi. Kotiin tiesi odottaa tuloskirjettä tiettynä etukäteen määrättynä päivänä, ja se kirje oli joko paksu (hyväksytty) tai ohut (ei hyväksytty). Muistan vieläkin, miten en nukkunut koko yönä, kun odotin sitä kirjettä sinä tiettynä päivämääränä. Lopulta postiluukku kävi aamupäivällä ja se rymähdys oli niin suuri, että olin jo äänestä melko varma, että paksu kirje sen on oltava ja niinhän se olikin!
Mulle kävi ohraisesti, tieto oli edellisenä päivänä netissä, mutta olin kieltänyt nimeni näyttämisen!!! Meillä oli pikkukaksiossamme tietokone isossa eteisessä ja istuin siinä odottamassa koko aamun ja kuulin, kun postia tuli naapuriluukkuihin. Näin kuoren putoavan matolle ja se oli iso, se oli paksu!!
K kirjoitti:
Turku (Salo) sosionomi monimuoto ja Porin sosionomi monimuoto oli tullu.
Onks jollain tietoa paljonko Poriin oli monimuoto on hakijoita ja löytyykö sellaiset tilastot jo jostain?
Koitin hakea myös sieltä vipusesta? Vai mikä olikaan nimeltään 😊
Pääsitkö jompaankumpaan?
Vierailija kirjoitti:
Mutta nykyisin posti toimii niin huonosti että olisi varmaan vielä tuskaisempaa :D
Kukaan ei ilmeisesti ole vielä saanut metropoliasta tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolku :)
Kiitos vastauksesta ja onnea jos paikan sait :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nykyisin posti toimii niin huonosti että olisi varmaan vielä tuskaisempaa :D
Truu dat. :D Voi tätä maata ja sen surkastumista kaikkinensa. Silloin pystyi kaiketi vielä vaikuttamaan myös, mihin hakulistalta hyväksyttyyn paikkaan lopulta haluaa mennä opiskelemaan. Nyt se on se ylin hakukohde ja sillä selvä. Ensi vuoden muutokset tekevät kaikesta vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ilmeisesti ole vielä saanut metropoliasta tuloksia?
En ainakaan minä, tosin sittenkin varmaan joudun tovin odottamaan kun muut saa tuloksia kun tuntuu siltä että minkään tulokset ei tahdo mulle tulla vaikka jo kahdesta koulusta muille tullut. Onneksi huominen aamu täynnä menoa niin ei ehdi tarkistella
Onko kukaan saanut saimiasta tuloksia??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Truu dat. :D Voi tätä maata ja sen surkastumista kaikkinensa. Silloin pystyi kaiketi vielä vaikuttamaan myös, mihin hakulistalta hyväksyttyyn paikkaan lopulta haluaa mennä opiskelemaan. Nyt se on se ylin hakukohde ja sillä selvä. Ensi vuoden muutokset tekevät kaikesta vielä vaikeampaa.
Tämä harmittaa eniten koska mielipiteeni opiskelukaupungista muuttui hurjasti haun jälkeen :( Olisin niin halunnut muuttaa hakupaikkaani mutta ei voi mitään. Aina tosin voi toivoa ettei siihen ensimmäiseen paikkaan pääse vaan pääsisi mieluisempaan kakkosvaiahtoehtoon :D
No tämä just