Kauhuleffakonkarit! Suosittele kauhuleffaa jota katsellessa jopa sinä oikeasti pelkäsit, ainakin hetkittäin.
Mieluummin sellaista ”hiljaista”, ahdistavaa psykologista kauhua kuin jump scare tai goretyyppistä.
Kommentit (137)
Pikku kakkosen varokaa heikkoa jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan täysistunto.
Mitä helvettiä? Sehän on kreisikomediaa parhaimmillaan.
Ring
Varsinkin kun ovikello soi heti leffan loputyua klo 02.15
No ei ole mikään klassikko, mutta monia kauhuelokuvia kuitenkin katsoneena Hereditary on ollut pelottavin
Vierailija kirjoitti:
Ring
Varsinkin kun ovikello soi heti leffan loputyua klo 02.15
Avasitko?
Ghostland oli hyvä, sitten Insidious-elokuvatrilogia ja Conjuring 1 ja 2, samoin uusi The Nun.
Nämä tulevat äkkiseltään mieleen, tänä keväänä tulevalta Pet Sematarylta odotan myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä pelottavaa Manaajassa muka on. Överi ja naurettava.
Minulla on samat ajatukset Hohdosta. En myöskään tykännyt Uinu uinu lemmikistä tai Netflixin suht uudesta Kingin filmatisoinnista. En tykännyt niistä kirjoinakaan. En vain osaa eläytyä näihin yhtään. Cubekaan ei ollut pelottava, vaan lähinnä mielenkiintoinen. Conjuring on kyllä pelottava. Saan nyt alapeukkuja mutta ihan sama.
Kivikasvojen lepakkolinna. Tosin taisin olla alle 10v.
The Mirrors, v""u mitkä vainoharhat iski sen jälkeen ! Menin nukkumaan hampaat pesemättä ja meikit naamassa :D
It Follows. Todella karmiva tunnelma. Ihan huippu elokuva!
Hellraiser 1 ja 2. Mun mielestä ei niinkään pelottavia, mutta ahdistavia.
Vierailija kirjoitti:
The Mirrors, v""u mitkä vainoharhat iski sen jälkeen ! Menin nukkumaan hampaat pesemättä ja meikit naamassa :D
No just....! Mä onneton katsoin tämän, koska Kiefer ei koskaan ole missään pahassa leffassa. Virhe. Kylpyhuoneen peilikaappi aiheutti aivan hitonmoisia ongelmia varmaan pari viikkoa, ja mä olen kohta 40...ja se, joka ei saanut Marttyyreista kuuppaoireita.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin Hohto on kyllä klassikko.
Tuo elokuva vaikutti pikkuveljeeni niin paljon, että alkoi käyttäytyä samanlailla kuin Jack Nicholson. Veljeni oli 7 vuotias kun näki sen elokuvan vuonna 1984. Koulusta soiteltiin, että poika on tullut hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Decent 1 ja 2.
Ei löydy Netflixistä tuolla nimellä. Se on 'Descent' – laskeutuminen.
Kirja on monta kertaluokkaa parempi kuin leffa, josta Kingkään ei tykkää. Kirjassa hulluus on hotellin ominaisuus, leffassa tämän miesparan.
Mitä tapahtui Baby Janelle?