Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kommentti satutti "ei mun eksä vaan tolta näyttänyt kun se oli tiinenä"

Vierailija
17.03.2019 |

Minulla on iso raskausvatsa ja kiloja kertynyt raskauden aikana nyt kahdeksan. Pyysin miestä ottamaan kuvan, koska synnytykseen enää toivottavasti alle kuukausi. Mies katsoi kuvaa ja totesi
"ei mun eksä vaan tolta näyttänyt kun se oli tiinenä"

Miehen eksällä oli keskivertoa pienempi vatsa raskautensa aikana. Silti pahoitin tuosta mieleni, miksi oli pakko sanoa noin ikävästi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks idiootti on päässy levittämään geenejään. Koita kasvattaa siitä lapsesta isäänsä empaattisempi ihminen.

Vierailija
2/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon pentutehtaalta päivää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps:D.... Sorry

Vierailija
4/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että johtuu geeneistä, ja arvaas kumpi näistä ei ole sun lapsesi.

Vierailija
5/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yks idiootti on päässy levittämään geenejään. Koita kasvattaa siitä lapsesta isäänsä empaattisempi ihminen.

Miten onnistuu? Ap on valinnut minimissään kakkoskierroksella olevan urpån, ihan itse...

Vierailija
6/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinenä? Sehän vertaa naisia tuotantoeläimiin.

Vierailija
7/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi exä on ilmeisesti ollut lehmä... ihmiset eivät ole tiineenä. Osta miehelle liput ensi kesän maatalousnäyttelyyn... ehkä löytää rotulehmän sieltä.

Vierailija
8/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää palstajutut on saanut mut vakuuttuneeksi, että on todella, todella huono idea tehdä lapsia ihmisen kanssa, jolla on jo lapsia jonkun toisen kanssa. Sellaisesta ei yksinkertaisesti seuraa mitään hyvää. Niinkuin tässäkin nähdään. Varmasti ap olisi voinut löytää miehen, jolla ei ole lapsia ennestään, ja jolla olisi edes himmeä järjen valo. Miksi pitää lisääntyä tuollaisen eronneen miehen kanssa ja vielä kuormittaa lasta huonoilla geeneillä?

Vierailija
9/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset on tiineenä, lehmät ovat ummessa

Vierailija
10/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan heittänyt pienen muistutuksen että paljonkos herra niitä elareita maksaakaan saatettuaan aikanaan eksänsä tiineeksi? Kiinnostaako maksaa enemmän? Noilla puheilla se saattaa tulla ajankohtaiseksi pikemmin kuin arvaakaan.

Vierailija
11/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vaivaamaan että annatko miehesi laueta b rappuun nyt viime raskauksilla kuten exäkin antoi

Vierailija
12/12 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevoset on tiineenä, lehmät ovat ummessa[/quote]

Väärin. Lehmät ovat kantavana. Ummessa ne ovat silloin, kun eivät tuota maitoa, esim. huonon ravinnon vuoksi, mutta eivät välttämättä vasikoinnin vuoksi. Aikaisemmin vuosisadan alussa olivat lehmät ummessa koko talvikauden, koska niille ei riittänyt kuin olkia ravinnoksi.