Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys yhden illan suhteista!

Vierailija
27.03.2013 |

En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.

Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua yhden illan juttuja alkuunkaan ja siksi onkin kiintoisaa kuulla niitä harrastavien mielipiteitä.

Ihan ekaksi, ettekö oikeasti pelkää tauteja? Kaikkiahan kondomi ei pysäytä, esim. nykytiedon mukaan HPV. Ja se aiheuttaa mm. kohdunkaulan syöpää ja lapsettomuutta.

Ettekö oikeasti pelkää mennä tuntemattomien kotiin? Jatkuvasti saa lukea kadonneista ihmisistä ym., miten ihmeessä oikein uskallatte lähteä baarista niiden miesten mukaan?

Ja vielä, ihanko oikeasti ette välitä maineestanne yhtään? Tiedän, tuo yksi tästä kysellyt naurettiin jo suohon, mutta eikö teitä silti yhtään haittaa se, että miehet pitävät teitä näin suoraan sanottuna helppoina lorttoina? Luulisi, että tuo vaikeuttaisi tosi paljon sen kunnon seurustelusuhteen saamista sitten myöhemmin.

Vierailija
22/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...eikö teitä silti yhtään haittaa se, että miehet pitävät teitä näin suoraan sanottuna helppoina lorttoina? Luulisi, että tuo vaikeuttaisi tosi paljon sen kunnon seurustelusuhteen saamista sitten myöhemmin."

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä näitä yhden illan juttuja harrastavia ei todellakaan kiinosta parisuhde miehen kanssa, joka pitää seksuaalisesti aktiivista naista "helppona lorttona"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 12:50"]

Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä näitä yhden illan juttuja harrastavia ei todellakaan kiinosta parisuhde miehen kanssa, joka pitää seksuaalisesti aktiivista naista "helppona lorttona"? [/quote]

Totta kai jokainen etsii sen kumppanin, jonka arvot käyvät yksiin omien kanssa.

Mutta minusta noita tuolla lailla ajattelevia miehiä vain on liikenteessä hyvin paljon. Vähän sillä kyselinkin, koska kaikille ei tule riittämään niitä naisten satunnaisseksiin myönteisesti suhtautuvia.

Vierailija
24/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin ryhtyy tuollaisiin on hyva laatia irtaimistosta luettelo ja jalkikateen kayda lapi ja katsoa, puuttuuko mitaan. Niista maineen menemisista en olisi nykyaikana kovin huolissani.

Vierailija
25/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, vapaa suhde. Voi sitä panna vaikka metsässä tai hotellissa.

Minulla on seksielämä ja jos se määrittelee minut ihmisenä niin sun varmaan tarttis kehittää lisää ajattelumaailmaasi. En minä tuomitse muita jos ne panee toista aikuista ihmistä. Enkä mieti muiden seksielämää. Enkä ole puhunut toisien kanssa mitä muut ihmiset tekee vapaa-ajallaan. En tiedä mistään maineista, te siis kuvittelette tietävänne muiden ihmisien elämästä, tarpeista ja pettämisistä? :)

Vierailija
26/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 03:04"]

Mua taas lähinnä mietityttää, miten oikein siedätte mahdollisen maineen menemisen?

Taudeilta voi suojautua, mutta Suomi on tosi pieni paikka ja jutut kyllä kiertää. Eivätkä naiset ole tässä asiassa mitenkään tasa-arvoisia miesten kanssa.

[/quote]

Eivätkä kyllä koskaan olekaan tasa-arvoisia niin kauan kuin on olemassa tuollaisia vanhakantaisia kaksinaismoralisteja.

Asia on tosiaan just niin, että vähän nykyaikaisempia naisia tuskin kiinnostaisikaan mikään parisuhde sellaisen tekopyhän miehen kanssa, jonka mielestä naisen "maine" menee jos nainen "antaa" ekana iltana. Ajatteletko tosiaan, että esim. minun "maineeni on mennyttä, kun olen sinkkuaikoina suunnilleen pari kertaa vuodessa harrastanut yhden illan juttuja? Vai kuvitteletko, että kaikki yhden illan juttuihin suopasti suhtautuvat lutkailevat joka viikko pitkin kyliä eri miesten kanssa?

Vierailija
27/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:04"]

Asia on tosiaan just niin, että vähän nykyaikaisempia naisia tuskin kiinnostaisikaan mikään parisuhde sellaisen tekopyhän miehen kanssa, jonka mielestä naisen "maine" menee jos nainen "antaa" ekana iltana. Ajatteletko tosiaan, että esim. minun "maineeni on mennyttä, kun olen sinkkuaikoina suunnilleen pari kertaa vuodessa harrastanut yhden illan juttuja? Vai kuvitteletko, että kaikki yhden illan juttuihin suopasti suhtautuvat lutkailevat joka viikko pitkin kyliä eri miesten kanssa?

[/quote]

Rauhoitu nyt, minä en teitä yhden illan suhteita harrastavia tuomitse ollenkaan. Jokainen tyylillään ja kaikki mahdumme tänne kyllä. Minusta sinun "maineesi" ei ole mennyt mihinkään ja kyllä minä ymmärrän, että kaikkia panettaa eikä kaikilla ole vakkarisuhdetta (tai edes tarvetta sellaiselle). Ja ymmärrän kyllä, ettei näitä harrasteta joka toinen päivä.

Mutta vähän liian usein olen kuullut ystäviltäni, että mies on jättänyt saatuaan kuulla totuuden paljon yhden illan juttuja sisältäneestä seksuaalimenneisyydestä: kaksinaismoralismi on elossa ja voi hyvin, monille miehille on kova pala, jos oma nainen on ollut "helppo" aikaisemmin. Lisäksi miehet kyllä vaihtavat tietoa keskenään ja olen törmännyt tapauksiinkin, jossa nopeasti antaneelle naiselle on naureskeltu aika härskisti selän takana. Ja ihan Helsingissä tässä asutaan, jos sitä mietitte, kyse ei varsinaisesti ole mistään lahkolaisalueesta.

Näillä perusteilla kyselin, minä nimittäin en näillä reunaehdoilla pikasuhteita harrastaisi. Ilmiönä se on kyllä kiinnostava.

Vierailija
28/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 lisää vielä, että ainakaan mä en haluaisi että mulla olisi maine sievistelevänä ja tekopyhänä "ei ekoilla treffeillä kun kunniallinen nainen ei tee niin, kolmansilla sitten, hihih" -tyyppinä. Jos minut tunnettaisiin sellaisena niin vetäisin varmaan ihan vääränlaisia (vanhanaikaisia, yksinkertaisia, kaksinaismoralistisia) miehiä puoleeni. Mä en voisi kuvitella suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka itse harrastaisi yhden illan juttuja mutta paheksuisi naisia jotka tekevät niin. Nykyisenkin kanssa päädyttiin sänkyyn saman tien, eipä tullut kummallekaan mieleen, että hyi mikä helppo lutka tuo toinen on.

Hyväksyvä suhtautuminen yhden illan juttuihin ei tarkoita sitä, että olisi aina, kaikkialla ja kaikille haarat levällään ilman minkäänlaista rimaa tai itsesuojeluvaistoa. Vaikka se yhden illan juttuja kauhistelevista voikin tuntua erikoiselta, niin myös yhden illan jutuissa voi ihan käyttää harkintaa eikä se tarkoita, että aina kun joku baarissa on pimpsaa vaille niin lähdetään panemaan. Mä kävin sinkkuaikoina varmaan vähintään joka toinen viikko juhlimassa, ja tosiaan noin pari kertaa vuodessa yhden illan juttu...

27

Vierailija
29/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:04"]

[/quote]

Rauhoitu nyt, minä en teitä yhden illan suhteita harrastavia tuomitse ollenkaan. Jokainen tyylillään ja kaikki mahdumme tänne kyllä. Minusta sinun "maineesi" ei ole mennyt mihinkään ja kyllä minä ymmärrän, että kaikkia panettaa eikä kaikilla ole vakkarisuhdetta (tai edes tarvetta sellaiselle). Ja ymmärrän kyllä, ettei näitä harrasteta joka toinen päivä.

Mutta vähän liian usein olen kuullut ystäviltäni, että mies on jättänyt saatuaan kuulla totuuden paljon yhden illan juttuja sisältäneestä seksuaalimenneisyydestä: kaksinaismoralismi on elossa ja voi hyvin, monille miehille on kova pala, jos oma nainen on ollut "helppo" aikaisemmin. Lisäksi miehet kyllä vaihtavat tietoa keskenään ja olen törmännyt tapauksiinkin, jossa nopeasti antaneelle naiselle on naureskeltu aika härskisti selän takana. Ja ihan Helsingissä tässä asutaan, jos sitä mietitte, kyse ei varsinaisesti ole mistään lahkolaisalueesta.

Näillä perusteilla kyselin, minä nimittäin en näillä reunaehdoilla pikasuhteita harrastaisi. Ilmiönä se on kyllä kiinnostava.

[/quote]

No mä en kyllä tuollaisiin reunaehtoihin alistuisi, kun ihan tasa-arvoisia ja fiksujakin miehiä on olemassa. En siis halua itse kannattaa tuota kaksinaismoralismia.

27

Vierailija
30/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yhden illan suhteita sinkkuna harrastanut, ja minua ei tuommoiset maineet kiinnosta pätkääkään, eikä myöskään miehet jotka pitävät naista huorana, jos ei ole istunut koivet ristissä avioliittoa odottamassa. Onneksi nykyaikana on paljon myös niitä joille naisen seksuaalinen aktiivisuus ei ole miinus, ehkä jopa päinvastoin. Ja ei, en minäkään ole niitä jotka lähtee kenen kanssa vaan, enkä edes ole harrastanut sinkkuna seksiä kuin jokusen kerran vuodessa, joten en mielestäni ole mikään erityisen horokaan.

Vierailija
31/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti miesporukoissa puhutaan kyllä aika ikäviä "aktiivisista naisista". Sori vaan, leidit.

M34

Vierailija
32/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja naisporukoissa puhutaan myös aika ikäviä miehistä, monestakin syystä. En silti usko, että se kiinnostaa miehiä pätkääkään. Miksi naisia pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
33/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:49"]

Mutta silti miesporukoissa puhutaan kyllä aika ikäviä "aktiivisista naisista". Sori vaan, leidit.

M34

[/quote]

Silti nämä tuntuvat siitä vaan niin halutessaan löytävän myös vakiparisuhteen. Ihan sama siis mitä puhuvat kun ei se vaikuta näiden naisten elämään mitenkään.

Vierailija
34/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta silti miesporukoissa puhutaan kyllä aika ikäviä "aktiivisista naisista". Sori vaan, leidit."

No voi hitsinpimpula! Kyllähän tässä pitää sitten naiset laittaa jalat ristiin, kun kerran joku MIES on joskus näin sanonut.

Eiku.

Miksi meitä pitäisi kiinnostaa? 

Vierailija
35/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhu täällä saadun seksin laadusta. No miehelle sen orgasmin saaminen on varmaan helpompaa yhdenkin illan jutussa, mutta entä te naiset? Saatteko oikeasti näiltä vierailta miehiltä niin laadukasta seksiä, että saatte aina orgasmin?

Itsellä ei ole kokemusta yhden illan jutuista, mutta suoraan sanottuna ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen seksi, jossa loppuhuipennusta ei olisi takuuvarmasti tulossa. Olen vakisuhteessani "aktiivinen nainen", mutta jos tilanne olisi toisin, en silti lähtisi tumpeloarpajaisiin.

Tämä on minua eniten ihmetyttänyt naisten halussa yhden illan juttuihin. Miesten puolelta kyllä ymmärrän halun niihin.

Vierailija
36/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:49"]

M34

[/quote]

Voi kyynel. Millainen nainen täyttää "aktiivisen naisen" määritelmän?

Vierailija
37/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten asenteista vähäsen.

http://goodmenproject.com/sex-relationships/are-women-who-have-had-five-or-more-partners-promiscuous/

Voin sanoa, että tulos on yleistettävissä myös Suomeen: nainen on sitä arvostettavampi miesten mielestä, mitä vähemmän hänellä on ollut seksikumppaneita. Tästä faktasta ei vain päästä yli eikä ympäri.

Naisen kannattaa siis lähes aina valehdella seksuaalimenneisyydestään, jo partnereita on ollut muutamaa enemmän.

Vierailija
38/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:07"]

Kukaan ei puhu täällä saadun seksin laadusta. No miehelle sen orgasmin saaminen on varmaan helpompaa yhdenkin illan jutussa, mutta entä te naiset? Saatteko oikeasti näiltä vierailta miehiltä niin laadukasta seksiä, että saatte aina orgasmin?

Itsellä ei ole kokemusta yhden illan jutuista, mutta suoraan sanottuna ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen seksi, jossa loppuhuipennusta ei olisi takuuvarmasti tulossa. Olen vakisuhteessani "aktiivinen nainen", mutta jos tilanne olisi toisin, en silti lähtisi tumpeloarpajaisiin.

Tämä on minua eniten ihmetyttänyt naisten halussa yhden illan juttuihin. Miesten puolelta kyllä ymmärrän halun niihin.

[/quote]

Se on enemmänkin se tietty "seikkailu" ja jännitys mikä siinä kiehtoo ainakin mua. En mä orgasmia niissä metsästä, enpä ole sellaista saanut suhteessakaan joten siinä mielessä en häviäisi mitään...

Vierailija
39/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:07"]

[/quote]

Orgasmi= laadukas seksi?!

Vierailija
40/95 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat.....voi hyvää päivää......miettiä muiden seksielämää........jokainen kait?saa tehdä mitä huvittaa......hankkikaa vaikka se OMA elämä