Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys yhden illan suhteista!

Vierailija
27.03.2013 |

En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.

Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:07"]

Kukaan ei puhu täällä saadun seksin laadusta. No miehelle sen orgasmin saaminen on varmaan helpompaa yhdenkin illan jutussa, mutta entä te naiset? Saatteko oikeasti näiltä vierailta miehiltä niin laadukasta seksiä, että saatte aina orgasmin?

Itsellä ei ole kokemusta yhden illan jutuista, mutta suoraan sanottuna ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen seksi, jossa loppuhuipennusta ei olisi takuuvarmasti tulossa. Olen vakisuhteessani "aktiivinen nainen", mutta jos tilanne olisi toisin, en silti lähtisi tumpeloarpajaisiin.

Tämä on minua eniten ihmetyttänyt naisten halussa yhden illan juttuihin. Miesten puolelta kyllä ymmärrän halun niihin.

[/quote]

Ei ole tumpeloita miehiä! On vain naisia, jotka eivät osaa sanoa ja ottaa mitä haluaa! Takes 2 to tango!

Vierailija
42/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.... ja teistä orgasmi takaa hyvän seksin! Voi tsiisus mitä jengiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voin sanoa, että tulos on yleistettävissä myös Suomeen"

Itse asiassa et voi sanoa. Se, onko jonkin tutkimuksen tulokset yleistettävissä johonkin muuhun kontekstiin, ei ole musta tuntuu -mielipidekysymys. Edes menemättä tämän kyselyn (tieteelliseen) validiuteen, jotain vinkkiä saat noista pikku lippujen alla olevista prosenttiluvuista. Ihan erityisesti voit kiinnittää huomiota Euroopan (Iso-Britannia) ja Pohjois-Amerikan välisiin eroihin. 

Valitan, että meni vähän ohi varsinaisen aiheen. Ärsyttää vain nämä, jotka luulevat, että lähteeksi kelpaa ihan mikä tahansa iltapulun kysely, ja sitten niitä tuloksia voi myös tulkita ihan miten huvittaa. 

Vierailija
44/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:36"]

Ei ole tumpeloita miehiä! On vain naisia, jotka eivät osaa sanoa ja ottaa mitä haluaa! Takes 2 to tango! [/quote]

Hyvin sanottu, t. mies.

Vierailija
45/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:50"]

"Voin sanoa, että tulos on yleistettävissä myös Suomeen"

Itse asiassa et voi sanoa. Se, onko jonkin tutkimuksen tulokset yleistettävissä johonkin muuhun kontekstiin, ei ole musta tuntuu -mielipidekysymys. Edes menemättä tämän kyselyn (tieteelliseen) validiuteen, jotain vinkkiä saat noista pikku lippujen alla olevista prosenttiluvuista. Ihan erityisesti voit kiinnittää huomiota Euroopan (Iso-Britannia) ja Pohjois-Amerikan välisiin eroihin. 

Valitan, että meni vähän ohi varsinaisen aiheen. Ärsyttää vain nämä, jotka luulevat, että lähteeksi kelpaa ihan mikä tahansa iltapulun kysely, ja sitten niitä tuloksia voi myös tulkita ihan miten huvittaa. 

[/quote]

Miten vain. Promiskuiteetin määrittelee jokainen kuitenkin itse, perustuen omiin kokemuksiin ja sosiaalisen yhteisön odotuksiin/arvoihin. Näillä perusteilla sanoisin, että kyllä suomalainen mies aika todennäköisesti pitää viiden miehen naista jo kevytkenkäisenä.

Mitä vähemmän partnereita, sitä parempi. Uskokaa tai olkaa uskomatta.

Vierailija
46/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näillä perusteilla sanoisin, että kyllä suomalainen mies aika todennäköisesti pitää viiden miehen naista jo kevytkenkäisenä."

Samoilla perusteilla sanoisin, että ei suomalainen mies kovin todennäköisesti pidä viiden miehen naista vielä kevytkenkäisenä (sikäli kun asialla mitään merkitystä on). Minun tai sinun mielipiteillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä todellisten tilastojen kanssa, eikä tilastoilla ole mitään tekemistä yksittäisten ihmisten parinvalinnassa. 

Vierailija
47/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika todellisuudella ole mitaan tekemista todellisuuden kanssa.

Vierailija
48/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:03"]

Samoilla perusteilla sanoisin, että ei suomalainen mies kovin todennäköisesti pidä viiden miehen naista vielä kevytkenkäisenä (sikäli kun asialla mitään merkitystä on). Minun tai sinun mielipiteillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä todellisten tilastojen kanssa, eikä tilastoilla ole mitään tekemistä yksittäisten ihmisten parinvalinnassa. 

[/quote]

Tottahan tuokin. Mutta silti moni nainen tulee asian vuoksi jätetyksi.

Vahvasti syvälle juurtuneet asenteet eivät ole nopeita muutettavia. Käsittääkseni naisen suuri entisten seksikumppanien määrä on miehen päässä yhdistynyt ammoisina aikoina siihen, ettei mahdollisista jälkeläisistä voi olla varmoja, ovatko ne omia. Lisäksi siellä ja täällä seikkailleella oli aika suurella todennäköisyydellä tauteja, jotka ennen olivat paljon vaarallisempia kuin nykyisin (eikä esim. kondylooma vieläkään ole kovin esteettinen näky).

Siksi neitsytvaimo oli paras, monille ainoa hyväksyttävä vaihtoehto. Ja tämä tuhansia vuosia vanha asenne vaikuttaa edelleen nykyistenkin miesten aivojen perukoilla.

Ei maailma muutu, jos sulkee silmät & korvat ja alkaa höpistä omiaan. Tämä maailma on tällainen, siihen pitää sopeutua ja sen ehdoilla elää. Niinhän me joudumme tekemään kaikissa muissakin asioissa.

Vierailija
49/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen tilanne: olen ostamassa autoa. Ymmärrän, että jotkut haluavat pakasta vedetyn auton, jolla voi retostella kavereille. Mutta minä haluan auton, joka tuntuu joltain. Persoonallisen tapauksen, jolla on ihanaa ajaa. Sellaisen, jonka näkeminen ilahduttaa joka kerta, ja jota en voisi vaihtaa mihinkään toiseen autoon maailmassa. Auton, josta haluan pitää huolta ja omistaa vuosia. Jos sellaisen löydän, niin onko minulla helvetinkään väliä, onko sillä minua ennen ajanut 3 vai 103 ihmistä?

Vierailija
50/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:18"]

Teoreettinen tilanne: olen ostamassa autoa. Ymmärrän, että jotkut haluavat pakasta vedetyn auton, jolla voi retostella kavereille. Mutta minä haluan auton, joka tuntuu joltain. Persoonallisen tapauksen, jolla on ihanaa ajaa. Sellaisen, jonka näkeminen ilahduttaa joka kerta, ja jota en voisi vaihtaa mihinkään toiseen autoon maailmassa. Auton, josta haluan pitää huolta ja omistaa vuosia. Jos sellaisen löydän, niin onko minulla helvetinkään väliä, onko sillä minua ennen ajanut 3 vai 103 ihmistä?

[/quote]

Hyhhyh teitä naisia autoihin vertaavia sovinisteja taas!

Menisit leikkimään Esko Kiesin kanssa, ottakaa Henry Laasanen ja tuo tämän ketjun inttäjä vielä mukaan.

Vierailija
51/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:12"]

Ei maailma muutu, jos sulkee silmät & korvat ja alkaa höpistä omiaan. Tämä maailma on tällainen, siihen pitää sopeutua ja sen ehdoilla elää. Niinhän me joudumme tekemään kaikissa muissakin asioissa.

[/quote]

Onkohan sulla itselläsi jokin käsitys siitä, mikä on tuon viisautesi logiikka? Ensin sanot, että ei maailma muutu jos sulkee silmät ja korvat. Sitten sanot, että maailma nyt on tällainen ja siihen pitää sopeutua. Eikö tuo juuri ole sitä silmien ja korvien sulkemista? Sen sijaan se, että tiedostaa joidenkin kaksinaismoralismin mutta ei itse alistu noudattamaan sellaista, on mun mielestäni sitä maailman muuttamista. Ei se, että toteaa "tällaista tämä nyt on ja piste".

Vierailija
52/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei maailma muutu, jos sulkee silmät & korvat ja alkaa höpistä omiaan."

Mihinköhän mahdat tässä viitata? Kaiketi kukaan ei ole tässä ketjussa väittänyt, etteikö naisen seksikumppanien määrä voisi vaikuttaa negatiivisesti miehen mielipiteeseen naisesta. Useampi on kylläkin todennut, etteivät näiden miesten mielipiteet kiinnosta niitä naisia, koska eivät halua kumppanikseen naisen siveyttä ihannoivaa miestä.

"Tämä maailma on tällainen, siihen pitää sopeutua ja sen ehdoilla elää."

Huh, onneksi on niitäkin, jotka eivät ajattele näin, muuten me kaikki heiluttelisimme vielä nuijaa. ;)

Vierailija
53/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80%:lla naisista on  jo HPV, kortsu ei suojaa

Vierailija
54/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan jäätelön onko sillä väliä onko jädeä nuollut 0 vai 1 vai sata asiakasta ennen minua?

Vierailija
55/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että se pillu kuluu pois nuoltaessa, niinku jätski?

Vierailija
56/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä näitä yhden illan juttuja harrastavia ei todellakaan kiinosta parisuhde miehen kanssa, joka pitää seksuaalisesti aktiivista naista "helppona lorttona"?

Ei yhden illan juttuja harrastavaa kiinnosta parisuhde, vaan nimen omaan ne yhden illan lorttoja etsivät miehet.

Vierailija
57/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei eihän täällä oo enää reikääkään jäljellä, monenko kanssa sä oot oikeen ollu?"

Vierailija
58/95 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 21:32"]

No mulla on muutama yhden illan juttu takana, yritän vastata.

Onhan siinä aina tietysti riskinsä eli ei ihmisestä voi olla täysin varma vaikka vaikuttaisi mukavalta ja normaalilta, mutta yhtälailla se ensin niin ihana seurustelukumppanikin voi osoittautua väkivaltaiseksi narsistiksi joten riskejä ei täysin poista sekään että ihminen on tuttu. Täytyy siis käyttää järkeä, enkä koskaan kenen tahansa kanssa lähtenyt vaan ne yhden illan jutut ovat tulleet kyseeseen lähinnä vain jos on ollut sellaista kivaa sielujen sympatiaa molemmin puolin.

Ja siitä kondomista, niin kännissä en ole koskaan etten kondomia muistaisi. En sitten tiedä miten muilla, mutta mulla ei todellakaan kondomi jää pois, se on varma se.

Kylläpä joku joskus varatuksi ilmenikin, mutta vaikka se on perseestä niin en koe olevani siitä itse vastuussa jos en ole asiasta tiennyt.

[/quote]

Tietenkin olet osaltasi vastuussa. Itseään kunnioittava ihminen ei nai varatun kanssa

Vierailija
59/95 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 06:52"]

"Maineen menemisen"? Voi hyvää päivää, suosittelen siirtymään tänne nykyaikaan, 2010-luvulle.

[/quote]

Kylä asia on niin että jos sinua pidetään jakorasiana niin todella moni ei halua olla missään tekemisissä kanssasi. Ei halua vaimokseen, ei halua kaverikseen, lapset häpeävät silmät päästään eikä moni des halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
60/95 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 12:50"]

"...eikö teitä silti yhtään haittaa se, että miehet pitävät teitä näin suoraan sanottuna helppoina lorttoina? Luulisi, että tuo vaikeuttaisi tosi paljon sen kunnon seurustelusuhteen saamista sitten myöhemmin."

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä näitä yhden illan juttuja harrastavia ei todellakaan kiinosta parisuhde miehen kanssa, joka pitää seksuaalisesti aktiivista naista "helppona lorttona"?

[/quote]

Erittäin useaa miestä ei kiinnosta olla lorton anisen kanssa. Nekin jotka ovat eivät kunnioita sellaista naista. He vaan ovat heidän kanssa.