Kysymys yhden illan suhteista!
En itse ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, joten kysyisin teiltä jotka ovat.
Miten te uskallatte lähteä baarista yms. jonkun tuntemattoman matkaan? Miten uskallatte varsinkin humalassa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta ette tiedä juuri mitään? Ette tiedä onko toisella sukupuolitauteja jne..Saati sitten kun ei voi ikinä tietää millainen luonne ihmisellä on, tai onko hän oikeasti varattu vaikka esittäytyy sinkkuna? Kiitos jos vastailette, sillä itse en tätä ymmärrä!
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:49"]
Mutta silti miesporukoissa puhutaan kyllä aika ikäviä "aktiivisista naisista". Sori vaan, leidit.
M34
[/quote]
Silti nämä tuntuvat siitä vaan niin halutessaan löytävän myös vakiparisuhteen. Ihan sama siis mitä puhuvat kun ei se vaikuta näiden naisten elämään mitenkään.
[/quote]
Löytää vai? 99% tämänkin palstan naisista on suhteessa jota ei voi suhteeksi sanoa. Ne miehet ovat miehiä jotka ovat täysin tahdottomia ja selkärangattomia joita nainen kontrolloi mielensä mukaan. Ei sellainen ole mies.
Kuinka moni näistä suhteista kestää? Siis loppuelämän ilman pettämisiä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:44"]
Meinaatko, että se pillu kuluu pois nuoltaessa, niinku jätski?
[/quote]
Ei kulu, mutta ei sitä kuitenkaan halua nuolla enää. Kovinkaan moni mies ei halua nuolla pillua jota on nuollut ties kuinka monta ja ties kuka?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 18:48"]
Kyllä minusta menneisyydellä on merkitystä. Kyllähän se kertoo jotain toisen persoonasta jos hän harrastaa irtosuhteista mielin määrin. Itse kysyin mieheltäni kuinka monta irtosuhdetta hänellä on ollut, jos vastaus olisi ollut useampi en tiedä olisinko nähnyt hänet enää samana ihmisenä, johon tykästyin.
[/quote]
Aivan oikein. Menneisyys kertoo minkälainen ihminen on. Se kertoo miten ihminen reagoi mihinkin ja minkälaisia päätöksiä se tekee.
taudeista vielä, että kondomikaan ei ole 100% ja se ei suojaa hpv:ltä tai herpekseltä ja kumpaakaan ei näe ulospäin sillä herpeskin tarttuu oireettomana.
Nuorena pönkitin yhdenillanjutuilla itsetuntoani ja seksi oli useimmiten huonoa. Kun kolmekymppisenä eronneena "harrastin" samaa, yllätyin seksin laadusta. Se oli hyvää jo ensimmäisellä kerralla. Muutamasta tulikin vakipanoja. Olisiko laadulla tekemistä miesten iän kanssa, tiedä häntä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:07"]
Kukaan ei puhu täällä saadun seksin laadusta. No miehelle sen orgasmin saaminen on varmaan helpompaa yhdenkin illan jutussa, mutta entä te naiset? Saatteko oikeasti näiltä vierailta miehiltä niin laadukasta seksiä, että saatte aina orgasmin?
Itsellä ei ole kokemusta yhden illan jutuista, mutta suoraan sanottuna ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen seksi, jossa loppuhuipennusta ei olisi takuuvarmasti tulossa. Olen vakisuhteessani "aktiivinen nainen", mutta jos tilanne olisi toisin, en silti lähtisi tumpeloarpajaisiin.
Tämä on minua eniten ihmetyttänyt naisten halussa yhden illan juttuihin. Miesten puolelta kyllä ymmärrän halun niihin.
[/quote]
Mikä on yhden illan seksin etiketti?
Mitä pakettiin kuuluu? Käsihyväilyä, suuseksiä, pano mutta mitkä asennot?
Saako kinkyillä? Mulla oli Tinder-miehen kanssa ollut jo puhetta piiskaamisesta, ja sovittiin että mies saa läpsiä takapuolelle. Aah!
En ikinä kinkyilisi tuntemattoman kanssa.
Eli mies haluaa puolisokseen mahdollisimman kokemattoman siveydensipulin, joka suurella todennäköisyydellä ei ole kovin seksuaalinen ihminen. Siinä sitten kärvistellään parin lapsen ja asuntolainan jälkeen että mihinkäs ne kilttivaimon halut katosi, kun ei niitä alunperin kovin paljon ollutkaan. Ja kaikkihan arvaa loput.
Tuleeko nämä analyysit naisen kelpoisuudesta parisuhteeseen toisilta naisilta vai oikeasti miehiltä?
Hyvin olen uskaltanut, ihan selvänäkin (otan baarissa joskus vain limsaa). Miehen kanssa kun vähän juttelee ja katsoo miten hän käyttäytyy muita kohtaan, niin saa aika hyvän kuvan luonteesta.
Kondomi on ihan vakio ainakin nuoremmilla. Tämä ei ole ollut ongelma. Yleensä minä olen mennyt miehen luo ja lähtenyt kotiin nukkumaan hommien jälkeen. Minun luo jos on menty niin ihan asiallisesti on kaikki käyttäytyny. Mitään ei ole viety. Sehän olisi helppoa soittaa poliisille että tällainen kaveri ryösti. Kyllä se seksi on miehillä siinä vaiheessa mielessä eikä muu tavara :D
Kaikille yhden illan jutut ei sovi. Se on ihan ok kuin se, että meitä vapaamielisempiä on.
Vierailija kirjoitti:
taudeista vielä, että kondomikaan ei ole 100% ja se ei suojaa hpv:ltä tai herpekseltä ja kumpaakaan ei näe ulospäin sillä herpeskin tarttuu oireettomana.
Taudit on tietysti riski, mutta en minä seksiä jätä siitä huolimatta. Ikinä siis ei ole mitään ollut ja ikää 37. Vakisuhteessa kun olin, niin ei käytetty kondomia. Se se vasta riski on. Varsinkin pitkissä suhteissa jos toinen pettää.
Uskaltaisin kinkyillä paremmin tuntemattoman kuin poikaystäväni kanssa, liittyy kai moraalisääntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin kinkyillä paremmin tuntemattoman kuin poikaystäväni kanssa, liittyy kai moraalisääntöihin.
Jotka on?? Ei minun parisuhteessa on ole..
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että se pillu kuluu pois nuoltaessa, niinku jätski?
Ei kulu, mutta ei sitä kuitenkaan halua nuolla enää. Kovinkaan moni mies ei halua nuolla pillua jota on nuollut ties kuinka monta ja ties kuka?
Kysyykö mies aina ennen kuin lähdetään baarista yhtä matkaa että "Onkos miten moni nuoleskellut sinua ja keitä nämä ovat olleet?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että se pillu kuluu pois nuoltaessa, niinku jätski?Ei kulu, mutta ei sitä kuitenkaan halua nuolla enää. Kovinkaan moni mies ei halua nuolla pillua jota on nuollut ties kuinka monta ja ties kuka?
Kysyykö mies aina ennen kuin lähdetään baarista yhtä matkaa että "Onkos miten moni nuoleskellut sinua ja keitä nämä ovat olleet?"
Minulta Tinder-miehet on kysyneet, monenko kanssa kirjoittelen ja monenko kanssa olen tavannut. Itse en ole halunnut tietää heistä. Ihmiset voivat sanoa mitä tahansa, samoin käyvänsä testeissä, mutta testin jälkeenkin ovat voineet saada tartunnan eikä kaikki taudit näy heti. Joten loppupeleissä minä vastaan itse itsestäni ja terveydestäni. Ja pointtihan on, ettei kehenkään voi luottaa. Ex-aviomies petti ja valehteli 12 vuoden jälkeen, joten hänen sanansa oli yhtä luotettava kuin Tinder-miesten.
Jos tulee tauti, sen voi hoitaa pois. Tai kun kuolen, kuolen onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 06:52"]
"Maineen menemisen"? Voi hyvää päivää, suosittelen siirtymään tänne nykyaikaan, 2010-luvulle.
Kylä asia on niin että jos sinua pidetään jakorasiana niin todella moni ei halua olla missään tekemisissä kanssasi. Ei halua vaimokseen, ei halua kaverikseen, lapset häpeävät silmät päästään eikä moni des halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa.
No nyt on kyllä pakko saada faktaa tämän kommentin tueksi. Ihmettelen kyllä suuresti miten joitain ihmisiä niin kovasti kiinnostaa toisten seksielämä. Mikä siinä on takana? Onko edelleen mieheltä hyväksytympää naiskennella ympäriinsä? Voiko olla tosiaan noin mahdoton ymmärtää että jopa naiset saattavat nauttia seksistä johon ei liity tunteita? Ja miten se seksistä nauttiminen liittyy lapsiin, ystäviin tai muuhun "päivänvaloa" kestävään toimintaan?
Kaltaiseltasi ihmiseltä menisi kyllä kahvit väärään kurkkuun kun tietäisit mitä maailmassa tapahtuu. Että se sunkin lapses perhekerhon vetäjä oikeasti harrastaa öisin muutakin kuin pimeässä peiton alla vaniljaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee tauti, sen voi hoitaa pois. Tai kun kuolen, kuolen onnellisena.
Se juuri kiinnostaa, onko yhden yön seksi niin hyvää että kannattaa riskeerata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 06:52"]
"Maineen menemisen"? Voi hyvää päivää, suosittelen siirtymään tänne nykyaikaan, 2010-luvulle.Kylä asia on niin että jos sinua pidetään jakorasiana niin todella moni ei halua olla missään tekemisissä kanssasi. Ei halua vaimokseen, ei halua kaverikseen, lapset häpeävät silmät päästään eikä moni des halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa.
No nyt on kyllä pakko saada faktaa tämän kommentin tueksi. Ihmettelen kyllä suuresti miten joitain ihmisiä niin kovasti kiinnostaa toisten seksielämä. Mikä siinä on takana? Onko edelleen mieheltä hyväksytympää naiskennella ympäriinsä? Voiko olla tosiaan noin mahdoton ymmärtää että jopa naiset saattavat nauttia seksistä johon ei liity tunteita? Ja miten se seksistä nauttiminen liittyy lapsiin, ystäviin tai muuhun "päivänvaloa" kestävään toimintaan?
Kaltaiseltasi ihmiseltä menisi kyllä kahvit väärään kurkkuun kun tietäisit mitä maailmassa tapahtuu. Että se sunkin lapses perhekerhon vetäjä oikeasti harrastaa öisin muutakin kuin pimeässä peiton alla vaniljaa.
Veljeni erosi viime vuonna, ja kuulemma parhaat iskupaikat on toiset yh:t päiväkodin sulkeutumisaikaan tarhan portilla sekä HopLop ;)
Kyllä minusta menneisyydellä on merkitystä. Kyllähän se kertoo jotain toisen persoonasta jos hän harrastaa irtosuhteista mielin määrin. Itse kysyin mieheltäni kuinka monta irtosuhdetta hänellä on ollut, jos vastaus olisi ollut useampi en tiedä olisinko nähnyt hänet enää samana ihmisenä, johon tykästyin.