Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle toinen nainen.

Vierailija
17.03.2019 |

Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.

Kommentit (322)

Vierailija
241/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se peiliin katsomisen paikka on aina sillä pettäjällä, ei petetyllä. Sellainen mies tai nainen joka ei kykene sanomaan ääneen, että haluaa erota, vaan pettää ja vierittää erovastuun petetylle, on kyllä täysin tunnevajaa yksilö ja tuskin uuden naisensa/miehensä kanssa osaa yhtään enempää suutaan avata.

Vierailija
242/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kiitos oma aviomieheni että petit. Välimme eivät uskottomuuden takia palaa koskaan ennalleen.

Ap, viestistäsi paistaa niin selvästi läpi se kuinka yrität selittää tapahtuneen parhain päin. Ei tule onnistumaan.

Outoa, että määritelet sivusta toisen kokemusta noin vahvasti, tietämättä tietenkään tilasteesta mitään. Oletko miettinyt, mikä toisen omastasi poikkeavassa kokemuksessa tai onnellisuudessa uhkaa sinua itseäsi?

Minua ap:n kertomus ilahdutti!

Minä olen kokenut traumaattisen kriisin ja sanoisin, että ap vaikuttaa tekstin perusteella olevan shokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kiitos oma aviomieheni että petit. Välimme eivät uskottomuuden takia palaa koskaan ennalleen.

Ap, viestistäsi paistaa niin selvästi läpi se kuinka yrität selittää tapahtuneen parhain päin. Ei tule onnistumaan.

Outoa, että määritelet sivusta toisen kokemusta noin vahvasti, tietämättä tietenkään tilasteesta mitään. Oletko miettinyt, mikä toisen omastasi poikkeavassa kokemuksessa tai onnellisuudessa uhkaa sinua itseäsi?

Minua ap:n kertomus ilahdutti!

Minä olen kokenut traumaattisen kriisin ja sanoisin, että ap vaikuttaa tekstin perusteella olevan shokissa.

Tai sitten joku on huvikseen kirjoittanut provon. Kriisin shokki vaiheessa ajattelu voi kuitenkin olla todella poikkeuksellista, kun mieli ei ole vielä kunnolla päässyt käsittelemään tapahtunutta.

Vierailija
244/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas ensimmäiset naiset, mihin suuntaan näissä jutuissa toimii tietosuoja ja yksityisyys?

Vierailija
245/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle toinen nainen kun sain klamyn ja sen seurauksena lapsettomuuden.

Kiitos tästä kuuluu lähinnä kuitenkin miehellesi... Pahoittelut lapsettomuudesta.

Vierailija
246/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä.

Lähtiessäni tosissani miehesi leikkiin mukaan, annoin hänen tuhota itseni. Hän rakensi meille mahtavat pilvilinnat ja minä tyhmä uskoin rakkauden huumassa kaiken.

En tiedä kumpi teistä on sairaampi. Miehesi, kun romutti maailmani, vai sinä kulisseissasi.

Oletko koskaan miettinyt, olisiko miehesi jäänyt luoksesi, jos et olisi uhannut riistää itseltäsi henkeä.

Vierailija
247/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaankaan kakkosella enää asiat kovin häävisti jos varattua pitää panna. Säälittävää.

Ei kai kenenkään PIDÄ, mutta jos sattuu haluttamaan.

Vierailija
248/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen, olisit vain heti kertonut suhteestasi mieheeni minulle, niin olisit saanut hänet paljon nopeammin itsellesi :D

Ymmärräthän, että arki hänen kanssaan ei juurikaan kiinnosta? Pese sinä ne paidat vaan.

Vierailija
249/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vaikuttaa olevan todella pelokkaan mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen. ollaan jo etukäteen ja toistenkin puolesta uhoamassa rangaistuksia, mitä seuraa jos heidän heikkoa omanarvontuntoaan joku uskaltaa loukata! Oletteko jotain tiukkaa uskonnollista porukkaa, vai? Kunniarikoksia tässä käsitellään?

Minä ainakin itse päätän elämäni ratkaisut, enkä pidä miehestänikään kiinni neljällä raajalla. Hän saa olla normaali ihminen, minulta ei tarvitse piilotella jos on sattunut ihastumaan toiseen, mutta en kyllä ole siitä tiedosta erityisesti kiinnostunutkaan. Olenhan itsekin ollut, ja sou what, elämä on. Yhdessä haluan kuitenkin olla niemenomaan mieheni kanssa, jonka olen erityisistä syistä valinnut kaikista maailman ihmisistä. 

Mitä tahansa meidän parisuhteessa tai sen ulkopuolella tapahtuu, me itse päätämme asioiden suuruusluokan ja merkityksen juuri meille, sekä suhtautumisemme siihen. Niin kauan, kuin jokin asia ei minua itseäni häiritse, ei  kukaan pelokas, miestään vahtiva kotiäiti vauvasaitilla todellakaan päätä minun suhtautumistani siihen, anteeksi vaan.

"Itsekunnioitus" on muuten hauska harhaanjohtamisnimi sille, että todellisuudessa kysymys on päinvastaisesta, huonoitsetuntoisesta kontrollista. Toisen ihmisen jokaisen ajatuksen vahtiminen on aivan turhaa, eikä se sellaista ihmistä edes kiinnosta, jolla on elämä.

Elämää ja sen kaikkia pieniä rönsyjä ei joka tapauksessa saa hallittua, millään kuristusotteella. Mitä jos lopetettaisiin se vauhko vahtiminen ja uhittelu, sen sijaan vaan nautittaisiin ainutlaatuisesta elämästämme ja suotaisiin se muillekin?

Ainakin mun elämä on juuri nyt aika täyttä ja ihanaa. Erityisesti, kun rinnalla on jo kauan ollut ihminen, jonka seura vaan on maailman parasta. Nautin jokaisesta päivästä hänen kanssaan - ja usein yötkin on tosi kivoja... :-)

Kehotan muitakin nostamaan katseensa tuosta ankeasta neliseinäisestä pelkonäkymästä vähän ylemmäs - elämään itseensä! Kyllä se kantaa!

Ihanaa lauantaita kaikille!

Tässä kommentissa on järkeä. Samaistun.

Vierailija
250/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Kai tiesit etteivät kaikki miehet ole noin tyhmiä? Moni mies on tajunnut vaimonsa arvon jo siinä vaiheessa, kun on alttarilla sanottu "tahdon" .

Luulen, että on naisen ajattelutapa, että näin piti käydä, jotta tajuamme toisemme arvon ja voimme jatkaa taistelua. Miehen ajatus lienee, ettei kadu pätkääkään ja jaksaa taas arkea pikku seikkailun ansiosta.

Todella harmillista, että moni nainen retkahtaa varattuun ja sotkeutuu tällaisiin kriisissä oleviin avioliittoihin.

Vierailija
251/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 20v yhdessä. Vaikka meilläkin on kriisi Menossa, niin en edes ajattele muita naisia.

Vierailija
252/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, höpö höpö. Olet katkeroitunut siitä ett sinua vedätettiin ja että miehesi on petturi. Jos hän on saanut sinut uskomaan tuommoista, niin olet melko vietävissä. Luultavasti sitä toista naista ei oikeasti kiinnosta tämä katkera avautumisesi. Hänellä varmasti riittää vientiä ja te virutte samassa huonossa suhteessanne ja miehesi tulee pettämään sinua uudestaan syöttäen taas sinulle vastaavaa sontaa. Yritä alkaa arvostamaan itseäsi ja ota vierellesi luotettava kumppani, joka ei hypi vieraissa kun tulee ongelmia.

Sama pätee näihin kakkosiin. Onko mitään säälittävämpää kuin varatun miehen/ naisen panijat?

- eri-

Vierailija
253/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Lähtiessäni tosissani miehesi leikkiin mukaan, annoin hänen tuhota itseni. Hän rakensi meille mahtavat pilvilinnat ja minä tyhmä uskoin rakkauden huumassa kaiken.

En tiedä kumpi teistä on sairaampi. Miehesi, kun romutti maailmani, vai sinä kulisseissasi.

Oletko koskaan miettinyt, olisiko miehesi jäänyt luoksesi, jos et olisi uhannut riistää itseltäsi henkeä.

Kaltaisesi luuskat saavat onneksi aina ansionsa mukaan.

Vierailija
254/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma huolehtii niistä lortteloista jotka panevat varattuja. Vaatii vaimolta erittäin hyvää itsetuntoa jatkaa suhdetta syrjähypyn jälkeen. Respect.

Vierailija
255/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä paras ketju tänä viikonloppuna. Ompas tullut taas kaikenlaisia näkökulmia. Oma elämäni tuntuu kyllä seesteiseltä ja vähän tylsältäkin tätä ketjua lukiessa, mutta hyvä niin.

Vierailija
256/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini oli muutaman kuukauden suhteessa mieheen, jonka vaimo odotti vauvaa. Siis sika mies, mutta oli kyllä kaikenlaiset ajatukset päässä tästä kaveristakin. En tiennyt, että on niim moraaliton ja tyhmä. Sitten kehtasi olla monta kuukautta aivan romuna kun eihän se mies sitä oikeasti halunnut vaan jatkoi avioliittoaan. En osannut sanoa mitään. En tiedä oppiko edes mitään.

Vierailija
257/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kaverini oli muutaman kuukauden suhteessa mieheen, jonka vaimo odotti vauvaa. Siis sika mies, mutta oli kyllä kaikenlaiset ajatukset päässä tästä kaveristakin. En tiennyt, että on niim moraaliton ja tyhmä. Sitten kehtasi olla monta kuukautta aivan romuna kun eihän se mies sitä oikeasti halunnut vaan jatkoi avioliittoaan. En osannut sanoa mitään. En tiedä oppiko edes mitään.

Miten muutaman kuukauden suhteesta varattuun mieheen voi mennä romuksi? No toivotaan, että molemmat osapuolet ottivat opikseen.

Vierailija
258/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, höpö höpö. Olet katkeroitunut siitä ett sinua vedätettiin ja että miehesi on petturi. Jos hän on saanut sinut uskomaan tuommoista, niin olet melko vietävissä. Luultavasti sitä toista naista ei oikeasti kiinnosta tämä katkera avautumisesi. Hänellä varmasti riittää vientiä ja te virutte samassa huonossa suhteessanne ja miehesi tulee pettämään sinua uudestaan syöttäen taas sinulle vastaavaa sontaa. Yritä alkaa arvostamaan itseäsi ja ota vierellesi luotettava kumppani, joka ei hypi vieraissa kun tulee ongelmia.

Sama pätee näihin kakkosiin. Onko mitään säälittävämpää kuin varatun miehen/ naisen panijat?

- eri-

Eh.. Et ole tainnut itse koskaan kokea kiihkeää seksiä tai rakkautta. Jos olisit, ymmärtäisit..

Vierailija
259/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri-

Eh.. Et ole tainnut itse koskaan kokea kiihkeää seksiä tai rakkautta. Jos olisit, ymmärtäisit..

Meinaatko että se mies (varattu) toimii jotenkin paremmin sängyssä sun kanssa?

höpsö tyttö ;)

Samaa munaa jos saatte ;)

Yhdistää ainakin ykkösen/kakkosen seksin lisäksi , mies maku :)

Viddu mitä juttuja.

Hairahdus on hairahdus, sitten jatketaan elämää.

Vierailija
260/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä jauhatte? Miksi olette aina sen naisen kimpussa? Miehesi se sinua petti, joten kiitä miestäsi. Miksi olette aina sen toisen naisen kimpussa, aina? Miksette sitä miestä analysoi? Miksette kritisoi miestä?

Nainen omistajat nimensä miehelle, eipä arvosta miehenne sitä. Noloa olla noin riippuvainen ja kahlittu. Ei ihme että miehille pahin loukkaus on tulla kutsutuksi naiseksi ja neideiksi.