Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos sinulle toinen nainen.

Vierailija
17.03.2019 |

Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, höpö höpö. Olet katkeroitunut siitä ett sinua vedätettiin ja että miehesi on petturi. Jos hän on saanut sinut uskomaan tuommoista, niin olet melko vietävissä. Luultavasti sitä toista naista ei oikeasti kiinnosta tämä katkera avautumisesi. Hänellä varmasti riittää vientiä ja te virutte samassa huonossa suhteessanne ja miehesi tulee pettämään sinua uudestaan syöttäen taas sinulle vastaavaa sontaa. Yritä alkaa arvostamaan itseäsi ja ota vierellesi luotettava kumppani, joka ei hypi vieraissa kun tulee ongelmia.

Sama pätee näihin kakkosiin. Onko mitään säälittävämpää kuin varatun miehen/ naisen panijat?

- eri-

Eh.. Et ole tainnut itse koskaan kokea kiihkeää seksiä tai rakkautta. Jos olisit, ymmärtäisit..

Meinaatko että se mies (varattu) toimii jotenkin paremmin sängyssä sun kanssa?

höpsö tyttö ;)

Samaa munaa jos saatte ;)

Yhdistää ainakin ykkösen/kakkosen seksin lisäksi , mies maku :)

Viddu mitä juttuja.

Hairahdus on hairahdus, sitten jatketaan elämää.

Äläpäs nyt, kun et tiedä koko tarinaa. Ja sitä paitsi, tunteet... Rakkaus on rakkautta ja velvollisuus on eri asia.

Eipä olla katkeria, jos se muna seisoo vähän kovemmin vieraissa.

Vierailija
262/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs kaverini oli muutaman kuukauden suhteessa mieheen, jonka vaimo odotti vauvaa. Siis sika mies, mutta oli kyllä kaikenlaiset ajatukset päässä tästä kaveristakin. En tiennyt, että on niim moraaliton ja tyhmä. Sitten kehtasi olla monta kuukautta aivan romuna kun eihän se mies sitä oikeasti halunnut vaan jatkoi avioliittoaan. En osannut sanoa mitään. En tiedä oppiko edes mitään.

Miten muutaman kuukauden suhteesta varattuun mieheen voi mennä romuksi? No toivotaan, että molemmat osapuolet ottivat opikseen.

Samaa olen miettinyt. Mutta oli vissiin niin rakastunut ekasta panosta lähtien siihen ukkomieheen ja jo ehtinyt ajatella itsensä siihen vaimon paikalle ja miehen omien lastensa uudeksi isäksi kun oli omat lapsetkin kuulemma sille jo esitellyt, tiedä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tätä jauhatte? Miksi olette aina sen naisen kimpussa? Miehesi se sinua petti, joten kiitä miestäsi. Miksi olette aina sen toisen naisen kimpussa, aina? Miksette sitä miestä analysoi? Miksette kritisoi miestä?

Nainen omistajat nimensä miehelle, eipä arvosta miehenne sitä. Noloa olla noin riippuvainen ja kahlittu. Ei ihme että miehille pahin loukkaus on tulla kutsutuksi naiseksi ja neideiksi.

Nimenomaan. Kiittele sitä miestäsi siellä kotona. Tee ihana illallinen ja askartele kiitoskortti, että kiitos rakas, kun olit suhteessa toiseen naiseen. Ihana kulta, kun panit toista, tästä on hyvä jatkaa.

Vierailija
264/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ette taaskaan osoita mitään vihaa miestä kohtaan. Jos etsii juttuja pettävistä naisista niin kauheaa väkivallalla uhkailua ja käsketään heti jättää nainen. Naiset vain lässyttää suurista rakkauksista kun mies pettää. Onko lyöminenkin rakkautta? Hei haloo miten naiiveja olette.

Ihan käytettyjä, säälittäviä panoja te vaimot olette.

Vierailija
265/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, höpö höpö. Olet katkeroitunut siitä ett sinua vedätettiin ja että miehesi on petturi. Jos hän on saanut sinut uskomaan tuommoista, niin olet melko vietävissä. Luultavasti sitä toista naista ei oikeasti kiinnosta tämä katkera avautumisesi. Hänellä varmasti riittää vientiä ja te virutte samassa huonossa suhteessanne ja miehesi tulee pettämään sinua uudestaan syöttäen taas sinulle vastaavaa sontaa. Yritä alkaa arvostamaan itseäsi ja ota vierellesi luotettava kumppani, joka ei hypi vieraissa kun tulee ongelmia.

Sama pätee näihin kakkosiin. Onko mitään säälittävämpää kuin varatun miehen/ naisen panijat?

- eri-

Eh.. Et ole tainnut itse koskaan kokea kiihkeää seksiä tai rakkautta. Jos olisit, ymmärtäisit..

Meinaatko että se mies (varattu) toimii jotenkin paremmin sängyssä sun kanssa?

höpsö tyttö ;)

Samaa munaa jos saatte ;)

Yhdistää ainakin ykkösen/kakkosen seksin lisäksi , mies maku :)

Viddu mitä juttuja.

Hairahdus on hairahdus, sitten jatketaan elämää.

Äläpäs nyt, kun et tiedä koko tarinaa. Ja sitä paitsi, tunteet... Rakkaus on rakkautta ja velvollisuus on eri asia.

Eipä olla katkeria, jos se muna seisoo vähän kovemmin vieraissa.

No höpsis, en ollut oloittaja enkä kyllä millään lailla katkerakaan.

Ei mun elämäni siihen kaatunut että oli meilläkin juttumme, kummallakin.

Sata vuotta sitten...

Se hairahdus (puolin ja toisin) on unohdettu juttu.

Hyvin ja kovana seisoo edelleen, sillä erotuksella että joku muu itkee perään.

Mun seksi elämä on loistavaa :)

Elämä jatkuu, ehkä joku muu on katkera?

Että nää jutut on ihania...

Vierailija
266/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahto ja sydän sanoo kenen kanssa sitä elämäänsä elelee.

Ei pitkiä suhteita useasti ole ilman ongelmia matkan varrella.

Aina oppii uutta, itsestään sekä puolisostaan. Luovuttaminen on useasti hyvinkin paljon helpompi vaihtoehto.

Näissä keskusteluissa on jotenkin hyvin häiritsevää se, että joku/jotkut oikeasti ajattelevat ihmisten olevan yhsessä jostain velvollisuuden tunnosta? Pakosta.

No, jokainen tavallaan.

Me erottiin, yritettiin erota ja tässä ollaan.

Vahvempana pariskuntana, virheitä tehneinä. Ollaan loukattu , puhuttu rumasti ja petetty.

Kumpikin. Kivittäkää vaan. 

Edellämainitut asiat ja niiden käsittelyn jälkipyykki ei sujunut helposti, siihen sitouduttiin ja se kannatti.

Rakkaus on aikamoinen voimavara, ei siihen muutaman kuukauden salasuhde/pettäminen tms. pääse väliin.

Ei millään jos on tahtoa, löytyy toivoa ja jos rakastaa kaikki, myös anteeksanto puolin ja toisin on mahdollista.

Ja kaikki jatkuu vahvempana

Vierailija
267/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettää, on itsestäänselvää, että miestä syytetään tottakai. Mutta itse en henkilökohtaisesti ymmärrä niiden kakkosten  järjenjuoksua. He saavat itselleen miehen joka pettää ja on valmis pettämään kun parempi tulee vastaan tai parisuhteessa tulee ongelmia. Eikö se kerro jo aika paljon siitä pettävän miehen luonteesta, että on ylipäätään valmis pettämään ? Sehän kertoo miehestä sen, että ei pysty ongelmia suhteessa käsittelemään, kun on petettävä mieluummin kuin selvitettävä ongelmat tai erottava. On aika järjenköyhyyttä kyllä niiltä toisilta naisiltakin elää kuvitelmassa, että mies muuttuu kuin taikaiskusta.

Vierailija
268/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kakkospatjat saa jotain tyydytystä siitä kun kuvittelevat että ovat ”voittaneet” vaimon tms. pimeetä. Mitä olen ite lähipiirissä nähnyt niin 99% tapauksista vaimo on se vetävämpi, kauniimpi ja fiksumpi kun tää yleensä vähän hitaampi ja homssuisempi kakkonen.

Vierailija
269/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muutama kommentti niin naurettava tähän loppuun, ettei jaksa lukea enää tätä ketjua.

Enempi homssuiselta kuulostaa vaimo, joka ajattelee, että liitto on hieno, kun käytiin kumpikin vähä vierasta maistamassa ja tässä yhä ollaan. Eipä oo kummoiset kriteerit pysyä avioliitossa.

Vierailija
270/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pettää, on itsestäänselvää, että miestä syytetään tottakai. Mutta itse en henkilökohtaisesti ymmärrä niiden kakkosten  järjenjuoksua. He saavat itselleen miehen joka pettää ja on valmis pettämään kun parempi tulee vastaan tai parisuhteessa tulee ongelmia. Eikö se kerro jo aika paljon siitä pettävän miehen luonteesta, että on ylipäätään valmis pettämään ? Sehän kertoo miehestä sen, että ei pysty ongelmia suhteessa käsittelemään, kun on petettävä mieluummin kuin selvitettävä ongelmat tai erottava. On aika järjenköyhyyttä kyllä niiltä toisilta naisiltakin elää kuvitelmassa, että mies muuttuu kuin taikaiskusta.

Tai sitten tämä "kakkonen" ei ole odottamassa mitään suhdetta. Ainakin itselleni tällaisessa tilanteessa on ollut tärkeintä olla ihmisen kanssa, jolla ei ole odotuksia tai vaatimuksia. Ei tarvitse esittää parempaa kuin onkaan eikä yrittää hurmata. Voi juoda olutta, puhua syntyjä syviä raadollisistakin asioista, harrastaa seksiä ja olla lähekkäin piittaamatta sosiaalisesta statuksesta, taloudesta, arjen paineista. Ei minua ole koskaan kiinnostanut miehen parisuhdeasiat, vähään aikaan en edes tiennyt että mies oli naimisissa. Ja kun sain tietää, ei se hetkauttanut minua mihinkään suuntaan. Se oli miehen asia, ei minun. 

Mutta se, että miestä syytettäisiin kun hän pettää, ei minun kokemukseni mukaan kyllä pidä paikkaansa. Yleensä syyllinen on se sinkkunainen, koska tämän olisi pitänyt palkata yksityisetsivä selvittämään miehen parisuhdetilanne jotta voisi tarvittaessa torjua tämän täysin tuntemattoman ihmisen tunteita säästääkseen.

Vierailija
271/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sitä vieraissa juoksevaa miestä syytetään > yhden lauseen verran ja koko loppu kommentointi keskittyykin syyttämään sitä toista naista.

Vierailija
272/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toinen nainen. Ollut tälle samalle miehelle jo yli 5 vuotta. En tiedä onko vaimo kauniinpi, seksikkäämpi tai parempi sängyssä kuin minä, koska emme puhu hänestä koskaan mitään. Mies ei koskaan moiti vaimoaan tai valita seksin puutetta kotonaan. Vaimosta tai perheestä ei vain puhuta. Mitään. Ikinä. Meillä riittää puhuttavaa muistakin aiheista. Vastaavasti myöskään minä en odota miehen eroavan. Tai jos mies eroaisikin, en alkaisi seurustella miehen kanssa tai haluaisi hänen kanssaan naimisiin.

Eli kaikki miehet eivät hauku vaimojaan tai kaikki toiset naiset eivät halua näiden miesten kanssa naimisiin.

Vierailija
273/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta. Aloitushan olikin, että vaimo kiitteli toista naista, kun miehen petturuus tämän kanssa olikin pelastanut suhteen. Loppuun vielä voivotteli, että harmi, kun sinä rakastuit. Tarinoita on yhtä monta, kuin suhteita. Joillekin vaimon tai miehen sivusuhde voi olla pelastus, mutta ihmisiäkin on erilaisia.

Toiset elävät niin tunteella ja ovat herkkiä, eivätkä toivu pettämisestä koskaan. Vastaavasti toinen nainen voi olla rakastunut tai vain seksin perässä. Miehen menetys ei tunnu pahalta jos tunteita ei ole.

Oma tarinani on uskomaton. Minut on haukuttu naiiviksi, tyhmäksi ja h... Virheeni oli luottaa ennestään tuntemani miehen sanaan. Kaikkiin tekoihin ja puheisiin. Miksi olisin epäillyt? Tuttu mies ja tiesin paljonkin heidän elämästään.

Rakkaus. Se on niin voimakas tunne. Ei sitä osaa selittää. Pahoittelut vaimolle, mutta koen, etten ole oikeasti anteeksipyyntöä velkaa, koska mies huijasi minua. Johdatti harhaan. Valehteli kummallekin. Lopulta jäi vain käsitys, että mies käytti yli vuoden hyväkseen minun rakkautta. Sai sitä pesää, kun kotona ei seksi puuhat onnistunut.

Mutta, hyvin hän näytteli rakastunutta. Tirautti kyyneleitäkin aina hyvästien yhteydessä. Sain tuntea olevani rakastettu ja hänen elämänsä valo. Ei se ollut naiiviutta. Se oli puoleltani ihan oikeaa rakkautta. Jos mies oikeasti näytteli vuoden ajan rakastavansa ja se pelasti heidän liittonsa, niin hyvä niin. Hän eläköön omantuntonsa kanssa ja vaimo huijarimiehensä kanssa.

Vierailija
274/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Lähtiessäni tosissani miehesi leikkiin mukaan, annoin hänen tuhota itseni. Hän rakensi meille mahtavat pilvilinnat ja minä tyhmä uskoin rakkauden huumassa kaiken.

En tiedä kumpi teistä on sairaampi. Miehesi, kun romutti maailmani, vai sinä kulisseissasi.

Oletko koskaan miettinyt, olisiko miehesi jäänyt luoksesi, jos et olisi uhannut riistää itseltäsi henkeä.

Sitä saa, mitä tilaa! Hyvä jos olet henkisesti rikki, se on sinulle oikein! Onko käynyt ikinä mielessä että kaikki miehen jutut oli valetta? Valehteli tunteensa, vaimon tekemiset ja sanomiset, yleensäkin kaiken! Sai sillä tavalla sinut koukkuun! Luuletko tosiaan että hän olisi valinnut sinut? Vanhan, rupsahtaneen wt yh-äidin? Loppupeleissä vain tajusi että on aika lopettaa pelleily ennenkuin menettää lopullisesti elämänsä rakkauden, nuoren ja kauniin vaimonsa.

Vierailija
275/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Lähtiessäni tosissani miehesi leikkiin mukaan, annoin hänen tuhota itseni. Hän rakensi meille mahtavat pilvilinnat ja minä tyhmä uskoin rakkauden huumassa kaiken.

En tiedä kumpi teistä on sairaampi. Miehesi, kun romutti maailmani, vai sinä kulisseissasi.

Oletko koskaan miettinyt, olisiko miehesi jäänyt luoksesi, jos et olisi uhannut riistää itseltäsi henkeä.

Sitä saa, mitä tilaa! Hyvä jos olet henkisesti rikki, se on sinulle oikein! Onko käynyt ikinä mielessä että kaikki miehen jutut oli valetta? Valehteli tunteensa, vaimon tekemiset ja sanomiset, yleensäkin kaiken! Sai sillä tavalla sinut koukkuun! Luuletko tosiaan että hän olisi valinnut sinut? Vanhan, rupsahtaneen wt yh-äidin? Loppupeleissä vain tajusi että on aika lopettaa pelleily ennenkuin menettää lopullisesti elämänsä rakkauden, nuoren ja kauniin vaimonsa.

Olen pahoillani puolestasi. Mielenterveysongelmien hoito on Suomessa pahasti retuperällä. Toivottavasti saat apua.

-ohis-

Vierailija
276/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

😂😂😂

Vierailija
277/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Sähän olisit voinut varoittaa, jos vaimo olet. Että hyi, älkää uskoko mun miehen puheita, se puhuu aina paskaa ja on julma hyväksikäyttäjä.

Vierailija
278/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

No höh. Ei ihmekään että sä oot katkera. Meni sitten panemaan rupsahtanutta wt yh mammaa ja jäi vielä sellaisesta kiinni. Oot kyllä varsinainen jalokivi kun otit takasisin. Kyllä vähemmästäkin tulee tarve oksentaa vauvapalstalle. Eihän tuollaisesta voi edes kelleen puhua. On hienoa että kuitenkin onnistuitte vielä tulemaan onnellisiksi. Toivottavasti mies tajuaa miten jalo vaimo sillä on. Ja vielä nuori ja kauniskin.

Vierailija
279/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kakkoset on aina niin naiiveja ja kilpailunhaluisia, ja vaimot vapaamielisiä ja suvaitsevaisia? Oisko näissä piirteissä jotain osviittaa siitä, miksi roolit ovat jakautuneet juuri näin päin. Hmm. 

t. Sivusta seurannut

Vierailija
280/322 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt että miten ne kakkoset jotka rakastuu on niin älyttömän sinisilmäisiä? Uskoo kaiken, mitä mies (yleensä humalassa) sanoo. Tapaavat yleensä vain silloin kun mies on humalassa, ei siis välttämättä tunne oikeasti koko miestä. Miehellä ei edes aikomustakaan jättää vaimoaan, hakee vain huomiota. Vaimot taas tuntee miehensä läpikotaisin niin hyvässä kuin pahassa ja on sen takia valmiit hyväksymään miehen kännipanosekoilut.