Kysymys yhden illan suhteista!
En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.
Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!
Kommentit (95)
Kuulemma kilteimmät yh-äidit jakaa eniten ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tauti, sen voi hoitaa pois. Tai kun kuolen, kuolen onnellisena.
Se juuri kiinnostaa, onko yhden yön seksi niin hyvää että kannattaa riskeerata?
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kilteimmät yh-äidit jakaa eniten ;)
Tämä on jonkun keskenkasvuisen kommentti.
Miten jaetaan kiltit ja tuhmat? Minä ajattelen että tuhmat äidit lyö ja huutaa eikä välitä lapsistaan. Kiltit rakastaa, hoivaa ja huolehtii.
Seksiin nuo ei liity sitten yhtään mitenkään. Jakaminen sisältää oletuksen antajasta ja saajasta. Ummehtunut ajattelutapa.
Jos mies on varattu, se on hänen valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tauti, sen voi hoitaa pois. Tai kun kuolen, kuolen onnellisena.
Se juuri kiinnostaa, onko yhden yön seksi niin hyvää että kannattaa riskeerata?
Mitä ne riskit oikeastaan ovat? Suuri osa taudeista on hoidettavissa kerta-annoksella antibioottia.
En ole kovin kokenut yhdenillan jutuissa mutta muutama ollut. Tai osasta on tullut useamman illan juttu tai parisuhde.
Taudeilta suojaisin käyttämällä kondomia aina. Ei ole sellaista humalatilaa missä se unohtuu. Itseäni ei oikeastaan kiinnosta onko kumppani varattu vai ei. Jos mies kertoo olevansa varattu niin sitten en säädä hänen kanssa mitään mutta jos ei sano mitään tai valehtelee olevansa vapaa niin se ei ole minun ongelma. Kunhan itse olen vapaa niin kaikki on ok.
Maineen menetys? Hah. Ei sellainen ole nykypäivää. Varsinkaan kaupungeissa eikö tapana ole faceen päivittää asiasta.
Ainut mikä epäilyttää on mennä toisen luokse tai kutsua toinen kotiin. Tässä pitää vaan luottaa millainen fiilis tulee tyypistä kun on illan jutellut.
Muutama yhdenillanjuttu, mutta miesten kanssa jotka olen tuntenut jo aiemmin. Kai nekin lasketaan, kun vain seksistä oli kyse ja jatkoa ei suunnitteilla. Kondomin käyttö on aina ollut selviö.
Kukaan ei ole kysynyt aiemmista kumppaneistani. Ei ole kai heitä haitannut.
Useampi pidempiaikainen parisuhde.
Kukaan ei ole kysynyt aiemmista kumppaneistani. Ei ole kai heitä haitannut
Muutaman panon jälkeen kynnys madaltui. Ymmärsin, että olen tekemisissä useiden ihmisten kanssa muutenkin, ja sukuelinten lisääminen osaksi kanssakäymistä ei ollut enää niin 'big deal'. Toki valikoima kumppanit, joista pidän muutenkin, en vain seksuaalisesti.
Oletteko löytäneet vaki-buddyja? En haluaisi käydä uutta miestä läpi uudelleen ja uudelleen.
Ei minun tarvitse olla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas lähinnä mietityttää, miten oikein siedätte mahdollisen maineen menemisen?
Taudeilta voi suojautua, mutta Suomi on tosi pieni paikka ja jutut kyllä kiertää. Eivätkä naiset ole tässä asiassa mitenkään tasa-arvoisia miesten kanssa.
Höpö höpö, jos asuu ikänsä jossain pikkukaupungissa ja panee paikallisia niin sitten ehkä, mutta Helsingissä saa aika paljon harrastaa yhden yön juttuja ennen kuin saa "maineen" (tai menettää sen). Itse olen muuttanut elämässäni asuinpaikkaa eikä todellakaan kukaan edes tiedä nitä edellisessä paikassa tein.
Vierailija kirjoitti:
Etiketti: perusvaniljaseksiä.
sivuhuomautus:vanilja on huono kielikuva. mango meloni minttu ei ole rinnasteisia kinkyyn.chili on rinnasteinen kinkyyn
Joo, HopLopista irtoaa! ;)