Kiitos sinulle toinen nainen.
Kiitos, että olit. Kiitos, että ravistelit meitä ja herätit meidät. Kiitos, että pidit miehestäni huolta silloin kun hänellä oli vaikeaa. Kiitos, että annoit hänelle rakkautesi ja läheisyytesi silloin kun en itse siihen pystynyt. Kiitos, että autoit meitä näkemään, missä suhteemme varjot leikkasivat valon. Missä pimeys oli jyrkän väistymättömänä ja missä seinät nousivat loputtoman korkeina vastaan. Olen kiitollinen, että kuljit rinnallamme hetken. Kiitos, että mieheni sai raahautua polullasi pienen matkan. Kiitos sinulle toinen nainen, että sait meidät ymmärtämään, mikä elämässämme on tärkeintä ja minkä takia tulemme taistelemaan loppuun asti. Kiitos, että autoit miestäni näkemään minun todellisen arvoni ja minua näkemään hänen arvonsa. Olen sinulle vilpittömän kiitollinen siitä, että avasit silmämme pitkän unissakävelyn jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja olen pahoillani siitä, että sinä rakastuit.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jokainen petetty vaimo saisi video materiaalia miehen ja toisen naisen keskusteluista ja touhuista, niin siinä ne silmät todellisesti aukeaisivat. Eipä viitsisi puhua kunnioituksesta enää ikinä samassa lauseessa aviomies sanan kanssa. Minulla oli suhde varattuun mieheen. Pitkään. Suhde oli todella kiihkeä ja rakastimme toisiamme. Ei sellaisia tunteita voi esittää. Vaimo sai tietää suhteestamme ja alkoi käsittämätön kulissien pystytys. Aivan kuin mies olisi ollut vaimon omaisuutta ja olisin yrittänyt varastaa miestä, jolla ei ole omaa tahtoa. Siitä tuli farssi. Uhkailtiin lasten viemisellä, poliisilla, hengellä.. Luovutin.
Tämä reppana ukko olisi voinut valita toisin. Ilmeisesti sitä omaa tahtoa ei löytynyt kuin petipuuhiin.
Opin, että älä koskaan sekaannu varattuun. Vastassasi on aina omistushaluinen häviötä pelkäävä vaimo.Siis oliko tämä panoori nyt se rakastettu kumppani vaiko reppana ukko? Ei ihan tullut selväksi? Ja siis kaikkeen oli lopulta syypää vaimo?
Asia selvä!
Juu, vaimot on näiden ukkomiehiä jahtaavien ikäneitojen pahimpia vihollisia, ymmärrettävästä syystä tietysti. Ja heidän haaveissaan asetelma on aina se, että mies on vaimon kanssa naimisissa pakosta ja vasten tahtoaan ja tuo epätoivoisesti miehessä roikkuva munahaukka on se oikea, todellinen rakkaus.
Ihme kyllä ne miehet lähes poikkeuksetta kuitenkin jäävät noihin lähes ihmisoikeuksien vastaisiin pakkoavioliitto-asetelmiinsa, ja vosu "jatkaa elämäänsä" (= etsii seuraavan ukkomiehen, jonka hetken huviksi voi parhaassa lykyssä päästä).
Enkäpä he oikeasti tarvitsevat nuo fantasiansa. Ainakin tuntuu kovasti menevän tunteisiin tämä keskustelu :)
Täytyy ymmärtää, että toiselle naiselle on sepitetty satuja kuukausia, ehkä vuosia, siitä kuinka julma vaimo miehellä on. Miten avioliitosta puuttuu seksi ja kotona ei edes seiso. Vaimo päättää kaikesta ja mies ei uskalla erota, kun vaimo vie rahat ja lapset. Toinen nainen elää sellaisessa maailmassa.
Kun taas vaimolle on kerrottu, että toinen nainen olikin virhe. Ruma akka, joka tyrkytti itseään ja mies ei tiennyt mitä teki. Mies syyttää täysin toisen naisen viettelytaitoja omasta petturuudestaan.
Ja sitten kun nämä kaksi ihan eri selitystä ja maailmaa kohtaa, eihän siitä voi tulla kuin kauhea tappelu ja palstalla riehuminen, syyttely ym. Tottakai vaimo uskoo miestään, eihän kukaan halua nukkua öitään miehen vieressä, joka on pettänyt ja sanoo saaneensa elämänsä parasta seksiä todella kauniilta naiselta ja harkinnut tekoaan ja tullut tulokseen, että kyllä kannattaa riskeerata avioliitto tämän p***Un vuoksi.Hyvin kiteytetty. Lisään vielä, että jos se toinen nainen tietäisi, myöskään hän tuskin haluaisi tavata pikaisesti ja piilossa, sydän onnesta pamppaillen miestä, joka kotiin mentyään halaa ja suukottelee vaimoaan ja illalla rakastelee tätä hellän kiihkeästi. Vie aamupalan sänkyyn ja muutenkin huomioi kaikin tavoin, ihailee ja kehuu, tuo kukkia, nauttii seksistä.
Ja se "ruma vaimo" vieläpä usein osoittautuu yllättävänkin timmiksi ja kauniiksi (kauniita naisia petetään ihan siinä kuin vaatimattomamman näköisiäkin).
Tilanteen kokonaisuus on hyvin usein juuri tämä. Molemmat naiset tuntevat itsensä erityisiksi ja rakastetuiksi ja kaksoiselämän valjettua hyökkäävät villipedon lailla toistensa kimppuun, kun eivät pysty edes kuvittelemaan tuota toista todellisuutta ja miehen useita rooleja siinä.
Usein mies sitten kokonaan ulkoistaa itsensä noista "kissatappeluista". Ja koska miehellä on ydinperheessä niin paljon liossa, niin koko huvin hinnan maksaa yleensä se toinen nainen, joka sitten selitetään vaimolle, kuten ap osuvasti kirjoitti, "rumaksi akaksi, joka tyrkytti itseään ja mies ei tiennyt mitä teki. Ja mies syyttää täysin toisen naisen viettelytaitoja omasta petturuudestaan".
Vaimo antaa anteeksi, eikä se noilla selityksillä ole välttämättä edes niin vaikeaa. Yhdessä miehen kanssa sitten inhotaan ja kauhistellaan sitä toista naista. Ja elämä jatkuu.
Vaimo kyllä antaisi anteeksi, mutta kun se mies ei tule takaisin vaikka vaimo uhkaa itsemurhalla (viestit edelleen tallessa) ja tekee kaikkensa, että lasten tapaaminen on joka kerta vaikeaa. Monesti mies on miettinyt, että olisiko pitänyt jäädä, jottei olisi menettänyt lapsiaan. Antaa periksi vaimon uhkailulle, joka jatkuu vuosien jälkeekin. Sen kauniin, timmin, seksikkään ja upean vaimon, joka on osoittautunut pa**ksi sisältä.
Tai olisiko voinut hoitaa eron ensin ilman kakkoskuvioita? Olisi saattanut jäädä hyvät välit exään ja lapsiinkin...
En henkilökohtaisesti arvosta lasten käyttämistä lyömäaseena, mutta kun tietäâ elävänsä perhe-elämää, kannattais junailla asiat läpi rehellisesti ja luottamuksella. Ymmärrän hyvinjos vaimon halu yhteistyöhön loppuu jos kohdellaan kuin likasankoa. Ei sen vaimon tartte hymyssä suin hyväksyä salasuhteita tai sitä että mies vaihtaa toiseen. Ei hänen tartte siunata ja hyväksyä kakkosta vaikka kakkonen sitä toivookin. Kakkonen tuskin samassa asetelmassa toimisi sen suvereenimmin.
Niin sinun kiihkeä mahdollisuutesi seksiin ja rakkautesihan se tässä maailmassa on ainoa tärkeä ja tavoittelemisin arvoinen asia. Muista Ihmisistä viis.
Mua kiinnostaa tietää miten näitä Hedoinisteja kasvatetaan? Ihan vaan etten tee samaa virhettä jälkikasvuni kanssa.