Nolasinko nyt lapsen vaatteilla
Meillä lapsi tykkää käyttää kuravaatteita kotosalla leikkiessä, vaikka onkin jo kouluiässä. Oli tuttu tulossa käymään, jolla on vähän nuorempi lapsi "Maija". Kysyin puhelimessa että käyttääkö Maija kuravaatteita, että ottakaa sitten mukaan, niin voivat olla ulkona, takapiha on ihan märkä. Vastaus tyyliin aha joo, selvä. Meidän lapsi meni etukäteen ulos ja sanoin, että laita kuravaatteet, Maija laittaa myös. No, Maija tuli, farkuissa eikä edes kumisaappaita jalassa. Minä tyhmänä luulin että ovat autossa ja sanoin, että käypä Maija vaihtamassa kuravaatteet, niin voit jäädä suoraan suoraan. Maija katsoi ihmeissään ja äitinsä vastasi naureskellen, että eihän meidän Maija mitään kuravaatteita enää käytä! Hohhoh ja oma tyttö seisoo siinä vieressä saappaissa, kurahaalareissa ja kurarukkasissa. Vähänkö inhottava tilanne, kun olin nimenomaan etukäteen asiasta kysynyt ja lapselle sanonut, että Maija laittaa myös.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:43"]
Haloo, ettekö nyt jo tajua että toi kuravaatefetissijankkaaja on joku trollaava teini tai useampi? Ylilaudalta kuulemma tehdään joukolla trollihyökkäyksiä tälle palstalle.
[/quote]
Jaa-a, ei taida olla sinulla lapsia, koska et ymmärrä lasten kuravaatteet on täysin normaalia lasten pukeutumista, eikä niillä ole mitään tekemistä esim. aikuisten "kissapukujen" kanssa. Ehkä sinun pitäisi olla enemmän huolissaan itsestäsi, jos yhdistät tällaisia asioita toisiina.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:39"]
Tämä Maija-parkakin on siis meinannut joutua sairaiden seksileikkien uhriksi :(. Onneksi Maija ei laittanut kuravaatteita.
[/quote]
Sä oot hullu! Toivottavasti lapsellasi on hauskaa, kun joutuu aina leikkimään pyhävaatteissa eikä saa mennä lätäköihin.
[/quote]
Lapseni voi oikeen hyvin mm. siksi, että hän ei joudu kotonaan seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Pienenä(reilusti alle kouluikäisenä) hänellä tietenkin oli kuravaatteet ulkoleikeissä, mutta ei meillä sentään koskaan ole pakotettu lasta pitämään kuravaatteita sisällä, jotta vanhemmat saisivat seksuaalista tyydytystä. Hyi olkoon ap:tä!!!
[/quote]
Multa nyt meni sellainen viesti ohi, missä mainittiin, että lapset pakotetaan pitämään kuravaatteita sisällä! Siis missä niin sanottiin? Siinä ei tietenkään ole mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:51"]
Tämä Maija-parkakin on siis meinannut joutua sairaiden seksileikkien uhriksi :(. Onneksi Maija ei laittanut kuravaatteita.
[/quote]
Sä oot hullu! Toivottavasti lapsellasi on hauskaa, kun joutuu aina leikkimään pyhävaatteissa eikä saa mennä lätäköihin.
[/quote]
Lapseni voi oikeen hyvin mm. siksi, että hän ei joudu kotonaan seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Pienenä(reilusti alle kouluikäisenä) hänellä tietenkin oli kuravaatteet ulkoleikeissä, mutta ei meillä sentään koskaan ole pakotettu lasta pitämään kuravaatteita sisällä, jotta vanhemmat saisivat seksuaalista tyydytystä. Hyi olkoon ap:tä!!!
[/quote]
Multa nyt meni sellainen viesti ohi, missä mainittiin, että lapset pakotetaan pitämään kuravaatteita sisällä! Siis missä niin sanottiin? Siinä ei tietenkään ole mitään järkeä.
[/quote]
Asia sanotaan täysin selvästi aloitusviestissä. Opettele lukemaan! Jos joku puolustelee ap:tä niin taitaa itse olla vinksahtanut pedofiili.
Täällä on kyllä tosi outoa porukkaa! Ap oli aidosti huolissaan, että kokiko lapsi ikävänä tilanteen, kun oli pukeutunut eri tavalla kuin kyläilemään tullut lapsi! Täällä sitten hyökätään ihan ihmeellisin syytöksin kimppuun.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 09:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Asia sanotaan täysin selvästi aloitusviestissä. Opettele lukemaan! Jos joku puolustelee ap:tä niin taitaa itse olla vinksahtanut pedofiili.
[/quote]
Ulos menemisestähän siinä selvästi puhutaan! Ekassa lauseessa kyllä sanotaan "kotosalla", mutta jos jaksaa lukea yhtään pidemmälle, niin kyllä sen ymmärtää niin, että sillä tarkoitetaan kotipihaa.
[/quote]
Oi kamala, ajattelepa millaisia superpervoja ovat päiväkotitädit! Käskevät eskarilaisillekin kuravaatteet keväisin melkein joka päivä! Huh-huh, nyt pitää ottaa lapsi heti pois eskarista, ettei joudu näiden sairaiden leikkien uhriksi! Hyvä kun varoitit, en osannut epäille mitään!
Fetissijauhaja vois nyt vetää ne lääkkeensä nassuun ja olla hissukseen välillä. Tosi rasittavaa, kun nämä viiripäät jauhaa jotain ääliömäisyyksiä joka ketjussa, minne eksyn. Hanki harrastus tai koeta jotenkin muuten tervehdyttää korvien väliäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 10:38"]
Fetissijauhaja vois nyt vetää ne lääkkeensä nassuun ja olla hissukseen välillä. Tosi rasittavaa, kun nämä viiripäät jauhaa jotain ääliömäisyyksiä joka ketjussa, minne eksyn. Hanki harrastus tai koeta jotenkin muuten tervehdyttää korvien väliäsi.
[/quote]
Eiköhän se ole ap, joka tässä apua tarvitsee ja PIAN. Haloo! Onko teistä todellakin normaalia hankkia seksuaalinen tyydytyksensä siitä, että katselee lastaan kuravaatteissa sisätiloissa hikoilemassa?!
Minä en ymmärrä, mikä tässä nyt on ongelma. Itsekin olen aina kiihottunut kuravaatteista ja pukeudun niihin usein aikuisiälläkin. Töihin mennessä on pakko vähän rajoittaa, koska muut pitävät outona, mutta odotan innolla aikaa, jolloin voi vapaasti olla oma itsensä töissäkin. Naimisiin menen takuulla vain kuravaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 10:54"]
Minä en ymmärrä, mikä tässä nyt on ongelma. Itsekin olen aina kiihottunut kuravaatteista ja pukeudun niihin usein aikuisiälläkin. Töihin mennessä on pakko vähän rajoittaa, koska muut pitävät outona, mutta odotan innolla aikaa, jolloin voi vapaasti olla oma itsensä töissäkin. Naimisiin menen takuulla vain kuravaatteissa.
[/quote]
Jos olet aikuinen etkä sotke lapsia fetisseihisi niin asia on ok. Ongelman tästä tapauksesta tekee se, että ap käyttää lastaan seksuaalisesti hyväkseen. Siihen ei välttämättä tarvita mitään suoraa koskettelua tms. vaan riittää, että pakottaa lapsensa hikoilemaan sisällä kuravaatteissa ja itse runkkaa vieressä. Todella sairasta! ;(
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 10:54"]
[/quote]
Jos olet aikuinen etkä sotke lapsia fetisseihisi niin asia on ok. Ongelman tästä tapauksesta tekee se, että ap käyttää lastaan seksuaalisesti hyväkseen. Siihen ei välttämättä tarvita mitään suoraa koskettelua tms. vaan riittää, että pakottaa lapsensa hikoilemaan sisällä kuravaatteissa ja itse runkkaa vieressä. Todella sairasta! ;(
[/quote]
Vaan sinä olet ihan omassa sairaassa päässäsi keksinyt tällaiset hikoilemiset, sillä aloituksessa puhutaan selvästi ulkoilemisesta ja pihasta. Että se siitä, menehän nyt ottamaan lääkkeet ja rauhoitu.
Siis voi vittu teidän kanssanne. Ap ihan selvästi ilmoitti aloitusviestissä, että tyttärensä käyttää kuravaatteita sisällä ja sittemmin tarkensi, että tyttö ei kiukuttele vastaan, kun äiti pakottaa pukemaan kuravaatteet. Jos te jollain ilveellä saatte tuosta väännettyä normaalia toimintaa, että lapsi pakotetaan pitämään kuravaatteita sisällä, eikä lapsi uskalla vastustaa tätä vielä pahemman rangaistuksen pelossa niin olette kaikki yhtä sairaita kuin ap.
Toi hullu on varmaan joku reimatec-kauppias, joka haluaa, että kukaan ei osta enää kurahousuja vaan reimatecit !:)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:09"]
Toi hullu on varmaan joku reimatec-kauppias, joka haluaa, että kukaan ei osta enää kurahousuja vaan reimatecit !:)
[/quote]
Surullista, että jotain naurattaa näin äärimmäisen vakava asia. Itse en nää lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä mitään hauskaa ;(
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2013 klo 13:09"]
[/quote]
Surullista, että jotain naurattaa näin äärimmäisen vakava asia. Itse en nää lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä mitään hauskaa ;(
[/quote]
Mee hoitoon.
Melkein tästä tulee mieleen Eerikan tapaus ;(. Lasta pidetään sisätiloissa hikoilemassa kuravaatteissa aikuisten sairaiden halujen tyydyttämisen takia. Lieneekö tästä enää pitkä matka siihen, että paketoidaan pressuun. Toivottavasti sossu tällä kertaa toimii ajoissa. Ls-ilmoitus siis on jo tehty.
[/quote]
[/quote]