Voiko huonoihoinen nainen saada hyvän parisuhteen?
Hoidan kyllä ihoani, mutta aknearpia ja rosaceaa on vaikea saada pois. Hyväksyykö kukaan minua tällaisena?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olisin itsekin ottanut, mutta nainen löysi paremman miehen. Lapsen verran tiedän edenneen. Ei harmita, voin olla iloinen hanen - ei puolestaan, vaan hänen kanssaan. Toivon todella, että hänen kanssaan.
Pilkkasitko hänen ulkonäköään?
Jos sinulla on timmi kroppa etkä pelkää näyttää ja käyttää sitä, niin ketään miestä ei aknet sun muut kiinnosta.
Kyllä voi saada. On jossain miehiä joita kiinnostaa muukin kuin pelkkä iho. Mutta osalla ihmisistä se ei ole ainoa iho-ongelma, vaan on muutkin ihojutut siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on timmi kroppa etkä pelkää näyttää ja käyttää sitä, niin ketään miestä ei aknet sun muut kiinnosta.
Hmm, itse asiassa minulle on huudeltu kadulla, minulle on naurettu ja minut on uhattu pahoinpidellä. Vain siksi, koska olin ruma. Kroppa on ollut aina kunnossa.
- ap
Minun kolmessa pointissani ei ole ihoa. Varmasti on muitakin miehiä, joilla iho ei ole korkealla kriteeristössä tai jopa puuttuu kokonaan.
Hmm kyllä
Asenteesta kiinni ja luonteestasi sekä siitä, miten suhtaudut elämään 😁
Mulla on ollut 14-vuotiaasta finninen ja arpinen iho. Eikä pelkästään naama vaan koko kroppa. Kyllä se edelleenkin hävettää/ harmittaa ja latistaa itsetuntoa. Mutta kun olin laiha, sain treffipyyntöjä vaikka tiedettiin että olen pitkässä parisuhteessa. Nykyään painan reippaasti yli sata kiloa, eikä kukaan muu ole ehdotellut mulle muuta kun mieheni 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 14-vuotiaasta finninen ja arpinen iho. Eikä pelkästään naama vaan koko kroppa. Kyllä se edelleenkin hävettää/ harmittaa ja latistaa itsetuntoa. Mutta kun olin laiha, sain treffipyyntöjä vaikka tiedettiin että olen pitkässä parisuhteessa. Nykyään painan reippaasti yli sata kiloa, eikä kukaan muu ole ehdotellut mulle muuta kun mieheni 🤭
Minua ei ole koskaan kukaan lähestynyt.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, itse asiassa minulle on huudeltu kadulla, minulle on naurettu ja minut on uhattu pahoinpidellä. Vain siksi, koska olin ruma. Kroppa on ollut aina kunnossa.
- ap
Hyvin vaikea uskoa tätä tarinaa.
Kroppa kompensoi muuta ulkonäköä todella paljon, jos pukeutuu sitä korostaen. Ja meikillä voi peittää kaiken mitä kasvoissa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kroppa kompensoi muuta ulkonäköä todella paljon, jos pukeutuu sitä korostaen. Ja meikillä voi peittää kaiken mitä kasvoissa näkyy.
Älä sitten usko. Nuorena minulle todellakin huudeltiin törkeyksiä ulkonäöstä. En ehkä osannut pukeutua enkä meikata, mutta se ei oikeuta huutelua. Lisäksi luonnollisen meikin teko ongelmaiholle on todella vaikeaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Mielenkiintoista. Eli nainen on ok/siedettävä/kelpaava vain, jos huono iho on peitetty. Kumoat tuolla aiemman väitteesi siitä, ettei akne tms. muka haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Huolitko sokean puolison?
Tämä selvensi paljon.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kuinka montaa olet itse lähestynyt? - Ei minuakaan ole kukaan lähestynyt vaikka en omaa huonoa ihoa, enkä ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kuinka montaa olet itse lähestynyt? - Ei minuakaan ole kukaan lähestynyt vaikka en omaa huonoa ihoa, enkä ylipainoa.
Huonojen kokemusten takia en uskalla lähestyä ketään. Pakkien saaminen ei sinänsä haittaa, mutta pelkään nöyryytetyksi tulemista.
- ap
Mikset hoida arpia pois? Minä kävin ihonhionnassa jo 30 v sitten, oli hintansa väärti.
Kuulostaa aika epätodennäköiseltä. Miehille ei oikein tunnu riittävän mikään.
T. Hyväihoinen, hoikka ja sporttinen sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Mikset hoida arpia pois? Minä kävin ihonhionnassa jo 30 v sitten, oli hintansa väärti.
Aion kyllä hakeutua plastiikkakirurgin konsultaatioon, sillä en kestä katsoa itseäni peilistä
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Huonojen kokemusten takia en uskalla lähestyä ketään. Pakkien saaminen ei sinänsä haittaa, mutta pelkään nöyryytetyksi tulemista.
Jos mies tai nainen ei osaa antaa tahdikkaasti ja fiksusti pakkeja, vaan tahdikkaiden pakkien asemasta haluaa nöyryyttää tai ghostaa perusteettoamsti (huono iho tai yliapino ei oukeuta ghostaamsieen) niin tällaisellä henkilöllä on luultavati päässään, jotain vikaa.
Sinkkumies
- ap
Olisin itsekin ottanut, mutta nainen löysi paremman miehen. Lapsen verran tiedän edenneen. Ei harmita, voin olla iloinen hanen - ei puolestaan, vaan hänen kanssaan. Toivon todella, että hänen kanssaan.