Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette pesseet vauvan vaunut?

Vierailija
12.03.2013 |

Voiko niitä höyrypesurilla pestä, kankaita? Lähteekö puhtaaksi (ihan normikatupöly-tavanomainen käytössä tullut lika)? Tarviiko runkoon jotain pesuainetta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin irti kaiken irti lähtevän. Kuomuun jäi kaaret ja pohjaan tukilevyt, niin pesin sitteni käsin.

(kuvat irroitus vaiheista on hyvät, niin ei tartte pohtia kuin kokoat takaisin!)

Tarvitsi vain ison saavin ja paljon, paljon huuhtelua. Harmi kun ei tajunnut kesällä pestä tai pitää esikoisella siinä kunnon suojaa. Oli sotkenut mm metsäretkellä mustikoilla...

Ei se vähäinen "katupöly" olis niinkään haitannut. Ja ehkä sen kopan pehmusteen peseminen olis riittänyt...

Vierailija
2/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroitin kaiken minkä irti sai - ja oikeastaan kaiken sai irti. ;) Pistin ruuvit minigrip-pussiin ja teipillä kiinni niihin kohtiin mistä olin ne irroittanut, ja otin kuvat miten olin kankaat irroitellut. Pesin ihan koneessa neljässäkympissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa kaikki 30 c, minkä irti sain. Kuomun olen irrottanut ja pessyt käsin, mäntysaippualla ja harjalla.

Eikai siihen runkoon mitään erikoisaineita tarvi. vaikka tiskiaineella. Tai voisikohan teräksisille kodinkoneille tarkoitetulla aineella pestä tai patapata? >Meillä alumiini runko, olen sen yleisaineella pyyhkinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan