Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viheltävän miehen tänään kaupassa. On hyvä mieli vieläkin. =)

Vierailija
23.03.2013 |

Kävelin koreineni kassoille ja näin sivusilmällä, että perässäni kävelee joku muukin. Se vihelteli itsekseen koko sen matkan tomaattimurskien luota kassoille. Kuvittelin, että joku kylähullu on taas liikkeellä.

Kassoilla edessäni oli yksi asiakas ja tämä viheltelijä oli takanani. Koko ajan omaan maksamiseeni asti kuulin pientä viheltelyä jonkun biisin tahtiin, mutten ilennyt vaan taakseni katsoa tarkemmin, en tiedä miksi.

Omat ostokseni maksettuani ja niitä pakatessani ilkesin tarkemmin katsoa tätä viheltelijää; kolmevitonen mies, likainen työhaalari päällään, rystysissä öljyä. Osti yhden karkkirasian ja neljä olutta. Katsoi silmiin kassaneitiä, hymyili, pyysi anteeksi maksupäätteellä töpeksimistään ja oli vaan niin...valloittava.

Miten viheltelevä työhaalarimies voikin niin tehdä päivästä hiukkasen paremman? =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) kevättä rinnassa

Vierailija
2/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minäkin tykkään noista satunnaisista kevätmiehistä, jotka pistävät pilkettä silmään ja hymyn huulille ihan vain positiivisen miehisellä läsnäolollaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa oikeesti melkein saanu orgasmin kun kaupungilla on haalarimies tullu vastaan.

Vierailija
4/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 20:25"]

:) kevättä rinnassa

[/quote]

Niin, mutta kummalla, mulla vai sillä miehellä? ; )

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan