Muistatko miltä tuntui syödä tuttia?
Muistatko piditkö tutistasi? Minä en muista enää, miltä tutin syöminen tarkalleen tuntui, mutta vasta lapsien myötä hoksasin, miksi esimerkiksi leipäjuuston natina hampaissa (on muuten aika identtinen tutin natinan kanssa) on ihan parasta mitä tiedän. Onneksi en koskaan oikein oppinut tupakoimaan, en varmaan pääsisi ikinä siitä eroon. Kaikesta päätellen tutti on ollut minulle hyvin rakas, ja tämän äitini on vahvistanutkin. Kuljin kaikkialle tutti suussa.
Kommentit (2)
Ai niin, tästä tuli mieleen yksi toinen juttu: taisi olla viime viikolla, kun AV:lla jossain ketjussa joku kertoi muistavansa, miltä tuntui imeä rintaa. Häntä oli imetetty 3-vuotiaaksi. Mä imetän 1,5-vuotiasta lasta ja oon välillä miettinyt, pitäiskö lopettaa, mutta kun luin tuon viestin, jossa kirjoittaja kertoi, miten turvalliselta ja mukavalta imeminen oli tuntunut, ajattelin, että mikäs kiire tässä.
2
En oikein muista, vaikka söinkin tuttia tosi isoksi (80-luvulla ei ollut niin tarkkaa sen asian kanssa). Kokeilin tässä joku aika sitten lapseni tuttia, ei puhutellut.