En tule toimeen
Oon pysyvällä työkyvyttömyyseläkkeellä. En tule rahalla toimeen. Nytkin loppukuuksi vain 9€per päivä rahaa. Ei tätä paskaa jaksa
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minkä diagnoosin takia?
Mitä se sulle kuuluu? Miksi haluat tietää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä diagnoosin takia?
Ap
Uteliaat ullat haluaa tällä palstalla tietää kaiken että saavat kaivella tietoa kuin haukat. Älä välitä.
Minäkin sairaseläkkeellä, eläke yli 3t. Kun on tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sairaseläkkeellä, eläke yli 3t. Kun on tehnyt töitä.
Jotkutpa ei pysty koskaan pääsemään työelämään toisten ihmisten tekojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä diagnoosin takia?
Todennäköisesti mielenterveysongelmien.
Vierailija kirjoitti:
Hae tukia
Asumislisää saan 33€ ja kansaneläkettä 36€ muita tukia en saa. On omaisuutta joka myynnissä
Ap
Juu no minä käyn töissä. Mulla on tällä hetkellä tilillä 245e ja seuraavaan palkkapäivään 27 päivää. Ihan normitilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae tukia
Asumislisää saan 33€ ja kansaneläkettä 36€ muita tukia en saa. On omaisuutta joka myynnissä
Ap
Johonkin ylimääräiseen se raha menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä diagnoosin takia?
Ap
no hän varmaan kysyy siksi-onko paluuta enää terveeksi. voihan olla ambutoitu raaja ja ei kipuja enää, toisin kuin selkäsairas kepillä loppuelämän. mt jutuissa teknisesti boi siivota ,asioida jne kun ei toimintakyky fyysisesti mennyt.
Kyllä 9€/päivä riittää jos ei pröystäile tai elä "lännen malliin"..sätkätarpeita ja olutta,niillä pärjää..nakkipaketteja yms sitten juoksemalla kaupasta..
Tilanne on mitä on eikä varmasti moni muukaan kovin montaa keinoa selviytyäkseen keksi kun ruokajaot ym. on läpikäyty. Ei vaan auta itku markkinoilla.