Känninäkijä hetken paikalla, ennustan sinulle...
Kysy rohkeasti. Itselleni ennustan kevyen promillen ohkaisen tasoittelupäivän, huomenna kun on duuniin selvittävä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:44"]
Miesystäväni on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Ei vastaa puhelimeen. Mitä on tapahtunut?
[/quote]
Viinapiru todennäköisesti, ehkä nukkuu vaan kaverin sohvalla väsymystä pois. Kun tulee kotiin, keitä sille teetä ja voileipä. Tarkista kuitenkin ettei vaatteet tuoksu naisen hajuvedelle ja ettei kauluksessa tai kikkelissä ole huulipunaa. T, Känninäkijä
Tämä känninäkijä on kyllä palmusunnuntain piristys =D. Kiitos =))!!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:42"]
Millon vietän seuraavan kerran railakkaan viikonlopun, jolloin oon ihan seis ja tööt, mutta kuitenkin niin että uskallan itse olla aloitteellinen ja rohkea ja saan solmittua ihania uusia ihmissuhteita ja bailata kuin apina ja olla tanssilattian kuningatar?
[/quote]
Sitten kun saat lapsille hoitajan. Sekään ei riitä, kaverisi on saatava myös, ei baariin kukaan yksin halua lähteä. T, Känninäkijä
[/quote]
Mulla ei ole lapsia, eikä kavereillakaan. Kiitos kuitenkin ennustuksesta, vaikka et kovin kummoinen näkijä olekaan. :)
[/quote]
Ehkäpä sulla seuraavalla kerralla on jo lapsia. Älä väheksy Känninäkijää.
[/quote]
Hik, hyvä vastaus ja kiitokset tukemisesta. Kristallipallosi oli kossupulloani kirkkaampi tällä kertaa. T, Känninäkijä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:54"]
Millon vietän seuraavan kerran railakkaan viikonlopun, jolloin oon ihan seis ja tööt, mutta kuitenkin niin että uskallan itse olla aloitteellinen ja rohkea ja saan solmittua ihania uusia ihmissuhteita ja bailata kuin apina ja olla tanssilattian kuningatar?
[/quote]
Sitten kun saat lapsille hoitajan. Sekään ei riitä, kaverisi on saatava myös, ei baariin kukaan yksin halua lähteä. T, Känninäkijä
[/quote]
Mulla ei ole lapsia, eikä kavereillakaan. Kiitos kuitenkin ennustuksesta, vaikka et kovin kummoinen näkijä olekaan. :)
[/quote]
[/quote]
Hahhah, aivan. :D
Surullista tosin, jos siihen niin kauan aikaa menee. Ei ole nimittäin suunnitelmissa hankkia vielä moniin vuosiin. Ja viihteelle pitäisi päästä ainakin jo aiemmin, että löytyisi se isä niille tuleville lapsille. :D
Jos laitan facebookkiin päivityksen lammaspaistipäivällisestä punaviinin kera ja rakkaiden ystävien seurassa niin uskooko sitä kukaan? Vai arvaavatko että päivälliseni on tänäänkin vain kaljaa yksin sohvannurkassa? Kannattaako yrittää?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:04"]
Jos laitan facebookkiin päivityksen lammaspaistipäivällisestä punaviinin kera ja rakkaiden ystävien seurassa niin uskooko sitä kukaan? Vai arvaavatko että päivälliseni on tänäänkin vain kaljaa yksin sohvannurkassa? Kannattaako yrittää?
[/quote]
Nauti sohvannurkasta, unohda Facebook. Viikon päästä on pääsiäinen, osta lammas torstaina, pashaa ja perunoita. Pussistakin saa ihan hyvän kastikkeen, lisää punaviinikastikkeeseen vähän minttuhyytelöä. Jos kavereita ei löydy, niin pyydä sisko tai äiti lampaalle. Jos ei muuta niin kaverin koira. Itse nauttisin enemmän sohvannurkasta, sinulla on kaikki hyvin! T, Känninäkijä
[/quote]
[/quote]
[/quote]