Känninäkijä hetken paikalla, ennustan sinulle...
Kysy rohkeasti. Itselleni ennustan kevyen promillen ohkaisen tasoittelupäivän, huomenna kun on duuniin selvittävä.
Kommentit (27)
No kerropa mitä olen juonut, oi känninnäkijä.
Moneltako kannaattaa lopetta ettei huomenna haise?
Olen käymässä työpaikalla ja nyt selvä. Mutta kun lähden tästä kohta kotiin, niin olenko myhemmin iltapäivällä kännissä?
Känninäkijän hetki oli todella lyhyt...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:29"]
No kerropa mitä olen juonut, oi känninnäkijä.
Moneltako kannaattaa lopetta ettei huomenna haise?
[/quote]
Riippuu monelta olet aloittanut ja onko useampi päivä takana. Lopeta kuitenkin viimeistään puoli yhdeksän ja käy suohkussa. Nuku 10 tuntia ja et haise aamulla. T, Känninnäkijä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:18"]
Johtuuko rupinaamani viinistä, salmiakista, molemmista vai ei kummastakaan? Nimim. 40v.
[/quote]
Ei mistään noista vaan siitä että ulkoilet liian vähän. T, Känninnäkijä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:26"]
Olenko raskaana?
[/quote]
Apteekista saa testejä. Koska kuitenkin kysyit asiaa nyt känninäkijältä, niin todella toivon etttet ole. Hyviä humalia! T, Känninnäkijä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:28"]
MIksi anoppini on niin ilkeä?
[/quote]
En tiedä. Osta sille kahvilikööripullo niin ei ole jatkossa ainakaan sinulle. T, Känninnäkijä
Saanko huomisen anatomian tentin läpi, vaikka luen siihen nyt parin oluen voimalla? Tenttiin tulevat asiat ei ihan uutta, mutta silmät harittaa ja lukuvoimat loppuu.
Kännäävä tuleva sh
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:09"]
Saanko huomisen anatomian tentin läpi, vaikka luen siihen nyt parin oluen voimalla? Tenttiin tulevat asiat ei ihan uutta, mutta silmät harittaa ja lukuvoimat loppuu.
Kännäävä tuleva sh
[/quote]
Kyllä saat jos pidät oluet sopivissa rajoissa. Itse kirjoitin aikoinaan yliopiston teknisen alan lopputyön punaviinin voimalla, sain hyvän arvosanan. T, känninäkijä
Olen tissutellut nyt kolmisen viikkoa ja opiskellut siinä ohessa. Loppuuko tämä koskaan?
Väsyttää ja touhu tuntuu ylivoimaiselta, mutta toistaiseksi arvosanat ovat pysyneet kiitettävinä.
Pärjäänkö työelämässä paremmin, kun vedän opiskelun rankasti?
Oli onko työelämä sitten lastenleikkiä?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:23"]
Olen tissutellut nyt kolmisen viikkoa ja opiskellut siinä ohessa. Loppuuko tämä koskaan?
Väsyttää ja touhu tuntuu ylivoimaiselta, mutta toistaiseksi arvosanat ovat pysyneet kiitettävinä.
Pärjäänkö työelämässä paremmin, kun vedän opiskelun rankasti?
Oli onko työelämä sitten lastenleikkiä?
[/quote]
Ei, koulussa olet yksi ryhmästä. Työelämä rankuudessaan voittaa koulun 10-0. Lopeta tissuttelu!
Saanko enää lapsia? Tulenko koskaan olemaan enää tarpeeksi terve?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:32"]
Saanko enää lapsia? Tulenko koskaan olemaan enää tarpeeksi terve?
[/quote]
Riippuu iästäsi saatko enää lapsia. Ota pari konjakkia, ei ne paranna, mutta tunnet itsesi hetken terveemmäksi. T, Känninäkijä
Millon vietän seuraavan kerran railakkaan viikonlopun, jolloin oon ihan seis ja tööt, mutta kuitenkin niin että uskallan itse olla aloitteellinen ja rohkea ja saan solmittua ihania uusia ihmissuhteita ja bailata kuin apina ja olla tanssilattian kuningatar?
Miesystäväni on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ei vastaa puhelimeen. Mitä on tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:42"]
Millon vietän seuraavan kerran railakkaan viikonlopun, jolloin oon ihan seis ja tööt, mutta kuitenkin niin että uskallan itse olla aloitteellinen ja rohkea ja saan solmittua ihania uusia ihmissuhteita ja bailata kuin apina ja olla tanssilattian kuningatar?
[/quote]
Sitten kun saat lapsille hoitajan. Sekään ei riitä, kaverisi on saatava myös, ei baariin kukaan yksin halua lähteä. T, Känninäkijä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:42"]
[/quote]
Sitten kun saat lapsille hoitajan. Sekään ei riitä, kaverisi on saatava myös, ei baariin kukaan yksin halua lähteä. T, Känninäkijä
[/quote]
Mulla ei ole lapsia, eikä kavereillakaan. Kiitos kuitenkin ennustuksesta, vaikka et kovin kummoinen näkijä olekaan. :)
Johtuuko rupinaamani viinistä, salmiakista, molemmista vai ei kummastakaan? Nimim. 40v.