Asunnottomuus lisääntyy päivä päivältä
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Asunnottomat ovat itse syypäitä tilanteeseensa, ei säälitä sekuntiakaan.
Mistäs hihasta sä tän väitteen vetäisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä, selvästi H u o r asalon mallioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Kuten nykyinen yhteiskunnan tila. Yksilön syyhän se on tietty. Töitä ei vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä, selvästi H u o r asalon mallioppilas.
Eikun kysyin vain sun perusteluja väitteelle, että he ovat itse syypäitä tilanteeseensa. Hyvinpä niitä näkyy löytyvän.
Hyvä idea, palkataan työttömät asunnottomat toimistotöihin niin sitten heillä on varaa omaan asuntoon.
Juoppo-ja nistijätteitä. Vuokratkaa niille vaan omat asuntonne, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten nykyinen yhteiskunnan tila. Yksilön syyhän se on tietty. Töitä ei vaan ole.
Älä jaksa. Nyt ne jo ennestään huterat korttitalot ovat sortumassa kun on eletty elämää johon ei ole koskaan olutkaan varaa. On otettu velkaa velan päälle ja kun tulee maksun aika, puffff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään. Vain aivokuollut kehtaa syyttää nykyistä yhteiskunnan tilaa. Ja pätkiikö muisti keistä yhteiskunta koostuu?
Vastikerästejä kertyy ihan hirveään tahtiin asumistukileikkausten myötä. Työmarkkinatuki ei riitä vastikkeeseen ja ruokaan. Asunnon myyminenkään ei onnistu viikossa tai kahdessa ja kaikkia ei edes oteta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastikerästejä kertyy ihan hirveään tahtiin asumistukileikkausten myötä. Työmarkkinatuki ei riitä vastikkeeseen ja ruokaan. Asunnon myyminenkään ei onnistu viikossa tai kahdessa ja kaikkia ei edes oteta ilmaiseksi.
Vuokralle voi muuttaa ennen kuin vanhan saa myytyä. Talon voi hylätä ja osakkeet voi jättää yhtiön haltuun. Suomalaiset ovat vaan liian nössöjä toimimaan kuten hallitus haluaisi.
Ja sitten rahastat asunnottomuudella tekemällä maksullisen klikkilööpin Iltasanomiin tai Iltalehteen ja kuvittelet että asunnottomar maksaa siitä lööpistä.